וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן עלתה לגמר הגביע

הבווארים ניצחו 2:4 את מנשנגלדבאך לאחר 120 דקות מאופסות, שמרו על חלום הטרבל ויפגשו את דורטמונד בברלין

טוב, השנה כנראה שהכל בגרמניה יילך בין באיירן מינכן לדורטמונד. אחרי שאתמול (שלישי) עלתה מוליכת הבונדסליגה והאלופה לגמר הגביע לאחר 0:1 על גרויטר פירת בזכות שער בדקה ה-121, חיכתה לנו גם הערב דרמה פשוט נהדרת. בסופה, הצליחה באיירן מינכן לעלות לגמר הגביע לאחר 2:4 על מנשנגלדבאך בחוץ והיא תילחם עם דורטמונד על שני התארים המשמעותיים בגרמניה, כשהפער בין השתיים בטבלת הליגה הגרמנית עומד כרגע על חמש נקודות לטובת האלופה.

באיירן מינכן, שהגיעה למשחק אחרי שתי שביעיות (מול הופנהיים ופ.צ. באזל) ושישיה מול הרטה ברלין, הייתה מעט עדיפה על גלדבאך, אך לא הצליחה להכניע את מארק אנדרה טר סטיגן הצעיר והמצוין ב-120 דקות ולמעשה לא הצליחה שוב לנצח את הקבוצה של לוסיאן פאברה, שגברה עליה פעמיים בליגה השנה. כשלא כובשים ב-120 דקות, הולכים לדו קרב פנדלים.

מי שפתח את המותחן היה דויד אלאבה, שבעט מצוין לפינה וקבע 0:1, פיליפ דמאס הצליח לאזן ל-1:1 וגם פרנק ריברי ופטריק הרמן עמדו במתח וזה 2:2. פיליפ לאהם בעט מצוין את ה-2:3 וראה את דנטה שולח את הכדור שלו ליציע. גם טוני קרוס עמד בלחץ ומנואל נוייר הציל את הפנדל של הבארד נורדטבייט ושלח את באיירן לגמר בברלין מול דורטמונד. זה יהיה חם.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully