וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 2:2 בין מארסיי לפריס סן ז'רמן

הקלאסיקו סיפק את הסחורה: זלאטן סיפק צמד מרהיב (23, 25) ג'יניאק השיב עם צמד משלו (17, 32). צפו בתקציר מערב גדול

בזמן שבספרד חובבי הכדורגל העולמי קיבלו הצגה גדולה בין ריאל מדריד לברצלונה, בצרפת שוחק הערב (ראשון) קלאסיקו מסקרן לא פחות בין מארסיי ופריס סן ז'רמן, שתי היריבות הגדולות שלפחות מבחינת התוצאה נראה שחיקו את מה שהתחולל בספרד. 2:2 ענק בין שתי הקבוצות השאיר פער של שלוש נקודות לזכותה של מארסיי, שיכולה להיות מרוצה מהיתרון שלה על פני הקבוצה מהבירה.

צפו בתקציר המשחק ובשערים המדהימים של זלאטן

שום דבר לא הכין אותנו למה שהולך לקרות במשחק המסקרן בוולודרום. פריס סן ז'רמן, שהפסידה בכל ארבעת הביקורים האחרונים שלה באיצטדיון של מארסיי, פתחה רע מאוד את המשחק, כאשר התקפה מתפרצת של המארחים הסתיימה בשער של אנדרה פייר ג'יניאק בדקה ה-17. אלא שדווקא אז השחקנים של קרלו אנצ'לוטי התעוררו. זלאטן איברהימוביץ', שכבש עד הערב שבעה שערים, זכה להבקיע את השמיני שלו בדקה ה-23, ושתי דקות בלבד לאחר מכן הוא סיים בעיטה חופשית עם כדור ברשת כדי לקבוע מהפך.

מארסיי, שהייתה הרבה יותר טובה לאורך רוב דקות המשחק, חזרה עם שער נוסף בדקה ה-32 כשג'יניאק נגח במהלך קרן למארסיי. המוליכה, שהובכה בדיוק לפני שבוע לוולנסיין, יכולה לראות את עצמה מאוכזבת אחרי ששמטה נקודות נוספות, אבל מנגד היא יכולה להיות מרוצה מכך שעצרה את קבוצת המיליונים, שהגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים.

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
פתיחה אדירה, קאמבק גדול עוד יותר. אנדרה פייר ג'יניאק עם חבריו במארסיי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4 - הזדמנות נפלאה למארסיי לעקוץ בפתיחה כאשר בנואה שיירו העביר מצוחין לאנדרה פייר ג'יניאק, שהמשיך עם בעיטה מקרוב שחלפה מעל השער.

דקה 17 - גול! הלחץ של מארסיי נשא פרי כשהתקפה מתפרצת מצוינת הסתיימה עם השער הראשון. דדה אייוו הכניס מצוין לאנדרה פייר ג'יניאק, שחדר לרחבה, עבר את המגן שלו ובעט מול סלבטורה סיריגו, שהצליח רק ליגוע בכדור, 0:1 למארסיי.

דקה 23 - גול! איזה קצב מדהים לקלאסיקו כאשר כדור קרן של מקסוול מצא את זלאטן איברהימוביץ' שמשום מה לא כוסה כמו שצריך ופשוט הניף את הרגל כדי להמשיך מהאוויר פנימה מול סטיב מנדנדה המסכן. 1:1.

דקה 25 - גול! איזה קאמבק אדיר של פריס סן ז'רמן, שזכתה בבעיטה חופשית מטווח של 30 מטר מהשער. איברהימוביץ' לקח את הבעיטה ושיגר טיל לפינה השמאלית. 1:2 ענק לפריס סן ז'רמן.

דקה 32 - גול! מה קורה פה? איזה משחק אדיר. כדור קרן של מארסיי מהרגל של ולבואנה מצא את ג'יניאק, שהתמקם היטב והפגיז עם נגיחה ענקית לפינה הימנית של סיריגו. 2:2 ענק.

דקה 35 - מארסיי המשיכה ללחוץ כאשר ולבואנה חילק מסירה מצוינת לשארל קאבורה, ששיגר בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה שנעצרה היטב על ידי סיריגו.

דקה 52 - מארסיי החמיצה הזדמנות טובה לעלות ליתרון כשאייוו הכניס מצוין לקאבורה, שבעט מחוץ לרחבה אבל הוא החמיץ את המסגרת.

דקה 53 - גם פריס מספיקה להחמיץ אחרי שג'רמי מנז הכניס כדור רוחב לקווין גאמיירו המחליף, שבעט מתוך הרחבה, אבל מנדנדה היה במקום.

דקה 74 - הקצב של המשחק נחלש, אבל ג'רמי מנז פרץ באגף הימני והכניס כדור, זלאטן הגיע ושלח את הרגל, אבל פספס את המסגרת.

מארסיי: סטיב מנדנדה, רוד פאני, ניקולא נ'קולו, קאסים עבדאללה (ראפידין עבדולה 65), ז'רמי מורל, בנואה שיירו, שארל קאבורה, מורגן אמלפיטנו (ג'ורדן אייוו 74), מתיו ולבואנה, דדה אייוו, אנדרה פייר ג'יניאק (לוק רמי 80).

פריס סן ז'רמן: סלבטורה סיריגו, כריסטוף ז'אלה, אלכס, טיאגו סילבה, מקסוול, קלמן שאנטום, מרקו וראטי (סילבן ארמן 58), בלייס מאתוידי, חאבייר פאסטורה (קווין גאמיירו 46), ז'רמי מנז (גרגורי ואן דר ויל 74), זלאטן איברהימוביץ'.

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן מול מתיו ולבואנה שחקן מארסיי. רויטרס
מארסיי ממשיכה ברצף המדהים שלה מול פ.ס.ז' בוולודרום. וראטי נאבק בולבואנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully