וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "לך תשדוד, בן זונה"

אחרי ה-1:1 מול ויאריאל, שקבע פער של 6 נק' בצמרת, בריאל מדריד השתוללו על השופט. רונאלדו אמר לו: "לגנוב, רק לגנוב"

לא קל להיות בימים אלו אוהד ריאל מדריד. עד לפני שבוע, הבלאנקוס נראו בלתי פגיעים, לפחות בליגה והם שייטו אל האליפות תוך שהם פותחים פער של עשר נקודות מהיריבה הגדולה ברצלונה. אולם שתי תוצאות תיקו 1:1, בבית מול מלאגה ואמש (רביעי) בחוץ מול ויאריאל, צימקו את הפער לשש בלבד. כשנותרו עשרה מחזורים לסיום, המושכות עדיין בידיים של ריאל, אבל לקבוצה עוד נשאר ביקור בנואו קאמפ והאליפות רחוקה מלהיות מובטחת כעת.

אמש, ריאל התפרקה. היה זה משחק שני ברציפות בו סופגת הקבוצה שוויון מאוחר מכדור חופשי, מה שהעלה את רף העצבים והוביל להרחקתם של המאמן ז'וזה מוריניו ושחקניו סרחיו ראמוס ומסוט אוזיל. בריאל היו מאוד לא מרוצים מהשופט פרדאס רומרו, שלטענתם אף הוציא שני כרטיסים צהובים למרקו רובן מויאריאל, אולם לא הראה לו את האדום. אגב, הייתה זו הפעם השנייה בה רומרו הרחיק את מוריניו, לאחר שעשה זאת גם במשחק גביע מול מורסיה לפני כשנה וחצי.

המדרידאים הזועמים לא היו מוכנים להתייצב למסיבת העיתונאים המסורתית בסיום המשחק ולמסור תגובות מהמועדון, אולם מספר דיווחים מאחורי הקלעים שופכים אור על הלחץ הגדול בריאל והזעם כלפי שופט המשחק. כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את שער היתרון של הבלנאקוס, נתפס על ידי המיקרופון שהוצמד לשופט כשהוא אומר לו בירידה מכר הדשא בסיום: "לגנוב, לגנוב, רק לגנוב".

מי שהיה עוד פחות עדין הוא פפה כמובן. הפורטוגלי, שלא ממש ידוע באופיו הנוח, עלול להיות מושעה לתקופה ארוכה, לאחר שבסיום, במנהרה המובילה לחדרי ההלבשה הוא צעק לכיוונו של רומרו: "לך תשדוד, בן זונה".

עוד אחד שיצא בגלוי נגד השופטים הוא מרסלו, שאמר: "אנחנו עובדים קשה, אבל לפעמים שופטים פועלים נגדנו. אנחנו צריכים להשתפר בהרבה דברים. ספגנו שער נוסף ממצב נייח, אבל אנחנו עדיין מובילים ונמשיך לעבוד קשה". על מצבם של הבלאנקוס לאחר ירידת הפער לשש נקודות, הוסיף המגן: "אני חושב שכל קבוצה הייתה רוצה שש נקודות יתרון. אנחנו חייבים להישאר רגועים. היה משחק קשה, אבל אנחנו בסדר. לא השגנו את הניצחון, אבל רוח הקבוצה הייתה טובה".

כבר בעוד יומיים מצפה לריאל משחק קריטי מאין כמוהו, בבית מול סוסיאדד והיא תיאלץ להתגבר על הקשיים ולהשיג שלוש נקודות אם היא רוצה לשמור על הפסגה ולצנן מעט את ההתלהבות המחודשת של ברצלונה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully