וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נובארה - יובנטוס 4:0, סיינה - מילאן 4:1

מירקו ווצ'יניץ' כבש שער נפלא עם העקב והגברת הזקנה עשתה עוד צעד לתואר. שער ושני בישולים לקסאנו אצל הרוסונרי

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית מושלם היום (ראשון), כששתי המוליכות שנלחמות על התואר שיחקו במשחקי אחר הצהריים. יובנטוס עשתה צעד נוסף לעבר התהילה עם 0:4 גדול בחוץ על נובארה, המפסידה קרובה מאוד לליגה השנייה. מילאן לא אמרה נואש והיא ניצחה 1:4 בסיינה. אינטר גברה 1:2 על צ'זנה, שכבר ירדה ליגה. אודינזה גברה 0:2 על לאציו והמאבק על המקום השלישי רותח.

נובארה - יובנטוס 4:0

הגברת הזקנה קרובה מאוד להשלים את העבודה ותקווה לא למעוד עד לסיום העונה. לפחות במשחקים כאלה, היא לא מתקשה והשיגה ניצחון שביעי ברציפות, כדי לשמור על יתרון שלוש הנקודות בצמרת. מירקו ווצ'יניץ' היה הגיבור הגדול כשפתח את מסכת ההבקעות עם שער אדיר בדקה ה-16. פירלו הגביה כדור חופשי והמונטנגרי כבש בעקב מ-15 מטרים. מרקו בוריילו המתעורר הכפיל בדקה ה-40 עם נגיחה מקרוב ושני השערים הבאים היו דומים מאוד- בעיטה, הדיפה לא מספיק טובה של השוער פונטנה וריבאונד קל לרשת. מי שהתכבדו לכבוש הם ארתורו וידאל (50), שנמצא בכושר מעולה ו-ווצ'יניץ', עם השני שלו (64).

סיינה - מילאן 4:1

הרוסונרי ממש לא מתכוונים לוותר על התואר שלהם והם שמרו על מרחק סביר מהפסגה עם ניצחון מול יריבה שאיבדה עניין. המילאנזים עקצו פעמיים במהירות, כשהשער הראשון והמרגש הגיע מרגליו של אנטוניו קסאנו בדקה ה-26. שער ראשון לקשר מאז שחזר מאירוע הלב שלו. כעבור שלוש דקות קסאנו גם בישל וזלאטן איברהימוביץ' הפציץ בשמאל שער ענק לחיבורים. סיינה עוד קיוותה לעקוץ וארג'ון בוגדאני כבש מקרוב בדקה ה-83, אבל לא יותר ודקה לסיום אנטוניו נוצ'רינו דהר חצי מגרש, ביטל את ההגנה והרגיע בשער ענק. רגע לפני השריקה, זלאטן השלים צמד מעוד בישול של קסאנו.

אינטר - צ'זנה 1:2

מלבד מאבק האליפות, הקרב על המקום השלישי והכרטיס האחרון לליגת האלופות, הוא הדבר החם היום בארץ המגף. בזכות הניצחון הזה של הנראזורי, הם במקום החמישי עם 55 נקודות, ממש כמו נאפולי ולאציו. זה לא היה קל מול היורדת והאחרונה בטבלה, שהגיעה לסן סירו בלי לחץ ונהנתה משער יתרון של לוקה צ'קארלי בדקה ה-57. למזלם של המארחים, סטיב פון ברגן השווה בשער עצמי כעבור דקתיים ומאורו זראטה ניצח להם את המשחק בדקה ה-72.

אודינזה - לאציו 0:2

לא יכול להיות יותר מטורף מזה. הניצחון של אודינזה, שהושג משער בגלישה של אנטוניו די נטאלה, מי אם לא הוא, בדקה ה-69 ומשער נוסף בדקה ה-94 של רוברטו פריירה, קבע שהמאבק על המקום השלישי יהפוך לאחד הדברים הגדולים באירופה בשבועות הקרובים. כזכור, רק השלישית באיטליה תגיע בעונה הבאה לליגת האלופות וכעת, שלושה מחזורים לסיום, נאפולי, אודינזה, לאציו ואינטר- כולן עם 55 נקודות. מואדיבו דיאקיטה מלאציו הורחק בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

בולוניה - גנואה 2:3
לבולוניה: דניאלה פורטנובה (24), גסטון רמירס (37), גיורגי גאריסס (67). לגנואה: רודריגו פלאסיו (59), כריסטובל חורקרה (77)

לצ'ה - פארמה 2:1
ללצ'ה: ננאד טומוביץ' (83). לפארמה: סבסטיאן ג'יובינקו (67), גבריאל פאלטה (78)

אטאלנטה - פיורנטינה 0:2
לאטאלנטה: חרמן דניס (11), ג'אקומו בונהונטורה (51)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully