וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:2 דרמטי למנצ'סטר יונייטד על בלקבורן

השדים האדומים חיכו 81 דקות עד שולנסיה מצא את הרשת. יאנג הכפיל (86), והפער ממנצ'סטר סיטי צמח לחמש נקודות

אלופת אנגליה מנצ'סטר יונייטד הגיעה הערב (שני) לאיווד פארק, במטרה אחת ברורה: לגבור על בלקבורן החלשה במחזור ה-31 ולפתוח פער משמעותי של חמש נקודות ממנצ'סטר סיטי, ששמטה נקודות יקרות בשבת.

המפגש הקודם בין השתיים העונה הסתיים בניצחון מדהים של הרוברס, שבאו לאולד טראפורד בזמנו מהמקום האחרון בטבלה ויצאו עם 2:3 ענק. הפעם, השדים האדומים קיוו לנקום, אבל חגיגת שערים ממש לא הייתה לנו. למרות זאת, יונייטד ידעה לצאת עם הניצחון הקריטי, בזכות שני שערים דרמטים מאוד, כמו שרק יונייטד יודעת להבקיע, של אנטוניו ולנסיה בדקה ה-81 ואשלי יאנג כעבור חמש דקות. בסיום: 0:2 למנצ'סטר יונייטד והפער חמש נקודות.

יונייטד ידעה שהיא חייבת ללחוץ מהפתיחה ובעשר הדקות הראשונות חבייאר צ'יצ'אריטו הרננדז, ווין רוני ומייקל קאריק החמיצו הזדמנויות טובות. בלקבורן לא נבהלה והחלה לתקוף בעצמה, כשדייויד הוילט מאיים על השער של דויד דה חאה, ששוב סיפק משחק טוב.

האורחים שלטו בשדה המשחק והחזיקו בכדור כמעט פי שלוש מבלקבורן, אבל הם לא מצאו את הרשת ובקושי את המסגרת. תשע דקות לסיום, ודקה לאחר שאיגביני יעקובו החמיץ מצב טוב, הגיע הרגע הגדול של ולנסיה, עליו אמר השבוע פרגוסון שהוא יהווה חלק גדול במאבק האליפות של יונייטד. הקשר האקוודורי פרץ לרחבה מצד ימין ושלח פצצה לפינה הרחוקה בחצי גובה.

בדקה ה-86 הגיע השני, כששוב ולנסיה היה במרכז העניינים. הפעם הקשר מצא את אשלי יאנג וזה הסתובב ומצא את הפינה של פול רובינסון כדי להכפיל את התוצאה ולהבטיח שמלוא הנקודות יעשו את הדרך לאולד טראפורד.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully