וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 בסיינה

שער ניצחון של מרקיזיו בדקה ה-84 סידר לאלופה שלוש נקודות חשובות בטוסקנה. נאפולי גברה על אודינזה 1:2, סיינה-רומא 2:1

המחזור השביעי בליגה האיטלקית, שהחל אמש, נמשך היום (ראשון) עם שמונה משחקים נוספים, חלקם מעניינים במיוחד. רומא פתחה את היום עם 0:2 על אטלאנטה. האלופה יובנטוס השיגה 1:2 קשה מאוד בחוץ על סיינה, כשסגנית המוליכה נאפולי ניצחה באותה תוצאה בביתה את אודינזה. לאציו לא התקשתה להביס 0:3 את פסקארה.

רומא - אטאלנטה 0:2

שתי הקבוצות שהובסו במחזור הקודם נפגשו באולימפיקו, כשרומא שהפסידה 4:1 ליובנטוס התעשתה, בעוד שאטאלנטה שחטפה 5:1 מטורינו נותרה מתחת לקו האדום. הקבוצה של זדנק זמאן חזרה למסלול הניצחונות במשחק שפתח את משחקי יום ראשון בארץ המגף בזכות שני שערים נאים. בדקה ה-30 הקפיץ פרנצ'סקו טוטי באומנות כדור מדוד לאריק לאמלה שכבש את הראשון, ובדקה ה-62 השתלט מייקל בראדלי על הדיפה של אנדראה קונסילי ובעט מזווית קשה פנימה.

סיינה - יובנטוס 2:1

הגברת הזקנה קיוותה להמשיך את הריצה שלה בליגה,אבל עבדה קשה מהצפוי בטוסקנה מול המארחת, שמנסה לכפר על מינוס שש הנקודות איתו החלה את העונה. אנדראה פירלו הפנטסטי, שוב עבד על ההגנה ובדקה ה-14 שלח כדור חופשי מתוחכם מתחת לחומה, כדי לעלות את האלופה ליתרון מהיר. שער שלישי של פירלו העונה בכדור חופשי. אלא שסיינה ענתה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עם נגיחה מצוינת של עמנואלה קלאיו. יובה, שקיבלה השבוע בשורות טובות בדמות קיזוז עונש ההרחקה של מאמנה אנטוניו קונטה בחצי שנה, ראתה את המאמן מהצד השני סרסה קוסמי, מורחק מהמגרש. שתי הקבוצות תקפו במטרה להשיג הכרעה ומי שעשה זאת לבסוף, היה קלאודיו מרקיזיו, שבדקה ה-84 שלח לרשת בעיטה מצוינת מהאוויר אחרי הגבהה לרחבה, שהגנת סיינה לא הצליחה להרחיק. יובה אוספת עוד שלוש נקודות, ממשיכה לא להפסיד (46 משחקי ליגה רצופים) ובורחת ליריבות.

פסקארה - לאציו 3:0

אחת הדולקות אחרי הביאנקונרי היא לאציו, שלא התקשתה לפרק את היריבה החלשה מהתחתית, בעזרת שני התותחים הכבדים שלה. הרנאנס פתח את החגיגה עם בעיטה חופשית מרהיבה מ-25 מטרים לחיבורים, כבר אחרי חמש דקות. מירוסלב קלוזה השלים, עם שערים בדקות 25, אחרי שעקף את השוער ו-36, בנגיחה מכדור קרן. לאציו עם 15 נקודות והתקופה הבינונית הרחק מאחוריה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

נאפולי - אודינזה 1:2

הקבוצה של וולטר מצארי נצמדת ליובנטוס בטבלה, ורק בשל הפרש שערים מעט פחות טוב נותרת במקום השני. מדובר בניצחון שלישי ברציפות עבור נאפולי, ונחשו איזה משחק מחכה בעוד שבועיים, כשהליגה תחזור מפגרת הנבחרת? נכון, המוליכה מול סגניתה. מארק האמשיק העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-30, ג'אמפיירו פינצי סיים התקפה יפה כדי להשוות בדקה ה-43, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לגוראן פאנדב, שדאג לקבוע את תוצאת המשחק שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

משחקים נוספים:

פיורנטינה - בולוניה 0:1
לפיורנטינה: סטבן יובטיץ' (7)

קטאניה - פארמה 0:2
לקטאניה: אלחנדרו גומס (2), גונסאלו ברחסיו (80)

טורינו - קליארי 1:0
לקליארי: ננה (74, פנדל)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully