וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אליניב ברדה בישל בתיקו של גנק

החלוץ חזר להרכב ושיחק 69 דקות, אך קבוצתו שמטה יתרון וסיימה ב-2:2 מול לובן. 90 דקות לארבייטמן בהפסדה של גנט

אליניב ברדה חזר להרכבה של גנק ובישל את השער הראשון הערב (ראשון) במשחקה של גנק, אבל קבוצתו שמטה יתרון של שני שערים לאחר חילופו בדקה ה-69, סיימה רק ב-2:2 מול לובן ונותרה עם שתי נקודות וללא ניצחון אחרי שני מחזורים בליגה הבלגית. גנק איבדה באדום את חאלים היילנד בדקה ה-35, אבל מהלך יפה של החלוץ הישראלי הסתיים בסופו של דבר עם שער בדקה ה-42 של כריסטיאן בנטקה, ובדקה ה-70 תומאס בופל הכפיל את התוצאה מיד לאחר יציאתו של ברדה. סטפן גיסלאסון צימק עבור לובן בדקה ה-75, וסוואנה איבו השווה בפנדל שבע דקות לפני השריקה המסיימת.

שלומי ארבייטמן פתח בהרכבה של גנט, שהפסידה 3:1 בידי זולטה וארחם. אלכסנדר טרייקובסקי (8) ופרנק ברייה (45 ו-48) השפילו את גנט, שאיבדה בדקה ה-55 את ממוטו אנדיי שהורחק. ארבייטמן היה קרוב לשער בדקה ה-55, אך בניגוד לצמד בשבוע שעבר הפעם הוא לא מצא את הרשת. ג'ורדן רמאקל צימק בפנדל לגנט בדקה ה-68, כשהספרדי ססאר ארסו השאיר את האורחים בתשעה שחקנים עם אדום נוסף דקה לסיום.

* ידין זריס פתח לראשונה בהרכבה של אויפשט, שהפסידה 1:0 במגרשה לסגנית האלופה וידאוטון במסגרת המחזור השני בליגה ההונגרית. חלוצה של מכבי הרצליה לשעבר יצר שני מצבים טובים במחצית הראשונה, אך לא מצא את הרשת והוחלף בדקה ה-62, אחרי שסחט כרטיס אדום מבלם וידאוטון בדקה ה-43. גם אויפשט נותרה ב-10 שחקנים, ובדקה ה-66 שאנדור טורגלה הוותיק הכריע את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully