וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' מונדיאל 2014: ניצחון דרמטי לארצות הברית

אדי ג'ונסון השלים צמד בתוספת הזמן והעניק לאמריקאים 1:2 על אנטיגואה וברבודה. מקסיקו המושלמת הביסה את גויאנה 0:5

גם בצפון אמריקה התקיימו הלילה (בין שישי לשבת) משחקים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014 בברזיל, ובמרכזי שבהם נאלצה ארצות הברית לחכות ממש עד תוספת הזמן עד אשר ניצחה את אנטיגואה וברבודה החלשה 1:2. גיבור המשחק עבור האמריקאים היה אדי ג'ונסון, שזומן לנבחרת אחרי שנתיים מחוץ לסגל, והשיב בענק.

ג'ונסון העלה את נבחרתו ליתרון עם נגיחה מוצלחת בדקה ה-20, ולאחר שוויון של דקסטר בלקסטוק בדקה ה-25, הכוכב החדש של ארצות הברית שוב היה במקום הנכון בזמן הנכון כדי לנגוח ממש בדקה ה-90 את הניצחון החשוב. בזכות שלוש הנקודות נצמדה ארצות הברית לגוואטמלה בראש בית א' עם 10 נקודות, והשתיים ייפגשו לקרב ענק ביום שלישי. ניצחון של האמריקאים, והם יבטיחו את מקומם בסיבוב המוקדמות האחרון של קונקאק"ף.

במשחק נוסף בבית ניצחה גוואטמלה 1:2 את ג'מייקה, לה שבע נקודות.

ההצגה של הלילה היתה שייכת למקסיקו, שמחצה את גויאנה המסכנה 0:5 ושמרה על מאזנה המושלם בראש בית ב'. הנתון המדהים? עד הדקה ה-76 לוח התוצאות הראה 0:0, ואז, תוך תשע דקות בלבד, המקסיקנים מצאו את הרשת לא פחות מחמש פעמים. אנדרס גוארדדו (77), אוריבה פרלטה (79), צ'אלרס פולארד (עצמי, 83), חאבייר הרננדס (84) ואנחל ריינה (86) היו הכובשים. במשחק הנוסף בבית גברה קוסטה ריקה 0:1 על אל סלבדור.

בבית ג' הביסה קנדה 0:3 את קובה ונצמדה לפנמה בפסגה, עם 10 נקודות. הפנמים סיימו במקביל ב-0:0 עם הונדורס, לה שמונה נקודות במקום השלישי.

ברזיל 2014 בוואלה! ספורט

צפו בשער הניצחון הדרמטי של אדי ג'ונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully