וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את אינטר

קאסרס כבש ראשון, דל פיירו השלים עם שער הבכורה שלו בליגה והפער ממילאן שוב 4 נק'. 0:1 ללאציו על קליארי, תיקו לנאפולי

יובנטוס שוב התגלתה הערב (ראשון) כשמנצחת הגדולה של הדרבי ד'איטליה, כשגברה 0:2 על אינטר, כולל שער בכורה העונה בליגה של אלסנדרו דל פיירו. בעקבות הניצחון צומק הפער ממילאן בחזרה לארבע נקודות, לאחר שהאלופה ניצחה 1:2 את רומא בשבת. החלק הארי במחזור ה-29 בליגה האיטלקית נערך אחר הצהריים. לאציו ניצחה 0:1 ביתי מול קליארי, נאפולי סיימה ב-2:2 ביתי ומאכזב במיוחד מול קטאניה. פיורנטינה סיימה ב-2:2 בגנואה, נובארה ולצ'ה נפרדו ב-0:0, צ'זנה ופארמה ב-2:2 וקייבו וסיינה ב-1:1.

אלסנדרו דל פיירו שחקן יובנטוס. AP
מגיע לו. אלסנדרו דל פיירו/AP

יובנטוס - אינטר 0:2

אוהדי מילאן חרקו שיניים והחזיקו אצבעות לאינטר בדרבי ד'איטליה, אבל הביאנקונרי המשיכו בשלהם, שמרו על מאזן נקי מהפסדים וצימקו את הפער מהפסגה בחזרה לארבע נקודות. הרגע המרגש של המשחק הגיע בדקה ה-71, אז אלסנדרו דל פיירו המחליף המשיך את היכולת ממשחק הגביע מול מילאן, הכניע את ז'וליו סזאר כדי לסגור עניין וחגג שער ליגה ראשון העונה. איך אפשר לוותר עליו?

אינטר דווקא פתחה טוב יותר והייתה עדיפה במחצית הראשונה, אבל ג'אנלואיג'י בופון המצוין שמר על רשת נקייה. בדקה ה-53 הקפיץ אנטוניו קונטה את דל פיירו מהספסל, ואחרי ארבע דקות יובה גם עלתה בהשראתו ליתרון. אנדראה פירלו הגביה כדור קרן והאורוגוואי מרטין קאסרס המשיך בנגיחה פנימה. אוהדי יובנטוס חגגו ביציעים, ובדקה ה-71 היו באקסטזה עם בישול נפלא של ארתורו וידאל לנסיך שמצא את הרשת. פאביו קוואליארלה יכול היה להבקיע את השלישי, אבל הכדור שלו הורחק מהקו על ידי מייקון בדקה ה-77 ולאחר מכן נגיחה של ג'ורג'יו קייליני נהדפה על ידי ז'וליו סזאר. אינטר עם עוד הפסד, נותרה במקום השמיני ועם ניצחון בודד ב-10 מחזורים. יובנטוס ממשיכה לנשוף בעורפה של מילאן.

לאציו - קליארי 0:1

הקבוצה של אדי רייה יכולה סוף סוף לחייך מעט. אחרי שני הפסדים רצופים, שהגיעו דווקא לאחר ה-1:2 הגדול בדרבי החם על רומא, הצליחה לאציו לנצח בקושי ובצורה ממש לא מרשימה 0:1 את קליארי בזכות שער של מובידו דיאקיטה בנגיחה לאחר הגבהה של כריסטיאן לדסמה בעקבות כדור חופשי. הקבוצה מהבירה נותרה במקום השלישי עם 51 נקודות, בעוד קליארי נותרה במקום ה-14 עם 35 נקודות בלבד.

נאפולי - קטאניה 2:2

הקבוצה של וולטר מצארי ממשיכה להיות אחת הפחות צפויות באירופה. אחרי שהצליחה לחזור במחזור שעבר מפיגור 2:0 בחוץ מול אודינזה ל-2:2, סיימה נאפולי ב-2:2 מאכזב מאוד בבית מול קטאניה, ועוד לאחר שכבר הובילה 0:2 עד הדקה ה-74. לדרומיים זהו כאמור תיקו שני ברציפות אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, שקדמו לשני המשחקים הללו. הנאפוליטנים עלו למקום הרביעי עם 48 נקודות, קטאניה שביעית עם 42 נקודות. בלרים דז'מאילי (61) ואדינסון קבאני (67) העלו את נאפולי ליתרון, אך ניקולאס ספולי (74) ודוידה לנזפאמה (86) איזנו.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - בולוניה 0:2
לאטאלנטה: מאנולו גביאדיני (50), סימונה טיריבוקי (90)

גנואה - פיורנטינה 2:2
לגנואה: פרננדו בלוטשי (20) ורודריגו פלאסיו (89), לפיורנטינה: ריקרדו מונטוליבו (31) וצ'זארה נטאלי (70)

נובארה - לצ'ה 0:0

צ'זנה - פארמה 2:2
לצ'זנה: מריו סנטאנה (47), סימונה דל נרו (53), לפארמה: סרג'יו פלוקארי (40), גבריאל פאלטה (61)

קייבו - סיינה 1:1
לקייבו: פרנצ'סקו אצ'רבי (10), לסיינה: מאטיה דסטרו (51)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully