וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים דרשו, מילאן תחזיר למנויים את כספם

הבלאגן חוגג: אוהדי הרוסונרי פתחו במחאה כנגד מכירת החיסול במועדון. דירקטור הקבוצה: "נגיב לאוהדים שאינם מרוצים"

מילאן לאן? קיץ מסויט עובר על אוהדי מילאן, שהחלה במכירת חיסול של שחקניה הבכירים וכעת אותם אוהדים החלו למחות באופן מעשי כנגד התנהלות הקבוצה.

כזכור, מילאן המצויה בקשיים כלכליים, מכרה מספר רב של שחקנים משמעותיים בסגל. בין היתר שוחררו זלאטן איברהימוביץ', טיאגו סילבה, קלרנס סיידורף, ג'נארו גאטוסוס ואלסנדרו נסטה. כמחאה, אוהדי הקבוצה ביימו אתמול (שני) מסע הלוויה לקבוצה מול משרדי המועדון. במהלך מסע הלוויה, התהלכו ה"אולטראס" עם נרות והניחו פרחים בפתח המשרדים, לזכר הקבוצה, כביכול.

מספר בעלי מנויים אף החליטו לפעול בדרך פחות מליצית, כשאיימו להגיש תביעה כנגד הקבוצה שהוליכה אותם שולל ופירסמו מידע שקרי לגבי סגל הקבוצה לעונה הקרובה, כביכול, בטרם נמכרו המנויים. רוכשי המנויים דורשים לקבל את כל כספם בחזרה.

ראשי הרוסונרי, מצידם, הגיבו באופן מיידי. הקבוצה החליטה להיעתר לבקשת המנויים ולהחזיר החזר כספי מלא למנויים שיבקשו זאת. "ההחלטה להעניק לאוהדים החזר מלא על המנויים לא קשורה בשום אופן לאיומים שבאמצעים משפטיים שיינקטו נגדנו", התעקש ליאנדרו קנטמסה, דירקטור במועדון. "זה עניין של סטייל, זו הדרך שלנו להגיב לאוהדים שאינם מרוצים. למרות זאת, אני לא מוצא שהיינו חייבים להעמיד בדיוק את אותו סגל שעמד לרשותנו בזמן שאותם אוהדים קנו את המנויים".

שמועות באיטליה מספרות כי נשיא הקבוצה, הלוא הוא סילביו ברלוסקוני, עומל בימים אלו על הודעה מסודרת מפיו, שתשודר בערוץ של מילאן ובה יבטיח לאוהדים כי עתידה של מילאן לא עומד בסכנה.

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully