וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה את ניוקאסל 0:3

מערכת וואלה! ספורט

7.10.2012 / 18:57

השדים האדומים עלו למקום השני עם שלישיה גדולה בחוץ. אוואנס, אברה וקלברלי צימקו את הפער מהבלוז ל-4 נקודות

ספורט 2

באופן מסורתי, המשחקים בין מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל כמעט תמיד הביאו איתם מבול של שערים. רק בעונה שעברה המגפייז ניצחו את השדים האדומים בסנט ג'יימס'ס פארק 0:3 גדול, אולם הערב (ראשון) התוצאה היתה הפוכה. יונייטד הביסה את הקבוצה של אלן פארדיו עם שלישיה גדולה, עלתה למקום השני על חשבון יריבתה העירונית בכחול, וצימקה את הפער מהמוליכה צ'לסי לארבע נקודות. עוד מישהו מחכה למפגש ביניהן עוד פחות משלושה שבועות בסטמפורד ברידג'?

החבורה של אלכס פרגוסון הוכיחה הערב כי התאוששה באופן מלא מההפסד לטוטנהאם במחזור הקודם, ואפילו אם קיבלה לא מעט עזרה מהשופט, היא בכל זאת יכולה להתגאות בניצחון חוץ מרשים מאוד. פרגי ביצע שלושה שינויים מההרכב שהפסיד לתרנגולים בשבוע שעבר, כשהשיב אליו את ווין רוני, דני וולבק וטום קלברלי, וכרגיל הוכיח שהוא יודע מה הוא עושה. האחרון שבהם אפילו התכבד בהבקעת השער השלישי, עם בעיטה שלא רואים כל יום, בעוד את שני השערים הראשונים נגחו פנימה שחקני ההגנה פטריס אברה וג'וני אוואנס. ניוקאסל, המרעננת הרשמית של העונה שעברה, ממשיכה במומנטום החלש שלה והשיגה ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה.

ג'וני אוואנס שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. Stu Forster, GettyImages
שלוש סיבות למסיבה. אוואנס חוגג/GettyImages, Stu Forster

מהלך המשחק

דקה 5 - אוונס הוריד כדור נהדר עם העקב לוולבק, אבל האנגלי הצעיר בעט חלש לידיים של השוער. שתי דקות לאחר מכן ואן פרסי קיבל כדור מקלברלי, אבל מזווית קשה בעט לרגלי השוער.

דקה 8 - גול! הקרן הפכה לשער, כשג'וני אוונס התרומם גבוה לכדור קרן, ונגח כדור עוצמתי לרשת. 0:1 ליונייטד.

דקה 11 - רפאל קיבל כדור יפה מואן פרסי, חדר לרחבה, אבל מהקצה שלה בעט כדור חזק, החוצה. דקה לאחר מכן, הזדמנות נוספת לאורחים: וולבק חטף כדור מהשוער הארפר אחרי התמזמזות מיותרת עם הכדור, אבל בעט החוצה. החמצה גדולה, אבל פתיחה מצוינת ליונייטד.

דקה 16 - גול! עוד שער, עוד פעם מכדור קרן. הפעם פטריס אברה היה זה שהקדים את ההגנה של ניוקאסל, ונגח מקרוב פנימה. 0:2 ליונייטד, איזו פתיחה.

דקה 21 - סוף סוף הזדמנות לניוקאסל: כדור נהדף לגוטיירז, שבעט כדור שטוח וחזק מחוץ לרחבה, החוצה. שתי דקות לאחר מכן כדור קרן הגיע לדמבה בה, שבעט מתוך הרחבה החוצה.

דקה 41 - ניוקאסל המתוסכלת ממשיכה לנסות, והפעם היה זה דמבה בה שקיבל כדור רוחב, אבל מתוך הרחבה בעט מעל לשער. השחקנים העצבניים של פארדיו המשיכו לכסח, וחונאס ניצל מאדום אחרי עבירה קשה על קגאווה.

דקה 45 - סיסה עלה גבוה לכדור חופשי ונגח החוצה: צילומי הטלוויזיה הראו שאברה תפס לו בבירור בחולצה ויונייטד ניצלה מפנדל.

דקה 50 - הזדמנות כפולה אדירה לניוקאסל: הכדור הוגבה לרחבה וננגח על ידי דמבה בה למשקוף. אל הריבאונד הגיע פאפיס סיסה שנגח מצוין, דה חאה הציל פנטסטי אולם בהילוכים החוזרים ניתן היה לראות בבירור שהכדור כבר עבר את קו השער. ניוקאסל מקופחת בגדול.

דקה 63 - בן ארפה הימר על בעיטה שטוחה מ-20 מטרים, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 71 - גול! טום קלברלי קיבל כדור כ-30 מטרים אלכסונית מהשער, ספק הגביה-ספק בעט ומצא את חיבוריו של סטיב הארפר עם בעיטה מדהימה. 0:3 פנטסטי לשדים האדומים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן מנצ'סטר יונייטד טום קלברלי חוגג שער עם חבריו, ווין רוני, דני וולבק. SCOTT HEPPELL, AP
אחד משערי העונה. קלברלי חוגג עם החברים/AP, SCOTT HEPPELL

הרכבי הקבוצות:

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל, ריו פרדיננד, ג'וני אוונס, פטריס אברה, מייקל קאריק, טום קלברלי, דני וולבק, שינג'י קגאווה (אנטוניו ולנסיה, 55), רובין ואן פרסי (ריאן גיגס, 87), ווין רוני (פול סקולס, 80).

ניוקאסל: סטיב הארפר, דויד סנטון, מייקל וויליאמסון, ג'יימס פרץ', שיין פרגוסון (ורנון אניטה, 63), חאתם בן ארפה, יוהאן קבאי, שיק טיוטה (גאל ביגרימאנה, 80), חונאס גוטיירס, דמבה בה, פאפיס סיסה (שולה אמאובי, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully