וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "פעם היינו הפתעה, היום מכירים אותנו"

נבחרת ספרד מחפשת תירוצים? השוער וחבריו יפגשו את דרום קוריאה (ד', 21:00, 5+לייב). הולנד-סלובקיה (21:00, ס'1)

שבוע וחצי בלבד. זה כל הזמן שנותר לנבחרות המשתתפות ביורו 2012 להתכונן לפתיחת הטורניר ולפי היכולת שחלקן הציגו במשחקי האימון הראשונים שלהם, יש עוד הרבה מאוד עבודה. מחר (רביעי), שתי פיינליסטיות המונדיאל האחרון, אלופת העולם ספרד וסגניתה הולנד, ינסו שוב את כוחן, הפעם עם הסגלים הסופיים והמלאים שלהן לאליפות. הספרדים ייפגשו את דרום קוריאה ונבחרת האורנג' את סלובקיה. שבדיה, שתשחק בבית ד', תתמודד לדרבי סקנדינבי מול איסלנד.

ספרד - דרום קוריאה (21:00, 5+ לייב)

מבין כל המועמדות הבולטות לזכייה, שהפסידו את משחקי הידידות שלהן ביום שבת, ה'רוחה' נראו מעט יותר טוב וגברו על סרביה. יתרה מכך, הם עשו זאת ללא שחקני ברצלונה ובילבאו, שהצטרפו רק מאוחר יותר לאחר גמר גביע המלך ביניהם. הסגל הספרדי הושלם סופית והמאמן ויסנטה דל בוסקה בחר להשאיר את רוברטו סולדאדו בחוץ ולהביא במקומו את אלברו נגרדו מסביליה, שינסה להוכיח שמקומו על המגרש.

איקר קסיאס נשמע מודאג היום לקראת הטורניר: "היינו ההפתעה בעבר, אבל עכשיו כולם מכירים אותנו ואת השיטה שלנו". גם חברו לריאל מדריד צ'אבי אלונסו אמר: "היורו יהיה מאוד מסובך עבורנו. נצטרך להיות צנועים וזהירים". המשחק עצמו ייערך בברן, שוויץ ושלישיית החוד המסקרנת צפויה לכלול את פרננדו טורס, חואן מאטה ודויד סילבה.

הולנד - סלובקיה (21:00, ספורט 1, HD)

פתיחת ההכנות של הנבחרת של ברט ואן מרוויק לא יכולה הייתה להיות רעה יותר. באמסטרדם ארינה, לעיני הקהל הביתי, הם ספגו בדקה ה-93 מבולגריה והפסידו 2:1 במשחק בו הובילו. הפעם הם נודדים לעיר הנמל רוטרדם, לאצטדיון של פיינורד, בתקווה ששם המזל יאיר פנים, מול הנבחרת אותה ניצחו בשלב הבתים של המונדיאל האחרון.

בינתיים בארץ השפלה, מעדיפים להתעסק בדברים אחרים: "אז 1990 החברה שלנו אחראית על עיצוב הבגדים של הנבחרת ואין מאמן שמעריך אותם יותר מברט ואן מרוויק. יש לו חוש טוב לאופנה והוא בוחן כל פרט". המאמן עצמו אמר: "המדים אפילו יותר יפים מאשר ב-2010. צריך להיראות היטב".

במשחק נוסף:

שבדיה - איסלנד (21:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully