וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליו רוסי פוטר מפיורנטינה והושעה לשלושה חודשים

נשיא פיורנטינה הודיע על פרידה מהמאמן שהכה את ליאיץ': "היינו חייבים לפטר אותו". הנהלת הליגה הוסיפה עונש משלה

איטליה רועשת וגועשת אחרי ההתפרצות האלימה אתמול (רביעי) של מאמן פיורנטינה דליו רוסי. הקבוצה שלו סיימה ב-2:2 מול נובארה, אבל בפיגור 2:0, רוסי בחר להחליף את הקשר אדם ליאיץ'. הקשר הסרבי המוכשר ירד לספסל, ככל הנראה לאחר דין ודברים עם מאמנו, ואז לפתע רוסי שעט אל עבר הספסל והחל לחבוט בפניו של ליאיץ' ההמום.

מספר אנשים מהמועדון הסתערו כדי להפריד בין הצדדים, אבל זה לא מנע מנשיא פיורנטינה להודיע בסיום המשחק על פיטוריו של רוסי, שהגיע לקבוצה ב-7 בנובמבר והחליף בתפקיד את סיניסה מיכאילוביץ'. "לצערנו הרב זו הייתה תקרית רצינית ומה שעוד יותר מדהים זה שמדובר באדם רגוע בדרך כלל", הסביר הנשיא אנדראה דלה ואלה. "היינו חייבים לפטר אותו".

דלה ואלה המשיך וציין כי "בשנים האחרונות המועדון עשה דברים יפים אבל לצערנו היינו צריכים לקבל החלטה לפטר אותו. מחר בבוקר נקבל החלטות נוספות וזה יהיה הזמן למצוא מחליף. זו ההחלטה האחרונה שרצינו לקבל, אבל אנחנו מרגישים שזו החלטה טובה גם עבור רוסי. לא הבנתי מה קרה שם מכיוון שהייתי ביציע ואי אפשר היה לראות את זה משם".

הנשיא גם ציין ששוחח עם רוסי שניסה להסביר את מה שקרה: "שוחחנו והוא נתן את ההסבר שלו למה שקרה. הוא מוכן להתנצל מכיוון שהוא אדם טוב, כפי שהוכח כבר בקריירה שלו, אבל הייתי חייב לקבל החלטה. אנחנו מצטערים עבור רוסי, מכיוון שלא מגיע לו שיראו אותו בכל העולם מתנהג כך, אבל זה מקרה רציני והיינו חייבים לפטר אותו. היה הרבה מאוד לחץ שהצטבר בחודשים האחרונים, למרות שאין שום הצדקה לכך. כשהוא יראה את התמונות, הוא יבין בדיוק מה קרה".

למרות שהמאמן נראה מכה את ליאיץ' בבירור, גם השחקן לא ייצא נקי מהסיפור. "תהיה ענישה גם לשחקן, מכיוון שהוא התגרה במאמן, על אף שבכל מקרה זה לא היה אמור להיגמר כך. זה עצוב שהיינו כמעט בטוחים להישאר בליגה, אבל אנחנו צריכים עוד נקודה כדי לשרוד".

אם הפיטורים לא הספיקו, רוסי הושעה לשלושה חודשים על ידי מנהלת הליגה האיטלקית. בהודעת הליגה נמסר: "תמונות הטלוויזיה הציכו התפרצות אלימה, חסרת מחשבה ובלתי צפויה. אי אפשר להקל ראש בחומרת האירועים, למרות המתח הרב בעקבות מצבה הרגיש של הקבוצה".

(עדכון ראשון: 8:44)

צפו באירוע האלים והמוזר

דליו רוסי הכה שחקן ופוטר

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully