וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל הביסה 0:4 את ולנסיין בדרבי

אדן הזארד כבש ובישל פעמיים בניצחון המרשים של המדורגת שלישית. טולוז הרביעית ניצחה 0:1 בראן, 0:2 לסושו על ניס

אחרי השבת המפתיעה והמותחת שעברה על הליגה הצרפתית, המחזור ה-28 נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. טולוז ניצלה את ההזדמנות ועלתה למקום הרביעי בטבלה בזכות 0:1 בחוץ על ראן, בעוד סושו חזרה לחיים בתחתית עם ניצחון שני ברציפות, 0:2 על ניס, ודחקה את אוקזר למקום האחרון בטבלה. את המחזור חתם הדרבי הצפוני, בו האלופה ליל הביסה ללא קושי 0:4 את ולנסיין והתבססה במקום השלישי.

ליל - ולנסיין 0:4

הדאבליסטית יודעת שעל תואר האליפות היא כנראה לא תשמור, אבל על המקום השלישי והכרטיס לליגת האלופות היא לא מתכוונת לוותר. ולנסיין הגיעה לסטאד מטרופול להתארח בדרבי הצפוני, ואדן הזארד הוביל את ליל לניצחון קל. הכישרון הבלגי כבש בעצמו בדקה ה-18 ובישל עוד פעמיים מקרנות, לאורליאן שג'ו בדקה ה-69 ולטוליו דה מלו המחליף בדקה ה-83. בתווך כבש ברו אנגואה שער עצמי בדקה ה-57.

ראן - טולוז 1:0

שתי הקבוצות היו צמודות עם 44 נקודות כשהיתרון היה בידיה של ראן בזכות שער אחד יותר, אבל טולוז שינתה זאת בעזרת ניצחון חוץ נדיר שלה בסטאד דה לה רוט דה לוריין. עמנואל ריבייר הרבה להחמיץ בצד של טולוז, אך בדקה ה-44 נחלץ לעזרתו המגן המקומי רומן דנזה שכבש לשערו הוא.

סושו - ניס 0:2

אריק הלי, המאמן הזמני של סושו, רושם לזכותו ניצחון שני ברציפות ומחלץ את קבוצתו מהמקום האחרון. כעת גם לסושו וגם לניס 27 נקודות מתחת לקו האדום, כשניצחון במחזור הבא עשוי להקפיצן שוב לחוף מבטחים. אדוארד בוטאן המשיך את המגמה שלו מהשבוע שעבר וכבש מקרוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. סושו המשיכה לגלות עדיפות גם במחצית השנייה, וקשר הנבחרת מרווין מרטאן כבש בדקה ה-68 ושבר בצורת ארוכה, לאחר שלא מצא את הרשת מאז מחזור הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully