וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שהר לא שותף בהפסד אוקזר, תיקו לפ.ס.ז'

המאמן החדש לא עזר ושער נפלא של טבאנו קבע 0:1 לטולוז והותיר את אוקזר בקרקעית הטבלה. פ.ס.ז' - בורדו 1:1

המחזור ה-29 בליגה הצרפתית, שנפתח אמש (שבת) יגיע לקיצו היום ולאחריו יישארו תשעה מחזורים בלבד לליגה המרתקת הזו, שמספקת לנו קרב גדול על האליפות. מונפלייה חזרה אמש לפסגה עם ניצחון דרמטי על סנט אטיין. פריס סן ז'רמן תקווה להחליף אותה, כשתארח בהמשך הערב את בורדו. באחד משני המשחקים שפתחו את היום, אוקזר, ללא בן שהר, הפסידה 1:0 בטולוז ונותרה במקום האחרון. דיז'ון גברה 0:2 על קון.

טולוז - אוקזר 0:1

המשחק בין הקבוצה מהצמרת לנועלת הטבלה פשוט לא היה כוחות. עם המאמן החדש ז'אן גי ואלם על הקווים, בן שהר ישב 90 דקות על הספסל וראה את המארחת משתלטת מהרגע הראשון על כר הדשא ובועטת פי שתיים בעיטות לשער מאשר אוקזר, שספגה הפסד 13 העונה וממשיכה להתרחק מעונה נוספת בליגה הבכירה. כרגע, אוקזר נמצאת חמש נקודות מחוף מבטחים. שער הניצחון הגיע מרגליו של פרנק טבאנו, שבדקה ה-38 הניף רגל וירה פצצה מחוץ לרחבה אל הרשת. טולוז הייתה לא מדויקת בהמשך והרגע המבדר/ מדאיג של המשחק הגיע בדקה ה-70, כשמוסא סיסוקו מטולוז נגח בלא כוונה בראשו של השופט ווילפריד ביאן, שנזקק לחבישה והמשיך לשפוט עד לסיום. טולוז במרחק שלוש נקודות מהמקום השלישי.

פריס סן ז'רמן - בורדו 1:1

הקבוצה מהבירה קיוותה לנצל את המשחק מול היריבה ממרכז הטבלה, על מנת לשוב לפסגה, אולם נאלצה להסתפק בנקודה והיא במקום השני אחרי מונפלייה, בשל יחס שערים פחות טוב. אחרי משחק קצבי מאוד ומלא באירועים בשני הצדדים, שייק דיאבטה הדהים את יציעי הפארק דה פרנס עם בעיטה מתוך הרחבה שהלכה פנימה בדקה ה-77. המקומיים לא היו מוכנים לסבול הפסד רביעי העונה והשוו כעבור ארבע דקות. גיום הוארו שלח כדור ברגל שמאל לרשת העליונה וקבע 1:1 דרמטי. שתי הקבוצות ניסו להכריע את המשחק עד לסיום, אבל נאלצו להסתפק בנקודה.

במשחק נוסף:

דיז'ון - קון 0:2
לדיז'ון: קורו איסה קונה (21), יונוס סנקארה (69)

מונפלייה עלתה זמנית לפסגה עם ניצחון דרמטי על סנט אטיין

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully