וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל קיבלה קריאות בוז, הולק מאוכזב מהקהל

שחקנה של זניט אמנם כבש, אבל לא אהב את התנהגות הקהל: "אם הם היו בצד שלנו, היינו מבקיעים שערים נוספים"

נבחרת ברזיל לא ממש הרשימה בניצחון שלה אתמול (שישי) על דרום אפריקה, אבל ניצחה 0:1. בהרכבה החזק ביותר, הסלסאו לא נראתה טוב במחצית הראשונה, אך השתלטה על המשחק לאחר ההפסקה וכבשה רבע שעה לסיום כשהולק הרשית 11 דקות אחרי שנכנס כמחליף במקומו של לאנדרו דמיאו.

מה שבעיקר בלטו במשחק היו קריאות הבוז של הקהל הברזילאי נגד הנבחרת שלו, שלא אהב את התצוגה בסאו פאולו. הקריאות הושמעו גם כנגד המאמן מאנו מנזס. "אני חושב שאם האוהדים היו בצד שלנו מתחילת המשחק, היינו יכולים להבקיע שערים נוספים", טען הולק, שהציל כאמור את הנבחרת. "אלה מאיתנו שמשחקים בקבוצות גדולות כבר רגילים ללחץ של הקהל".

הולק, שעבר לאחרונה לזניט סנט פטרסבורג, המשיך וטען: "האוהדים צריכים לתמוך בנו יותר, אבל זה טבעי. יש ימים שהדברים לא הולכים כפי שאתה מצפה. זה היה טוב לשחק את משחק הבכורה עם הסלסאו בברזיל ולפתוח ברגל ימין עם ניצחון ושער. כל הנבחרת בירכה אותי".

השוער הברזילאי דייגו אלבס היה מרוצה, ואמר: "אני מעדיף לעשות צעד אחר צעד. המשחק הזה היה טוב עבורנו מבחינת הביטחון. הביטחון לא מגיע בלילה אחד. זה קשה מאוד לשחק נגד נבחרת שמשחקת הגנתי יותר, אבל הכל נפתר". ברזיל תנסה כמובן לתקן את היכולת שלה, ותהיה לה הזדמנות לעשות זאת מול סין ביום שני הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully