וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "חושבים שאני רוצה יותר כסף, זה לא נכון"

כוכב ריאל מדריד התייחס לטענות נגדו כשכתב לאוהדיו בפייסבוק שלו: "מבטיח שהמחוייבות שלי והרצון לנצח לא ייפגעו"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד/רויטרס

למרות שהעונה כבר נפתחה, והכדורגל חזר, נראה שב-24 השעות האחרונות מתעסקים רק בדבר אחד בספרד: איך ייראה עתידו של כריסטיאנו רונאלדו? שחקנה של ריאל מדריד, שדרש שיפור משמעותי בתנאי השכר שלו אחרת יעזוב את המועדון, חטף לא מעט אש מהתקשורת בספרד ובעולם בכלל בשל דרישות השכר הגדולות שלו (25 מיליון ליש"ט לעונה). רבים מיהרו לבקר את הכוכב הפורטוגלי על תאוות הבצע שלו ועל כך שהוא אינו נאמן למועדון ממדריד ששימש לו בית בשנים האחרונות. הערב (שלישי), ענה רונאלדו לכל מבקריו.

"העובדה שאני עצוב והבעתי את העצבות הזו גרמה להרבה רעש", כתב הערב הכוכב בפייסבוק שלו למאות אלפי מעריציו. "מאשימים אותי שאני רוצה יותר כסף, אבל יום אחד יתברר שזה כלל לא נכון. בנקודה הזו, אני רק רוצה להבטיח לאוהדי ריאל מדריד שהמוטיבציה שלי, ההשקעה שלי, המחוייבות שלי והרצון לנצח בכל המסגרות לא ייפגע. יש לי יותר מדי כבוד עצמי ועבור אוהדי ריאל מדריד בשביל לתת פחות למועדון מאשר אני מסוגל". רונאלדו סיים את דבריו כשכתב: "חיבוקים לכל המדרידאים".

בחוזהו הנוכחי בריאל מדריד מרוויח רונאלדו כ-9.6 מיליון ליש"ט לעונה, אך לוקח הביתה "רק" כ-7.2 מיליון אחרי קיזוז המיסים. על פי עיתון הסאן, הפורטוגלי ידרוש חוזה כמעט בלתי נתפס של 25 מיליון ליש"ט לשנה (ברוטו), או, במילים אחרות: 480 אלף ליש"ט בשבוע (כ-3 מיליון שקל). יש לציין כי הסכומים המטורפים הללו קשורים גם במס על הכוכב, שאמור לעלות מ-24 אחוזים ל-52 אחוזים בעוד שנתיים, אז אמור להסתיים חוזהו של רונאלדו בסנטיאגו ברנבאו.

חלוץ ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג זכייה בסופרקופה. רויטרס
מתי הוא יחזור לחגוג ככה? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully