וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה-ולנסיה 0:1, ריאל-גרנאדה 0:3

טיל של אדריאנו בדקה ה-23 השאיר את הקטלאנים במאזן מושלם. ריאל מדריד ניצחה 0:3 את גרנאדה, צמד לרונאלדו

ארבעה ימים אחרי משחק הגומלין בסופרקופה הספרדי, חזרו הערב (ראשון) ריאל מדריד וברצלונה לליגה המקומית, להמשך המחזור השלישי. ריאל מדריד השיגה ניצחון בכורה העונה, כשהביסה 0:3 את גרנאדה מצמד של כריסטיאנו רונאלדו, שציין את שערו ה-150 במדי הבלאנקוס וגם נפצע והוחלף בהמשך. ברצלונה הצליחה לשמור על מאזן מושלם ועל פסגת הטבלה אחרי שניצחה 0:1 את ולנסיה. אתלטיק בילבאו השיגה ניצחון בכורה, 0:2 על ויאדוליד, בעוד לבנטה רשמה 2:3 דרמטי על אספניול. ראיו וייקאנו וסביליה נפרדו ב-0:0.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. Andres Kudacki, AP
150 שערים במדי ריאל מדריד וגם פציעה מדאיגה. כריסטיאנו רונאלדו/AP, Andres Kudacki

ריאל מדריד - גראנדה 0:3

הפעם האחרונה בה ריאל מדריד רשמה שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון הייתה במאי 2009. הבלאנקוס, מעודדים מהזכייה בסופרקופה ומהצטרפותם של לוקה מודריץ' (פתח והוחלף בדקה ה-58) ומייקל אסיין (לא נכלל בסגל), לא התכוונו לשחזר את ההישג המפוקפק וצעדו לעבר ניצחון בכורה בבית מול גרנאדה. מנצ'סטר סיטי, דורטמונד ואייאקס, שהוגרלו עם אלופת ספרד בבית המוות בליגת האלופות, יכולות להתחיל להיות מודאגות. גם כריסטיאנו רונאלדו חוזר לעצמו.

האורחת מהתחתית, שהפסידה אשתקד 14 מ-19 משחקי הליגה שלה והשיגה עד כה רק נקודה העונה, החזיקה מעמד בסנטיאגו ברנבאו עד לדקה ה-26. חוסה קאייחון מצא את רונאלדו, שבעט ברגל שמאל מזווית קשה כדור שעבר בין רגליו של טוניו וחדר פנימה. שער בכורה לרונאלדו בליגה. ריאל המשיכה לשלוט ללא עוררין, אם כי לא ביכולת מזהירה במיוחד, ובדקה ה-53 רונאלדו נעצר פעם אחת אצל טוניו, לפני שהרשית את הריבאונד וחגג את שערו ה-150 במדי ריאל מדריד.

בורחה גומס השאיר את גרנאדה ב-10 שחקנים לאחר שהורחק בצהוב שני בדקה ה-60, בעוד פרצופים מודאגים נרשמו על ספסלה של ריאל בעקבות פציעתו של רונאלדו שהוחלף חמש דקות לאחר מכן. גונסאלו היגואין נכנס במקום הפורטוגלי וכבש מחזור שלישי ברציפות, למרות שהשער בדקה ה-76 היה צריך להיפסל, שכן המבשל קארים בנזמה היה בעמדת נבדל ברורה. ניצחון קל לבלאנקוס.

ברצלונה - ולנסיה 0:1

בברצלונה לא צירפו השבוע אף שחקן רכש, ונותרו רגועים כשהגרלת ליגת האלופות זימנה להם בית עם בנפיקה, סלטיק וספרטק מוסקבה, אבל ההפסד בסופרקופה סיפק ככל הנראה מספיק מוטיבציה לחבורה של טיטו וילאנובה, שבעצמו היה מושעה מהמשחק בעקבות הרחקתו במחזור הקודם מול אוסאסונה. אלכס סונג פתח בקישור האחורי במקום סרחיו בוסקטס, כשקרלס פויול לא נכלל בסגל בגלל פציעה. אנדרס אינייסטה, שחקן השנה באירופה, פינה מקום בהרכב לססק פברגאס שלא הרשים, אבל גם ביום כזה וללא שערים של ליאונל מסי הקטלאנים ידעו לקחת את שלוש הנקודות.

דווקא ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק הייתה מצדו של רוברטו סולדאדו מוולנסיה, שבדקה ה-11 סיכן את שער ברצלונה והחמיץ מקרוב. בדקה ה-19 הגיעה ההזדמנות המסוכנת הראשונה של בארסה, כשדני אלבס הגביה כדור מצד ימין היישר למסי, שהמתין בחופשיות במרכז הרחבה אבל נגח חלש מדי לעברו של שוער ולנסיה. ארבע דקות לאחר מכן הגיע שער היתרון של הקטלאנים. אדריאנו קיבל מסירה קטנה אחרי קרן מצד שמאל, והמשיך בבעיטה מסובבת מהצד השמאלי של הרחבה לרשת. בדקה ה-27 הייתה לבארסה הזדמנות נהדרת להכפיל, אבל כדור של ססק פברגאס מחמישה מטרים פגש את הקורה.

בדקה ה-60 נראה היה שויקטור רואיס משווה לולנסיה, אלא שהשער שהוא כבש נפסל בטענה לנבדל. מאותו רגע שתי הקבוצות הורידו הילוך, ובארסה הייתה זו שהגיעה ליותר מצבים, אם כי אף אחד מהם לא היה מסוכן מדי, והתוצאה נותרה 0:1.

אתלטיק בילבאו - ויאדוליד 0:2

אחרי פתיחת עונה איומה, שכללה שני הפסדים 5:3 לבטיס ו-4:0 מול אתלטיקו מדריד, נראה שהבאסקים סוף סוף מתחילים לחזור לעצמם. יריבת עירוני קרית שמונה בליגה האירופית, אתלטיק בילבאו, הצליחה לרשום ניצחון 0:2 על ויאדוליד בזכות שערים של אריץ אדוריץ בדקה ה-69 מרקל סוסאטה בדקה ה-75. פרננדו יורנטה, שסירב להאריך את חוזהו בבילבאו אך בסופו של דבר נשאר בקבוצה, עדיין לא נכלל בסגל של מרסלו ביילסה.

משחקים נוספים:

ראיו וייקאנו - סביליה 0:0

לבנטה - אספניול 2:3
ללבנטה: חואנלו (54), כריסטיאן לל (56), ראול רודריגס (90+3). לאספניול: סמואלה לונגו (21), סרחיו טחרה (25)

במדריד מרוצים מהגעתו של אסיין והחיבור המחודש עם מוריניו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully