וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפו אינזאגי: "אני מתחיל חלום חדש"

החלוץ הפורש אישר כי יאמן את הנוער של מילאן, מתכונן למפגש הליגה מול אחיו ומציב מטרות: "רוצה לאמן בעתיד את הבוגרים"

חודש לפני שהוא חוגג יום הולדת 39 ולאחר קריירה שנמשכה יותר מ-20 שנה, פיליפו אינזאגי פרש הערב (שלישי) באופן רשמי מכדורגל. מילאן הודיעה כי החלוץ המחונן שכבש עבורה 126 שערים וחורר רשתות גם במדי יובנטוס ונבחרת איטליה, יאמן מעתה את קבוצת הנוער של המועדון, לאחר שחתם על חוזה לשנתיים.

"הסיפור שלי עם מילאן הסתיים בדרך הכי טובה עליה ניתן לחשוב, עם שער במשחק הראשון, אז הכל היה מושלם", אמר אינזאגי. "לא יכולתי לשחק בשום מקום אחר, לא יכולתי לעזוב את מילאן. רק היום קיבלתי עוד הצעה מאנגליה, אבל פשוט לא יכולתי לעזוב. חתמתי על חוזה לשנתיים כמאמן הנוער ואני מקווה להדריך גם את הקבוצה הבוגרת יום אחד. אני מתחיל חלום חדש. יהיה נחמד לפגוש את אחי במשחק ליגה בעונה הקרובה". סימונה אינזאגי, שפרש לפני שנתיים, מאמן כיום את הנוער של לאציו.

אינזאגי לא שכח לפנות גם אל האוהדים, שעד כה ממש לא מרוצים מהקיץ העובר על קבוצתם וזועמים על היעדר הרכש והעובדה כי הבוסים מכרו את טיאגו סילבה וזלאטן איברהימוביץ'. "תהיו רגועים", ביקש אינזאגי, "עם סילביו ברלוסקוני ואדריאנו גליאני הדברים תמיד מסתדרים על הצד הטוב ביותר. אני מודה להם על ההזדמנות שניתנה לי, ואני מקווה לזכות יום אחד בליגת האלופות כמאמן. אנסה להסתמך על מה שלמדתי מקרלו אנצ'לוטי, לו אני מודה על כל מה שעשה למעני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully