וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ניצחה 0:2 את ברמן, 0:5 לדורטמונד

גוסטבו (82) ומנדז'וקיץ' (84) השאירו את באיירן מושלמת. דורטמונד הביסה את גלדבאך, צמד למרקו רויס. ניצחון להמבורג

אחרי שמחזור אמצע השבוע סיפק לנו דרמות ענקיות ולא פחות מ-33 שערים, פתיחת המחזור השישי בבונדסליגה אמש (שישי) וההמשך שלה היום היו לא פחות מסקרנים. כבר במשחק הפתיחה קיבלנו 2:2 מרתק בין פורטונה דיסלדורף ושאלקה. היריבה המושבעת של שאלקה, דורטמונד, רשמה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה כשדרסה ללא רחם 0:5 את מנשנגלדבאך. באיירן מינכן המשיכה להראות שהיא אחת הקבוצות הטובות באירופה כיום וניצחה 0:2 בחוץ את ורדר ברמן ועדיין מושלמת אחרי שישה משחקים. שטוטגרט ניצחה לראשונה העונה, 0:2 את נירנברג ואלמוג כהן. המבורג, בחגיגות יום הולדתה ה-125, גברה 0:1 על האנובר ורשמה ניצחון שני בשלושה מחזורים.

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם לואיז גוסטבו. Martin Meissner, AP
באיירן עדיין מושלמת. גוסטבו חוגג עם חברים/AP, Martin Meissner

פורטונה דיסלדורף - שאלקה 2:2

העולה החדשה הדהימה כשלא ספגה בחמשת המחזורים הראשונים, אבל קלאס יאן הונטלאר פרץ את הסכר בדקה ה-13 במבצע אישי נפלא, וכעבור שבע דקות העמיק ג'ואל מאטיפ את התסכול באספריט ארנה המפוצץ עם נגיחה מדויקת שהכניעה את פביאן גיפר אחרי כדור חופשי שקבעה 0:2 לאורחים. אלא שדיסלדורף חזרה לחיים בדקה ה-48 כשדני סאהין כבש שער מצמק בעזרת הברך, והחלוץ בן ה-20 המשיך את סיפור הסינדרלה של קבוצתו עם שער השוויון בנגיחה בדקה ה-77.

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. Christof Koepsel, GettyImages
שער אדיר שלא הספיק. הונטלאר/GettyImages, Christof Koepsel

ורדר ברמן - באיירן מינכן 2:0

זה אמנם לא היה הכי מרשים בעולם, בטח לא כמו חמשת הניצחונות הקודמים העונה, אבל הבווארים הצליחו לשמור על מאזן מושלם של שישה ניצחונות בשישה משחקים גם אחרי משחק חוץ לא פשוט בכלל. באיירן נהנתה משערים של לואיז גוסטבו בדקה ה-82 ומריו מנדז'וקיץ' המחליף בדקה ה-84 כדי לשמור על מאזן מושלם ובעיקר מוראל גבוה, גם ללא אריאן רובן הפצוע.

בדקה ה-70 הגיעה ברמן להזדמנות מצוינת כשהגבהה של קווין דה ברוין מצאה את מרקו ארנאוטוביץ' חופשי ברחבה, אך הוא בעט מהאוויר ומזווית קשה החוצה. בדקה ה-72 הגיעה באיירן למצב מצוין כשמסירת רוחב של תומאס מולר מצאה את לואיז גוסטבו חופשי לחלוטין, אבל הוא בעט מ-16 מטר החוצה. גם שאקירי הגיע למצב טוב בדקה ה-74 כשבעט מ-20 מטר, אך נבלם אצל מייליץ. בדקה ה-82 מצאה באיירן את השער המיוחל כשתומאס מולר שלח מסירת רוחב ללואיז גוסטבו, שבעט מ-20 מטר כדור מצוין לפינה כדי לקבוע 0:1 לבווארים. בדקה ה-84 הכריעה באיירן את המשחק כשמסירת רוחב של שרדאן שאקירי מצאה את מריו מנדז'וקיץ', שבעט מ-10 מטר פנימה את השישי שלו בליגה העונה וזה 0:2.

ארטיום רודנבס שחקן המבורג. Stuart Franklin, GettyImages
ניצחון שני בשלושה מחזורים. רודבנס/GettyImages, Stuart Franklin

המבורג - האנובר 0:1

הקבוצה המקומית חגגה לפני המשחק את יום הולדתה ה-125 והמשיכה בחגיגות אל תוך המשחק עם ניצחון 0:1 מרשים במיוחד על האנובר החזקה. המבורג, שהחמיצה ניצחון מול מנשנגלדבאך באמצע השבוע בגלל שער בדקה ה-90, הצליחה לרשום ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ונראה שהיא עולה על המסלול הנכון. רפאל ואן דר וארט בישל את שער הניצחון.

הקבוצה של טורסטן פינק עלתה ליתרון בדקה ה-20 לאחר ששוער האנובר רון רוברט צילר בעט כדור לא מספיק טוב. זה הגיע למילאן באדלג', ששלח במהירות ליונג מין סון, שהעביר לרפאל ואן דר וארט. הקשר ההולנדי הכניס עומק לארטיומס רודבנס, שנותר לבד מול צילר והכניע אותו בקלות כדי לקבוע 0:1 בשער השני שלו ברציפות אחרי שעשה את זה גם מול מנשנגלדבאך במהלך השבוע.

אלמוג כהן שחקן נירנברג לפני כריסטיאן גנטנר שחקן שטוטגרט. Michael Will, AP
שטוטגרט עם ניצחון ליגה ראשון העונה, על חשבון נירנברג ואלמוג כהן/AP, Michael Will

נירנברג - שטוטגרט 2:0

אלמוג כהן פתח לראשונה העונה בהרכב של דיטר הקינג, אבל הוא וקבוצתו לא בדיוק הרשימו והפסידו בבית 2:0 לשטוטגרט, שאולי בעקבות הניצחון הראשון שלה העונה תצליח לצאת מהמשבר הקשה שפקד אותה מתחילת השנה. קשר נבחרת ישראל שיחק 90 דקות והיה שותף להפסד השלישי של קבוצתו העונה והשלישי ברציפות, כשהוא רואה את ודאד איבישביץ' בדקה הראשונה ומרטין הרניק בדקה ה-75 כובשים את השערים לסווביאנס.

מרקו רויס שחקן דורטמונד (שמאל) עם יוליאן שיבר. Dennis Grombkowski, GettyImages
צמד מול האקסית. רויס/GettyImages, Dennis Grombkowski

דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:5

אחרי שני משחקי חוץ מאכזבים מאוד, בהם הפסידה 3:2 להמבורג וסיימה ב-3:3 מאכזב מול פרנקפורט אחרי שהובילה כבר 0:2 ו-2:3, הצליחה הדאבליסטית לחזור למסלול הניצחונות ועשתה את זה בצורה הכי מרשימה שיש עם 0:5 ענק על מנשנגלדבאך המידרדרת. לדורטמונד יש 11 נקודות והיא רחוקה שבע נקודות מבאיירן מינכן המוליכה, גלדבאך רק במקום ה-12 עם שש נקודות.

ומי כבש לדורטמונד? ניחשתם נכון, מרקו רויס. הקשר המצוין, שהוביל בשנה שעברה את הסייחים לאחת העונות הגדולות שלה ב-20 השנה האחרונות, כבש פעמיים מול האקסית, הבלם נבן סובוטיץ' והקשר אילקאי גונדואן וקובה בלאשצ'יקובסקי השלימו. בניגוד לשני המשחקים האחרונים, הפעם הצליחה הקבוצה של יורגן קלופ גם לשמור על שער נקי וזה בוודאי מעודד מאוד את המאמן לקראת מפגש החוץ מול מנצ'סטר סיטי בחוץ בליגת האלופות השבוע.

משחקים נוספים:

הופנהיים - אוגסבורג 0:0

לברקוזן - גרויטר פירת 0:2
ללברקוזן: סידני סם (50, 63)

אוהדי הופנהיים עם שלטי תמיכה בשחקן בוריס ווקצ'ביץ' שנפצע בתאונת דרכים. Thorsten Wagner, GettyImages
אוהדי הופנהיים במחווה לבוריס ווקצ'ביץ' שנפצע אנושות בתאונת דרכים/GettyImages, Thorsten Wagner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully