וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן עדיין ללא ניצחון

זלאטן והחברים רשמו תיקו שלישי, הפעם 0:0 מתסכל מול בורדו. מארסיי מושלמת אחרי 0:1 על מונפלייה. הפסד לברסט ובן בסט

פריס סן ז'רמן פשוט לא מצליחה לנצח. הקבוצה הכי מדוברת בצרפת רשמה הערב (ראשון) תיקו שלישי בשלושה מחזורים, כשסיימה ב-0:0 ביתי מתסכל מול בורדו שאיבדה את המאזן המושלם שלה. לא לזה פילל זלאטן איברהימוביץ' כשהגיע לבירת צרפת. כרגע יש רק קבוצה אחת מושלמת בליג 1 אחרי שהמחזור השלישי כמעט הסתיים, וזו דווקא היריבה המושבעת מארסיי. התכולים ניצחו 0:1 את האלופה מונפלייה, שנותרה ללא ניצחון ועם נקודה בלבד, והם בפסגה עם תשע נקודות וללא שער חובה. עדן בן בסט שיחק 32 דקות בתבוסה של ברסט 4:0 מול סנט אטיין.

פריס סן ז'רמן - בורדו 0:0

שלושה מחזורים בתוך העונה, והקבוצה הכי יומרנית באירופה עדיין ללא ניצחון. טיאגו סילבה לא נכלל בסגל כדי לערוך בכורה, אבל זלאטן איברהימוביץ' חזר להרכבה של פריס סן ז'רמן ופתח לפני חאבייר פסטורה וננה במשחק מול בורדו שהגיעה עם מאזן מושלם. האורחים הסתגרו בצורה מובנת ושמרו בקשיחות על זלאטן, שהתקשה להגיע למצבים ופינה את הבמה לחבריו. אלא שננה, אלכס והאחרים פספסו את המצבים אליהם הגיעו וקרלו אנצ'לוטי המתוסכל רואה את הלחץ עליו הולך וגובר. פ.ס.ז' עם שלוש תוצאות תיקו בשלושה מחזורים - ממש לא לפי התכנון.

מונפלייה - מארסיי 1:0

האלופה מתקשה להסתגל לחיים ללא אוליבייה ז'ירו. בזמן שמלך שערי העונה שעברה סובל מבצורת בארסנל, גם האקסית שלו עוברת ימים לא פשוטים. מונפלייה קיוותה להמשיך את רצף ההצלחות במפגשים הישירים מול היריבה המרה שלה מארסיי, אך נעצרה אחרי שלושה ניצחונות על ידי הקבוצה המושלמת היחידה בליגה. אלי בופ נותן קרדיט עצום לאנדרה פייר ג'יניאק, והחלוץ המושמץ מחזיר לו בריבית דריבית. ג'יניאק החמיץ פעמיים במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-77 הכריע את המשחק מבישול של מורגן אמלפיטאנו והודות לתגובה מאוחרת של השוער ז'ופרה ז'ורדרן, ומארסיי עם תשע נקודות.

סנט אטיין - ברסט 0:4

אחרי שני הפסדים במחזורי הפתיחה, הירוקים אספו נקודות ראשונות מול הקבוצה אותה הם תמיד מנצחים בבית - ברסט. עדן בן בסט נכנס כמחליף אצל האורחים בדקה ה-58 במקום ז'ופרה דרניס, אך היה שותף לקריסה של קבוצתו. רומן המומה המצוין בישל לפייר אובמיאנג בדקה ה-13 וסיים בעצמו מתפרצת בדקה ה-29, אחרי בעיטה של אובמיאנג לקורה. בן בסט הוקפץ מהספסל בניסיון לעבור להרכב התקפי, אבל ברסט שילמה על כך תוך באופן מיידי כשז'וסואה גילאבוגי כבש בדקה ה-61 ואובמיאנג השלים צמד בחלוף דקה.

(עדכון ראשון: 19:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully