וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'זארה פראנדלי: "אנחנו לא מפחדים מספרד"

מאמן איטליה לא מחפש תירוצים לפני גמר היורו, מסביר את האמונה בבאלוטלי וקסאנו ומודה שהוא עשוי לעזוב בסיום הטורניר

ארבע שנים אחרי שדו קרב פנדלים גורלי בין ספרד לאיטליה ברבע גמר יורו 2008 פתח את תור הזהב של הספרדים, תנסה ביום ראשון נבחרת איטליה לעצור את השושלת האדומה עם נקמה בגמר יורו 2012. הסקוואדרה אזורה הגיעו לפולין ואוקראינה ללא ציפיות גבוהות, אך החל מאותו 1:1 מרשים מול ספרד במשחק הפתיחה הם צברו מומנטום שהגיע לשיא ב-1:2 על גרמניה בחצי הגמר אתמול, ובמחנה האיטלקי מאמינים שהם מסוגלים לעצור את המכונה של ויסנטה דל בוסקה.

"אנחנו לא מפחדים מספרד", הצהיר צ'זארה פראנדלי במסיבת עיתונאים הערב. "ננסה למצוא את נקודות החולשה שלהם ולעבוד עליהן. כמובן שזה לא יהיה קל, כי הם בגמר שלישי ברציפות מה שמלמד על איכויות אדירות, אבל אנחנו הצגנו יכולת פנטסטית מול גרמניה בחצי הגמר, התפתחנו כנבחרת מאז תחילת הטורניר, ועכשיו אנחנו קבוצה של ממש".

"אנחנו חזקים יותר פיזית ומנטלית מהמפגש הקודם מול ספרד במשחק הפתיחה", הוסיף המאמן האיטלקי. "יש לנו רק יום אחד להתכונן למשחק אבל נוכל לעשות את זה. הם האלופים שמשמשים דוגמה לכל שאר הנבחרות, אבל נוכל למצוא את האיכויות והרעיונות כדי להתמודד איתם".

כשנשאל לגבי הדבקות שלו בשחקנים בעייתיים כמו מריו באלוטלי ואנטוניו קסאנו אמר פראנדלי: "פרט לקסאנו ובאלוטלי כבר אימנתי את אדריאנו ואדריאן מוטו, שכולם היו קשים לאימון, אבל זה רק הפך את החוויה ליותר מרתקת. בסופו של דבר לשחקנים כאלה יש יותר אמונה מכאלו שחושבים שהם אלופים והם לא. אלה שחקנים שיש להם את מה שדרוש כדי להוביל אותך לניצחונות".

לאחר מכן התייחס פראנדלי, שלא הפסיד במשחק רשמי עם האזורי מאז שהחליף את מרצ'לו ליפי בסיום מונדיאל 2010, להמשך דרכו בתפקיד: "אחשוב על העתיד שלי אחרי הטורניר. החודשיים האחרונים היו קשים מאוד עבורי, וזה נכון שבתקופות מסוימות הנבחרת נדחקת בסדר היום ומספטמבר לאף אחד במדינה כבר לא יהיה אכפת מהאזורי, אבל בתקופה הזו הוצאנו מיליוני איטלקים לרחובות וזה מרגש".

דל בוסקה מחמיא ליריבתו: "לאיטלקים יש קישור מושלם"

הסקאוט על החשיבות של ריקרדו מונטוליבו במערך של פראנדלי

בופון וקייליני עומדים על סף עונה שלמה ללא הפסד בכל המסגרות

נבחרת איטליה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully