וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' הביסה 1:6 את סושו, קאמבק גדול לליון

השנייה בטבלה טיילה וצימקה את הפער ממונפלייה ל-2 נק'. ליון הפכה 2:0 ל-2:3 על לוריין, ברסט ירדה מתחת לקו האדום

מאבק האליפות בליגה הצרפתית נותר פתוח לגמרי כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה, זאת לאחר שפריס סן ז'רמן הביסה הערב (שבת) 1:6 את סושו וצימקה את הפער ממונפלייה המוליכה לשתי נקודות. אז'קסיו עלתה מעל הקו האדום בעזרת 0:0 מול נאנסי והורידה את ברסט מתחת לקו. ליון לא ויתרה על המקום השלישי, שמוליך למוקדמות ליגת האלופות ועשתה קאמבק גדול בדרך ל-2:3 על לוריין.

פריס סן ז'רמן - סושו 1:6

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי ידעה שאסור לה לשמוט נקודות בבית מול היריבה מהתחתית, במיוחד לאור הניצחון של מונפלייה בשבת והעובדה כי בשבוע הבא מצפה לה משחק חוץ קשה מול ליל. כבר אחרי שש דקות חאבייר פסטורה כבש במבצע אישי את הראשון של פריס סן ז'רמן וחגג את שער הליגה ה-10 שלו העונה, אך בדקה ה-12 מודיבו מאיגה הימם את האוהדים בפארק דה פראנס עם השוויון בעקבות יציאה רעה של סלבטורה סיריגו. אלא שטיאגו מוטה נגח לרשת תוך כדי זינוק לאחר כדור חופשי של ננה בדקה ה-25 וז'רמי מנז הנפלא הבקיע את השלישי של פ.ס.ז' דקה לפני סיום המחצית הראשונה. השער הזה הפך את המשחק לקל יותר עבור פ.ס.ז', שהפכה את הניצחון לחגיגה גדולה עם צמד של ננה בדקות 55 ו-60 ושער של סילבן ארמן בתוספת הזמן.

ליון - לוריין 2:3

האם ליון עוד לא ויתרה על הניסיון להעפיל בפעם ה-13 ברציפות לליגת האלופות? הקבוצה מסטאד דה ז'רלאן חטפה שלישייה מטולוז במחזור שעבר ונקלעה לבור עמוק גם הפעם, אבל ידעה לבצע מהפך מזהיר ולהשאיר לעצמה סיכוי קטן למקום השלישי. לוריין עקצה מהר ופעמיים. קווין מונה פאקה כבש את הראשון בדקה ה-22 ומתיאס אוטרה הכפיל כעבור ארבע דקות. כריס החזיר מעט מהצבע ללחיים של אוהדי ליון עם שער בדקה ה-38 ועל השוויון היה אחראי ליסנדרו לופס, בדקה ה-77 אחרי לחץ של המארחת. את שער הניצחון הדרמטי סידר לליון בפטימבי גומיס, חמש דקות לסיום.

אז'קסיו - נאנסי 0:0

המארחים מקורסיקה אמנם רשמו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, אך חלפו מעל הקו האדום והורידו לשם את ברסט של עדן בן בסט. נאנסי המשתפרת הגיעה אחרי שבעה משחקים ללא הפסד שסייעו לה לברוח מהתחתית, וההגנה העיקשת שלה החזיקה מעמד גם מול אז'קסיו הלהוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully