וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה את לה קורוניה 1:5

ריקי הפתיע עם שער יתרון לזכות דפור, אבל רונאלדו עם שלושער, די מריה ופפה, ביצעו מהפך. בשבוע הבא הקלאסיקו

ריאל מדריד רשמה הערב (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות במשחקים רשמיים, הפעם 1:5 על דפורטיבו לה קורוניה בסנטיאגו ברנבאו, במשחק במסגרת המחזור השישי בליגה הספרדית. ז'וזה מוריניו ושחקניו נראים מוכנים לאל קלאסיקו בקאמפ נואו, ביום ראשון הבא.

בזכות הניצחון טיפסה האלופה למקום השישי, מרחק שמונה נקודות מבארסה שבמקום הראשון. ריקי (16) העלה את דפורטיבו ליתרון מפתיע, אבל ריאל השוותה והפכה במהירות. כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער (23 בפנדל, 44 ו-84 בפנדל), אנחל די מריה (38) ופפה (66) השלימו.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
חזר לקצב ההבקעות המוכר. רונאלדו/רויטרס

הבדלי הרמות בין אלופת ספרד לעולה החדשה שהיא מזמן לא אותה סופר דפור של סוף ה-90 ותחילת ה-2000, נראו הערב משריקת הפתיחה. ריאל שלטה בכדור ובמגרש, הכתיבה את הקצב והחלה להתקרב לרחבה, אלא שהתקפה נדירה של דפורטיבו וחוסר עירנות בחלק האחורי של הבלאנקוס, איפשר לאורחים לעלות ליתרון. הספיגה הזו, ביחד עם העצבים של מוריניו על הקווים, הדליקו את השחקנים בלבן. הלחץ גבר, ההגנה של דפור התקשתה לעמוד בפרץ ועד המחצית כריסטיאנו רונאלדו עם צמד, ואנחל די מריה, השכיחו את היתרון של האורחים כלא היה, וקבעו 1:3.

במחצית השנייה מוריניו הכניס את קאקה ובהמשך הוא שלח למגרש גם את צ'אבי אלונסו, שהערב איבד את מקומו בהרכב. ריאל הייתה נינוחה יותר נוכח היתרון, אבל המשיכה לחפש שערים נוספים ובדקה ה-66 פפה מצא את הרשת וכבש שער ראשון שלחו העונה. רונאלדו השלים שלושער בדקה ה-84 עם פנדל נוסף ובסיום ניצחון יפה שבוודאי גם משמח את הפורטוגלי, שכבש במשחק רשמי שלישי ברציפות והעלה את מאזן השערים שלו בליגה לשישה - בדיוק כמו ליאונל מסי. בשבוע הבא הקלאסיקו ויותר מזה באמת לא צריך לומר.

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
יכול להיות מרוצה. מוריניו/רויטרס

מחצית ראשונה

דקה 11: חדירה הכניס כדור עומק לרונאלדו, שבעט מכ-15 מטרים שטוח ברגל שמאל, ארנזוביה ירד וקלט.

דקה 16: גול! ריקי קיבל את הכדור על סף הרחבה אחרי משחק צירופים נאה של דפור, נכנס לעומק תוך כדי שהוא עובר את רפאל וראן בקלות ומול קסיאס בעט שטוח פנימה. 0:1 מפתיע לדפורטיבו.

דקה 19: די מריה קיבל את הכדור בתוך הרחבה והקפיץ מעל ארנזוביה שיצא לעברו, אבל הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 22: גול! מנואל פאבלו הכשיל את די מריה על סף הרחבה, אבל השופט שרק לפנדל. רונאלדו בעט פנימה והשווה ל-1:1.

דקה 33: רונאלדו קיבל כדור ארוך לתוך הרחבה, התגבר על פאבלו ובעט חזק, אבל ארנזוביה הצליח להדוף לקרן.

דקה 38: גול! מודריץ' הכניס לדי מריה כדור עומק פנטסטי, הארגנטינאי בעט, ארנזוביה הדף לקורה, די מריה נגח את הריבאונד ממטר, פנימה. המהפך הושלם, 1:2 לריאל מדריד.

דקה 44: גול! ראמוס עלה גבוה, קיבל את הכדור לבדו ברחבה והפציץ מקרוב, ארנזוביה הצליח להדוף, אבל הכדור הגיע לראשו של רונאלדו, שנגח מקרוב לרשת החשופה. 1:3 לריאל.

שחקן ריאל מדריד, אנחל די מריה. רויטרס
השלים מהפך. די מריה/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 59: מרסלו מסר לרונאלדו, שהעביר אחורה לאלונסו, המחליף שנכנס דקה לפני כן בעט חזק מ-25 מטרים, אבל ארנזוביה התעופף והדף לקרן.

דקה 66: גול! אלונסו העלה כדור חופשי ארוך, פפה הגיע ראשון ונגח מקרוב פנימה. פשוט, קל, 1:4.

דקה 68: רונאלדו קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט חזק ושטוח לידיים של ארנזוביה.

דקה 76: רונאלדו הוליך מתפרצת מהירה, מסר לקאקה שנכנס לרחבה במהירות, אבל הבעיטה של הברזילאי נעצרה אצל השוער האורח.

דקה 84: גול! קאקה ניסה להגביה, אבאלדו נגע ביד, פנדל נוסף לריאל. רונאלדו בעט פנימה והשלים שלושער. 1:5.

שחקן דפורטיבו לה קורוניה, ברונו גאמה, מול שחקן ריאל מדריד, לוקה מודריץ'. Jasper Juinen, GettyImages
58 דקות לא רעות בכלל. מודריץ' מול ברונו גאמה/GettyImages, Jasper Juinen

הרכבים

ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, פפה, רפאל וראן, מרסלו, סמי חדירה, לוקה מודריץ' (צ'אבי אלונסו, 58), מסוט אוזיל (קאקה, 46), אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגואין (קארים בנזמה, 65).

דפורטיבו לה קורוניה: דניאל ארנזוביה, מנואל פאבלו (לאורה, 46), זה קסטרו, קרלוס מארצ'נה, אבאלדו, אבל אגילאר, אלכס ברגנטיניוס, חואן דומינגס (חאבייר קמוניאס, 70), ברונו גאמה, פיצי, ריקי (נלסון אוליביירה, 56).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully