וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני ריאל מדריד חושבים שמוריניו לא יסיים את העונה"

עיתונאי המקורב למועדון המסובך מספר: "השחקנים מאשימים את מוריניו והטקטיקה שלו. חלקם מקנאים בו על הפרסום שלו"

עוד יום חלף עבר לו, אבל הלחץ בריאל מדריד רק עולה. ההפסד 1:0 לסביליה בשבת, שגרם לז'וזה מוריניו לצאת באופן פומבי נגד הקבוצה שלו ("מעט שחקנים מרוכזים בכדורגל. נכון לעכשיו אין לי קבוצה"), טלטל גם את התקשורת המקומית וזו שעוקבת מקרוב אחרי כל התרחשות בשורות האלופה בלבן.

אתמול (ראשון) בערב פרסם העיתונאי דייגו פרס, שנחשב מקורב מאוד לקבוצה, צמד טורים ארוכים באתר האינטרנט 'אל פאיס', ובהם חשף חלק מהנעשה מאחורי הקלעים, וחילוקי הדעות שהביאו למשבר שעובר על הבלאנקוס. על פי פרס, הסיבה העיקרית נעוצה דווקא באימונים, בהם מוריניו לא מתרגל מספיק טקטיקה עם שחקניו.

"כשיריבה מחכה לנו, מוריניו לא נותן לנו את הפתרונות", אמר אחד השחקנים. "אנחנו נמצאים באותם שטחים ולא זזים. אנחנו חסומים. וזה לא שאנחנו לא רוצים, אבל אז הוא פתאום הולך למסיבת העיתונאים ומאשים אותנו".

פרס מציין כי טענות של חלק מהשחקנים נשמעו עוד כשהמיוחד הגיע למדריד, בקיץ 2010, ומוסיף: "רוב השחקנים חושבים שמוריניו הוא האשם, הם מאוד פסימיים, מאמינים שהליגה אבודה כמעט לגמרי ושהמאמן לא יסיים את העונה. השחקנים לא חושבים שאפשר לקחת אליפות כי מוריניו נחוש לשחק בשיטה שכבר לא מפתיעה אף קבוצה בספרד".

בנוגע למאמן עצמו, כתב פרס: "הדילמה בחדר ההלבשה של ריאל מדריד לא היתה חדשה, אילולא המאמן שלה הוא הראשון בתולדות הכדורגל שרואה את עצמו כוכב תרבות, תופעה עם אלפי מעריצים. מאמן שעם כל יום שעובר קצת מבולבל יותר מהמיתולוגיה שלו עצמו. הוא רואה את עצמו כסלבריטי, וחלק מהשחקנים מקנאים בו. חוץ מזה, יש מחנאות בין מוריניו והשחקנים, ובין השחקנים לבין עצמם - בין הקבוצה של הספרדים, בה נמצא גם היגואין, והקבוצה של הפורטוגלים, בה נמצא גם די מריה".

נשיא הקבוצה לשעבר רמון קלדרון הצטרף גם הוא לביקורות נגד מוריניו, ואמר: "הדברים שהוא אמר אתמול לא עזרו לקבוצה בשום צורה, באותה מידה השחקנים היו יכולים להגיד שכרגע אין להם מאמן. אני לא חושב שהם מרוצים מהדברים האלה. לדעתי השחקנים מחויבים לגמרי לקבוצה, הם נותנים את כל מה שיש להם על הדשא".

אגב, בתקשורת בברצלונה מיהרו לציין ולחזור על נתון סטטיסטי מענג מבחינתם: ליאונל מסי הבקיע העונה שישה שערים - אחד יותר מריאל מדריד כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully