וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מעטים חושבים שאפואל יכולה לנצח כאן 0:4"

מאמן ריאל מרגיש שהמקום בחצי הגמר כבר בכיס שלו לקראת הגומלין (ד', 21:45, 5+, 5HD). צ'לסי פוגשת את בנפיקה

המנה השנייה של גומלין רבע גמר ליגת האלופות נמצאת בפתח, וגם אם נדמה שהמשחקים כבר הוכרעו לאחר המשחק הראשון, לפנינו עוד 90 דקות של כדורגל, שאולי יסדרו לנו תפניות מעניינות בעלילה. ריאל מדריד תארח בברנבאו את אפואל ניקוסיה אחרי ה-0:3 בקפריסין, והבלאנקוס כבר מבינים שרק משהו מאוד לא צפוי ימנע מהם לעלות לחצי הגמר. במקביל, צ'לסי תקווה להתגבר על העונה החלשה שלה עם טעם מתוק וניצחון ביתי על בנפיקה, אותה היא כבר ניצחה 0:1 באיצטדיון האור. שני המשחקים ייפתחו ב-21:45.

ריאל מדריד - אפואל ניקוסיה (21:45, +5, 5HD)

משהו בעצבים של ריאל מדריד נרגע מעט בשבוע האחרון, ואולי יש קשר לעובדה כי שמונה מחזורים לסיום העונה בספרד, הבלאנקוס מוליכים בפער של שש נקודות על פני ברצלונה ומתחילים להריח את האליפות הגדולה. בינתיים הם קרובים מאוד לסמן וי נוסף במפעל לא פחות חשוב מבחינתם, כשאחרי השלישייה בשבוע שעבר, נדמה שהמשחק הזה הולך להתנהל על מי מנוחות.

ריאל מגיעה במצב רוח מצוין אחרי החמישייה לרשת של אוסאסונה, והיא עם מאזן נפלא בליגת האלופות, בה היא ניצחה בשמונה מתשעת המשחקים שהיו לה. בנוסף הניצחון בניקוסיה היה הניצחון ה-200 של ריאל במפעלים האירופים. נתון סטטיסטי מעניין אחר מצביע על כך שב-26 מפגשים מבין 27 שבהם ריאל ניצחה במשחק הראשון, היא גם העפילה לשלב הבא.

ז'וזה מוריניו מתכנן מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח מול אוסאסונה. ריקרדו קרבאליו ולסאנה דיארה פצועים, ולעומתם חוסה קאייחון התגבר על הפציעה שממנה סבל בקרסול והוא אמור לפתוח. צ'אבי אלונסו שב מהרחקה, אבל עשוי לקבל מנוחה, בעוד שנורי שאהין עשוי לעלות במקומו של סמי חדירה החולה. אנחל די מריה, שממשיך להחלים מהפציעה שלו, אמור לפתוח על הספסל.

ז'וזה מוריניו התייחס במסיבת העיתונאים ליריבה, ואמר: "לא הרבה אנשים חושבים שאפואל יכולה להגיע לכאן ולנצח 0:4, אבל אנחנו צריכים לכבד את האוהדים שלנו ואת היריבה. יש מעט סיכויים להיות מודחים, אבל אנחנו נשחק נגד קבוצה חזקה מאוד". 'המיוחד' גם התייחס לחזרתו של די מריה, והבהיר: "הוא שחקן חשוב לקבוצה וקשה להתגבר על הפציעה שממנה הוא סובל. הוא התאמן היטב בעשרת הימים האחרונים, אבל אימון זה דבר אחד ומשחק זה דבר אחר. הוא לא ישחק את כל המשחק".

אפואל ניקוסיה, שעשתה היסטוריה כקבוצה הקפריסאית הראשונה שמעפילה לרבע גמר ליגת האלופות, סיימה את הליגה במקום השלישי לפני שהליגה התחלקה שם לארבעה. למרות התבוסה הכואבת במשחק הראשון, אפואל מגיעה במומנטום טוב שכן היא ניצחה בשישה משמונת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות.

מי שינסה להתבלט הוא אסטבן סולארי, אחיו של קשר עירוני קרית שמונה דויד סולארי, שהבקיע 55 שערים ב-98 משחקים בשתי הקדנציות שבהן הוא שיחק בקבוצה. אגב, בכל המשחקים שבהם הוא הבקיע, אפואל לא הפסידה. הקפריסאים יחסרו במשחק את מרסלו אוליביירה ואיבן טריקובסקי שנפצעו במשחק הראשון. גוסטבו מנדוקה ישוב מהרחקה.

צ'לסי - בנפיקה (21:45, 5)

הניהול הטקטי המצוין של רוברטו די מתאו במשחק הראשון בין שתי הקבוצות הביאו לכך שבפעם הראשונה העונה, בנפיקה סיימה משחק בליגת האלופות ללא שער זכות. כעת המנג'ר האיטלקי של צ'לסי מגיע לגומלין כשהוא פייבוריט מובהק, בעיקר בזכות מאזן הבית המעולה של הבלוז בסטמפורד ברידג' בליגת האלופות העונה: ארבעה נצחונות, 0 תוצאות תיקו, 0 הפסדים, ומאזן שערים פנטסטי של 1:14.

"עשינו רק 50 אחוז מהעבודה", התעקש די מתאו. "שמנו את עצמנו במצב טוב, אבל בנפיקה קבוצת חוץ והם מסוגלים להבקיע גם בחוץ, כך שלא יהיה שום זלזול מהצד שלנו". המאמן צפוי לפתוח גם ברביעי עם פרננדו טורס בחוד, לאחר שזה הבקיע מול אסטון וילה את שער הליגה הראשון שלו מאז ספטמבר, כשדידיידה דרוגבה, שלא שותף במשחק ההוא, יחמיץ גם את ההתמודדות. פרנק למפרד אמור לפתוח על הספסל, כשגארי קייהיל יחליף במרכז ההגנה את דויד לואיז הפצוע.

צ'לסי העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות בכל שנה מאז 2003, ואילו כעת מקומה במפעל האירופי הבכיר נמצא בסכנה, שכן בפרמיירליג הבלוז מדורגים במקום החמישי בלבד, וכדי להבטיח מקום בליגת האלופות גם בעונה הבאה דרך המפעל הבכיר ביבשת, יידרש מהם לזכות בו. למרות זאת, למפרד מדגיש כי צ'לסי לא תשים את כל הביצים שלה בסל האירופי: "אנחנו יודעים שגם אם נעבור את בנפיקה, נשחק מול ברצלונה או מילאן בחצי הגמר ואז יהיה את הגמר, כך שמסוכן לבנות רק על ליגת האלופות. נילחם בשתי החזיתות".

מנגד, מאמן הפורטוגלים ז'ורז'ה ז'סוס סובל ממכת פציעות בחלק האחורי בשל הפציעות של אזקייל גאראי, מיגל ויטור וז'ארדל, ובהיעדרם צפוי חאבי גרסיה לשחק כבלם לצידו של לואיסאו, כשנמנטיה מאטיץ' יתפוס את מקומו של הספרדי בקישור. פבלו איימאר, שלא שותף במשחק הליגה האחרון של בנפיקה בשל הרחקה, ישוב להרכב גם כן.

שוער הקבוצה ארתור מאמין כי הוא וחבריו מסוגלים לחולל את ההפתעה: "כבר הוצאנו 2:2 מול מנצ'סטר יונייטד, שהיא גם כן קבוצה מצוינת, כך שאני לא מבין למה אנחנו לא מסוגלים לבוא ללונדון ולנצח את המשחק. שום דבר הוא לא בלתי אפשרי בכדורגל, ונילחם כדי לנצח".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully