וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:1 לאברהם גרנט בבכורה הרשמית בפרטיזן בלגרד

אלופת סרביה שניצחה ב-14 מ-15 משחקיה עד היום, נפרדה ב-1:1 מנובי פזאר הנאבקת נגד הירידה. שער לביטון בויסלה

*** משחק הבכורה הרשמי של אברהם גרנט כמאמן פרטיזן בלגרד הסתיים היום (שבת) באכזבה גדולה, עם 1:1 בלבד בחוץ נגד נובי פזאר שנאבקת נגד הירידה. המארחת שעלתה העונה לראשונה בהיסטוריה שלה לליגה הראשונה, כבר פגשה העונה פעמיים את פרטיזן והובסה 5:0 בליגה ו-3:0 בגביע, אבל היום הצליחה להפתיע.

אדמיר ראשצ'יץ' הבוסני העלה את המארחים ל-0:1 בדקה ה-20 עם נגיחה לרשת של ולדימיר סטויקיץ', אבל אחרי המחצית פרטיזן חזרה למשחק ולאמין דיארה השווה בדקה ה-48.

זה היה התיקו הראשון העונה של פרטיזן בלגרד, שניצחה ב-14 מתוך 15 המשחקים הקודמים שלה. הקבוצה של גרנט הגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות, אבל הכוכב האדום בלגרד תוכל לצמק אותו לשמונה אם תנצח מאוחר יותר את ספרטק זלאטיבור וודה.

*** דני בונדר שיחק היום (שבת) 90 דקות בניצחון של וולגה ניז'ני נובגורוד 0:1 על ספרטק נאלצ'יק במחזור השלישי בפלייאוף התחתון ברוסיה. סרגיי בנדז כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-61 והעניק לוולגה שלוש נקודות מאוד חשובות במאבק שלה נגד הירידה, תוך כדי שהיא פותחת פער של ארבע נקודות על פני אותה נאלצ'יק. בונדר וקבוצתו מדורגים במקום השישי מתוך שמונה קבוצות בפלייאוף התחתון ברוסיה - מקום שישלח אותם למשחקי מבחן על הישארות בליגה הבכירה. הפסד היום היה מוריד אותם אל מתחת לקו האדום.

*** אבירם ברוכיאן ערך הופעת בכורה בהרכב פולוניה ורשה, שהפסידה לבלחאטוב 2:1 במחזור ה-20 בליגה הפולנית. הקשר שהגיע בינואר מבית"ר ירושלים, הוחלף בדקה ה-63 על ידי ברונו הברזילאי, שכבש כעבור שלוש דקות. קמיל קוסובסקי (47) ומתיוש מאק (59) כבשו לזכותה של בלחאטוב. בעקבות ההפסד - הראשון שלה אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים - פולוניה פספסה הזדמנות לצמק זמנית את הפער מהמקום הראשון לנקודה אחת בלבד והיא עדיין במקום השלישי. ולדימיר דבאלישווילי שיחק 90 דקות במדי המפסידה.

*** מאוחר יותר בפולין: מאור מליקסון נפצע והוחלף בדקה ה-12 בניצחונה של ויסלה קרקוב 0:2 על לכיה גדאנסק בחוץ. קיו יאליינס כבש ראשון בדקה השמינית ודודו ביטון הכפיל בדקה ה-39 עם פנדל מוצלח. שער ליגה עשירי העונה לחלוץ הישראלי.

*** בבלגיה זה לא ממש היה הערב של הישראלים. דור מלול ורועי דיין אמנם השלימו 90 דקות, אך בירסחוט הפסידה 4:2 למונס. דיין בישל את הראשון של בירסחוט. אליניב ברדה לא שותף בהפסד הדרמטי של גנק 3:2 לקורטרייק, בעוד שלומי ארבייטמן הפצוע לא שותף בתבוסת ווסטרלו 4:0 ללוקרן.

תיקו לאסולין, הפסד לבן חיים

*** גיא אסולין נכנס בדקה ה-82 ב-1:1 אצל האחרונה בצ'מפיונשיפ, דונקסטר. קרייג מקייל-סמית העלה את השחפים ליתרון בדקה ה-20, אבל אל חאדג'י דיוף השווה בפנדל בדקה ה-79. ברייטון במקום השביעי אחרי שהיא פספסה עלייה זמנית למקום החמישי המוליך בסוף העונה לפלייאוף העלייה לפרמיירליג.

*** עוד בצ'מפיונשיפ האנגלית: טל בן חיים שיחק 90 דקות בהפסד הביתי של פורטסמות המתפרקת 3:1 למידלסברו. בארי רובסון (פנדל, 56), מתיו בייטס (63) ומרווין אמנס (83) כבשו לזכותה של האורחת, גרג הלפורד רק צימק עם פנדל משלו (66). פומפי במקום הלפני אחרון אחרי שמהמאזן שלה הופחתו 10 נקודות.

*** לירוי צעירי לא שותף בהפסד מכלן 2:0 בבית לגנט.

*** בקפריסין, פראלימני, קבוצתו של ניר קלינגר, הפסידה 2:0 לנאה סלאמיס. עידן שדה נכנס כמחליף בדקה ה-55. בעקבות ההפסד, פראלימני יורדת למקום העשירי.

*** עוד בקפריסין: אלקי לרנקה ניצחה 1:2 את אפולון לימאסול. רועי בקל פתח בהרכב ושיחק 43 דקות. בזכות הניצחון אלקי מטפסת למקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully