וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי העמיקה את המשבר של אינטר

לאבצי קבע 0:1 וסיבך את ראניירי. אודינזה ניצחה 1:3 בבולוניה, לאציו גברה 0:1 על פיורנטינה ואטאלנטה השפילה 1:4 את רומא

בצל סערת השיפוט של משחק העונה בין מילאן ליובנטוס, המחזור באיטליה נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקי צהריים, במרכזם הפסדה הצורב של רומא 4:1 בברגמו לאטאלנטה. פאלרמו, ללא ערן זהבי, הושפלה עם הפסד 4:1 לסיינה. קטאניה ניצחה 1:3 את נובארה, בעוד לצ'ה השיגה 1:2 מפתיע במגרשה של קליארי, וקייבו ניצחה 0:1 את צ'זנה.

שלושה משחקים נוספים נערכו בערב, ובמרכזם נאפולי המאושרת ניצחה 0:1 את אינטר הדועכת, שם קלאודיו ראניירי מתקרב לסוף דרכו כמאמן. נאפולי התקדמה למקום החמישי, אבל היא עדיין רואה לפניה את אודינזה ולאציו. אודינזה השלישית ניצחה 1:3 בחוץ את בולוניה, בעוד לאציו הסתפקה ב-0:1 במגרשה של פיורנטינה. השתיים מרוחקות רק שש נקודות מהפסגה.

נאפולי - אינטר 0:1

הקריסה של הנראזורי נמשכת. קלאודיו ראניירי הלחוץ הגיע עם שחקניו לסן פאולו הגועש, עדיין אפוף חגיגות הניצחון המזהיר על צ'לסי בליגת האלופות, ויחד עם אינטר חווה הפסד נוסף - השביעי שלו בשמונה משחקים בכל המסגרות. הרצף הקטסטרופלי הזה החל בהפסד במסגרת הגביע לנאפולי, שידעה גם הפעם ליהנות מחולשת היריבה. אחרי מחצית חלשה בשליטתה של נאפולי, אשר בסיומה הוחלפו ווסלי סניידר ודייגו פורלאן, נפל שער הניצחון של המארחים. בלרים דזמאילי הוציא התקפה מתפרצת קטלנית בדקה ה-59, החליף מסירות עם אדינסון קבאני ובסיום בישל לאיש השבוע של נאפולי, אסקיאל לאבצי, שהכניע את ז'וליו סזאר. גם הרחקתו בדקה ה-79 של סלבטורה ארוניקה המקומי לא הועילה לאינטר, שהחמיצה בגדול עם נגיחה החוצה של ג'אמפאולו פאציני שלוש דקות לסיום, נותרה במקום השביעי ועשויה להיפרד בקרוב מראניירי.

בולוניה - אודינזה 3:1

אנטוניו די נטאלה חזר מפציעה היישר להרכב הזברטה, ואחרי שראה את חרמן דניס מבקיע שלושער, הגדיל את הפער עם שער הליגה ה-18 שלו ושמר את אודינזה במקום השלישי, רק שש נקודות ממילאן המוליכה. בולוניה הגיעה אחרי שני ניצחונות נהדרים על אינטר ופיורנטינה ועם שבעה משחקים ללא הפסד מאז החזרה מפגרת חג המולד, אבל נוצחה לראשונה ב-2012. די נטאלה סחט פנדל מדייגו פרס בדקה ה-38, ובעצמו דייק מהנקודה הלבנה. דושאן בסטה כבש את השני בדקה ה-56, פניוטיס קונה צימק בדקה ה-81, אבל אנטוניו פלורו פלורס המחליף סגר עניין שש דקות לסיום. אחרי שלושה הפסדי חוץ רצופים, אודינזה חוזרת לאסוף נקודות בדרכים.

לאציו - פיורנטינה 0:1

אחרי ההדחה מהליגה האירופית וההתפטרות שלא התקבלה של אדי רייה, לאציו שבה לאולימפיקו והתאוששה מהשבוע הקשה, שכזכור החל עם חמישייה צורבת בפאלרמו. לאציו ניצחה את פיורנטינה בשלושת המפגשים הקודמים, וכמו בסיבוב הראשון היה זה מירוסלב קלוזה שהבקיע את שער הניצחון לרשת הוויולה, הפעם אחרי קרן של הרנאנס בדקה ה-35. חאבייר גארידו הספרדי בעט למשקוף שש דקות לאחר מכן, ובמחצית השנייה החלשה לא השכילה פיורנטינה לאזן את התוצאה.

אטאלנטה - רומא 1:4

חוסר היציבות של הג'אלורוסי נמשך במשחק בברגמו, שם המארחים הלמו בחבורה של לואיס אנריקה ארבע פעמים. רומא פשוט לא מצאה פתרון להתקפת אטאלנטה, ובמיוחד לחרמן דניס שהבקיע שלושער נפלא והעלה את מאזנו ל-15 שערים, אחרי בצורת בת חודשיים. גידו מרילונגו פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-10 מבישול של דניס, שהבקיע בעצמו תשע דקות לאחר מכן. פאביו בוריני המשיך בכושר ההבקעה הטוב שלו וצימק בדקה ה-35, אך דניס הארגנטינאי סיפק מענה הולם עם שערים במתפרצות בדקות 47 ו-66. פאבלו אוסבלדו האורח הורחק בתווך, ומרקו קאסטי השאיר את רומא החבולה בתשעה שחקנים עם אדום נוסף בדקה ה-82.

סיינה - פאלרמו 1:4

ערן זהבי ישב על הספסל וצפה מהצד בחבריו סופגים מפלה קשה נוספת במשחק חוץ. הרחקה מוקדמת של פדריקו בלצארטי לא הפריעה לאיגור בודאן לנגוח את פאלרמו ליתרון בדקה ה-12, אבל ההמשך היה הרבה פחות מוצלח. בדקה ה-23 היה זה קלאודיו טרצי שהשווה מהנקודה הלבנה עבור סיינה, ואריון בוגדאני הפך בדקה ה-33. המחצית השנייה הייתה שייכת לפרנקו בריינצה, שבישל בדקה ה-46 בכדור חופשי ללוקה רוסטיני והבקיע בעצמו 12 דקות לאחר מכן.

משחקים נוספים:

קטאניה - נובארה 1:3
לקטאניה: גונסאלו ברחסיו (30), ג'ובאני מרקזה (47), אלחנדרו גומס (55). לנובארה: רפאלה רובינו (84)

קליארי - לצה 2:1
לקליארי: חואקין לאריביי (50 בפנדל). ללצ'ה: לואיס מוריאל (44), אנדראה ברטולאקי (61)

קייבו - צ'זנה 0:1
לקייבו: דוידה מוסקארדלי (78)

(עדכון ראשון: 17:53)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully