וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה 1:6 את קלן

האלופה הגדילה את הפער בצמרת לחמש, לאחר שחזרה מפיגור. צמד לקגוואה, לבנדובסקי, גונדואן, פרישיץ' ופישצ'ק השלימו

המחזור ה-27 בבונדסליגה, שנפתח ביום שישי, ננעל הערב (ראשון) עם הצגת כדורגל של דורטמונד, שהביסה 1:6 את קלן בחוץ והגדילה את הפער מבאיירן מינכן בצמרת בחזרה לחמש נקודות. שינג'י קגוואה הצטיין עם צמד, רוברט לבנדובסקי, איבן פרישיץ', לוקאש פישצ'ק ואילקאי גונדואן השלימו. עוד קודם לכן הצליחה שטוטגרט לנצח 0:1 את נירנברג ולרשום ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים.

קלן - דורטמונד 6:1

בשבועות האחרונים האלופה רק ניצחה 0:1 קטנים בכל פעם וכבר היו דיבורים על כך שבאיירן מינכן הלוהטת יכולה להדביק אותה. הערב, סתמה דורטמונד את הפה לכולם כשחזרה מפיגור ל-1:6 מדהים בחוץ על קלן ולהגדיל את הפער בפסגה בחזרה לחמש נקודות. הגלבהשוורצה עם משחק מספר 21 ברציפות ללא הפסד בליגה.

דווקא הקבוצה הביתית הייתה זו שעלתה ליתרון כבר בדקה ה-13 כשהגבהה של מרטין לאניג מצאה את מיליבוייה נובאקוביץ' לא מכוסה על ידי נבן סובוטיץ' והחלוץ הקרואטי הכניע גם את רומן ויידנפלר, שיצא לא טוב וזה 0:1. השוויון הגיע בדקה ה-26 כשהגבהה של מרסל שמלצר מצאה את לוקאש פישצ'ק, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:1.

בדקה ה-47 הושלם המהפך כששינג'י קגוואה הנהדר לקח כדור ארוך מהאוויר ובעט אותו באומנות מזווית קשה למשקוף ופנימה בדרך ל-1:2. האלופה לא עצרה וכבשה את השלישי בדקה ה-52, כשהפעם הכובש היה רוברט לבנדובסקי אחרי מהלך קבוצתי אדיר שנגמר במסירת רוחב של קובה בלאשצ'יקובסקי וזה 1:3. בדקה ה-78 הגיע הרביעי כשאילקאי גונדואן ניצל מסירה חלומית של קגוואה וקבע 1:4 קל. שתי דקות חלפו וזה 1:5. קגוואה השלים צמד אחרי בישול של פישצ'ק וזה כבר קונצרט של דורטמונד. נגמר? ממש לא. לא אחר מאשר איבן פרישיץ' כבש את השישי לאחר בישול של גונדואן. 1:6 עצום לדורטמונד.

שטוטגרט - נירנברג 0:1

אמנם אנחנו כבר לקראת סיום העונה, אבל נראה שהקבוצה של ברונו לבאדיה סוף סוף מתחילה להיראות כמו שצריך אחרי לא מעט חבלי לידה וחוסר יציבות ממנה סבלה לאורך העונה הארוכה הזו. בקצב הזה עשויה שטוטגרט גם לשמור על המקום השביעי, בו היא נמצאת כרגע, ושמוביל לליגה האירופית בעונה הבאה.

לקבוצה המקומית זהו ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, כשהפעם זה היה בזכות שער של חלוץ נבחרת גרמניה קקאו בדקה ה-78 לאחר בישול של תמאש היינאל. אלמוג כהן לא שותף בנירנברג, שירדה למקום ה-11 בעקבות הניצחון של הופנהיים על מנשנגלדבאך והפער שלה מעל הקו האדום הוא ארבע נקודות בלבד.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully