וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.8

ארסנל רוצה את נבאס, סיטי את לואיז, יונייטד וליברפול רבות על קשר מקסיקני, מילאן ואינטר רבות על דה יונג. כל השמועות בשוק

העברות

* ולנסיה סיכמה עם ליון על רכישתו של עלי סיסוקו, שיחתום לארבע שנים במדי העטלפים במידה ויעבור את הבדיקות הרפואיות.

* הקשר כריסטיאן פולסן עזב את אוויאן כדי לחתום על חוזה לשנתיים באייאקס. הדני מסיים קדנציה קצרה בצרפת אחרי שהגיע לאוויאן מליברפול ושיחק גם ביובנטוס, סביליה ושאלקה.

* אלסיו צ'רצ'י עזב את פיורנטינה והצטרף לעולה החדשה, טורינו, שרכשה מחצית מכרטיסו.

* קשרה הברזילאי של בנפיקה רודריגו, שהגיע אליה לפני שלוש שנים מריאל מדריד ב', האריך את חוזהו אצל הקבוצה הפורטוגלית עד ל-2019.

* וולטר גרגאנו, הקשר האחורי שעבר מנאפולי לאינטר: "עברתי למועדון גדול, אנסה לגמול לאינטר על האמון בי". גרגאנו האורוגוואי עבר לנראזורי בהשאלה תמורת 1.5 מיליון יורו, עם אופציית רכישה של 5 מיליון יורו.

שמועות

* ב'סאן' מדווחים שצ'לסי סירבה להצעה בגובה 30 מיליון ליש"ט ממנצ'סטר סיטי, שביקשה לרכוש את הבלם הברזילאי דויד לואיז. על פי אותו דיווח, סיטי מחפשת תחליף להיעדרותו של מיקה ריצ'ארדס בחודשיים וחצי הקרובים.

* עוד ב'סאן': אלכס פרגוסון מתכוון לגנוב לליברפול את הקטור הררה המקסיקני, עליו ליברפול כבר הציעה 10 מיליון ליש"ט. מנכ"ל פאצ'וקה המקסיקנית מאשר: "יש התעניינות רשמית, הוא הולך לעבור לאנגליה, יונייטד וילברפול כבר דיברו איתנו".

* בורוסיה דורטמונד הודיעה כי היא סירבה למספר הצעות לרכישת רוברט לבאנדובסקי, כאשר בין המתעניינות היו מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי.

* ב'דיילי מירור' מדווחים שהבעלים של ליברפול ג'ון הנרי מעוניין למכור את שני הקשרים שלו צ'רלי אדם וג'יי ספירינג בכדי לפנות מקום בתקציב לצירופו של קלינט דמפסי מפולהאם.

* מילאן ואינטר נאבקות ביניהן על קשרה ההולנדי של מנצ'סטר סיטי, נייג'ל דה יונג, ששוויו הוא שמונה מיליון ליש"ט. לדה יונג, שהצטרף מהמבורג ב-2009 תמורת 18 מיליון ליש"ט, נותרה שנה אחת בחוזה והוא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת. "דיילי מייל" טוענים כי אינטר עשויה להציע לסיטי את מייקון כחלק מהעסקה.

* ז'וליו סזאר, שוער אינטר, בדרך לקווינס פארק ריינג'רס. כזכור, סמיר האנדנוביץ' הגיע הקיץ לאינטר מאודינזה, שהאיטלקים הרשו לשוער לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות.

* באיטליה מתעקשים: אינטר מעוניינת באיברהים אפלאי מברצלונה.

* ניוקאסל ממשיכה במאמצים שלה להחזיר לשורותיה את אנדי קארול ומעוניינת לצרף אותו כמושאל מליברפול עד לסיום העונה עם אופציה לרכישתו תמורת 12 מיליון ליש"ט. אלא שלא נראה שברנדן רוג'רס יסכים להצעה הזו: "אצטרך להיות משוגע כדי לשחרר אותו". במקביל, "soccernet" טוענים כי רוג'רס רוצה את דניאל סטארידג' מצ'לסי.

* למרות שנראה היה שמייקל דוסון יעזוב את טוטנהאם לטובת קווינס פארק ריינג'רס, כעת סנדרלנד וסטוק נכנסות למירוץ אחר הבלם וינסו לצרף אותו תמורת עשרה מיליון ליש"ט.

* ב'דיילי סטאר' פורסם שטוטנהאם נדרשה על ידי ליון להעלות את הצעתה על השוער הוגו לוריס אחרי שהצעתה הראשונית מוקדם יותר הקיץ נדחתה.

* "דיילי מייל" מדווחים על תפנית בפרשת נורי שהאין: הקשר עשוי לנחות בליברפול, אחרי שגם הוא וגם ארסנל לא היו מסופקים מהעסקה שאמורה הייתה לשלוח אותו ממדריד לאמירויות. ברנדן רוג'רס, לפי הדיווח, הבטיח לו מקום בהרכב.

* ז'וזה מוריניו הכחיש שקאקה אמור לעבור למנצ'סטר יונייטד אחרי הדיווחים על כך שהברזילאי יעבור בכדי לפנות מקום ללוקה מודריץ' שצפוי להגיע.

* ב'דיילי סטאר' נכתב שארסנל מתמקדת כעת בצירופו של שחקנה של סביליה חסוס נבאס. לקשר הספרדי יש סעיף יציאה בגובה 35 מיליון ליש"ט, אבל סביליה צפויה להסכים לשחררו גם בסכום נמוך יותר.

* בעיתון 'ספורט' פורסם שוולנסיה ואתלטיקו מדריד מחזרות במרץ אחרי חלוצה של רומא בויאן קרקיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully