וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: נאפולי ניצחה 1:3 את צ'לסי

האנגליות ממשיכות לשקוע: לאבצי (38 ו-65) וקבאני (45) מחקו את שער היתרון של מאטה (27) וסידרו ניצחון גדול לאיטלקים

מסתבר שזו לא העונה של האנגליות. צ'לסי נותרה התקווה האחרונה של הפרמיירליג בליגת האלופות, אחרי ההדחות המוקדמות של נציגות מנצ'סטר והתבוסה של ארסנל מול מילאן, אך גם היא לא יכלה ליריבתה האיטלקית והפסידה הערב (רביעי) בסן פאולו 3:1. חואן מאטה (27) דווקא הקנה לבלוז יתרון בניגוד למהלך המשחק, אבל אסקיאל לאבצי (38 ו-65) ואדינסון קבאני (45) הזכירו מדוע כולם באיטליה יודעים שנאפולי לעולם לא אומרת נואש. הישג מרשים לקבוצה של וולטר מצארי, שתנסה לשמור על היתרון בגומלין בסטמפורד ברידג', שם צ'לסי תגיע עם הגב אל הקיר, למאבק של 90 דקות על עונה שלמה. האם לראשונה מאז 1996 לאנגליה לא תהיה נציגה ברבע הגמר?

אסקיאל לאבצי, מארק האמשיק, אדינסון קבאני שחקני נאפולי חוגגים. AP
הצדק נעשה. אסקיאל לאבצי והחברים/AP

סן פאולו הגועש והרועש העניק דחיפה עצומה לשחקני נאפולי, שהחלו את המשחק בסערה ונעצרו שלוש פעמים אצל פטר צ'ך המצוין. בזמן שכל המארחים התרכזו בהתקפה, מאטה נהנה מן העבר השני מטעות קשה של הקפטן פאולו קנבארו וכבש בדקה ה-27 את שער החוץ היקר, שבהמשך התברר כדי זניח. אלא שנאפולי הנוכחית ידועה ביכולת שלה לחזור מפיגור, ו-11 דקות לאחר מכן השווה לאבצי עם בעיטה נאה מחוץ לרחבה. התשוקה האדירה של הפרטנופי המשיכה להיות מילת המפתח במשחק, ובתוך תוספת הזמן של המחצית הגיע כדור עומק חכם של גוקאן אינלר, אותו המשיך קבאני עם הכתף פנימה כדי לקבוע 1:2 מוצדק עם הירידה להפסקה.

אחרי 60 אחוזי החזקה בכדור של נאפולי במחצית הראשונה, השליטה עברה לידיה של צ'לסי. מאטה, פלורן מאלודה ודידייה דרוגבה הגיעו לחצאי מצבים, אך לא ניצלו אותם ונענשו בצד השני. שוב כדור ארוך של בלמי נאפולי גילה בקיעים בהגנת האורחים, הפעם דויד לואיז שגה וקבאני בישל את השני ללאבצי. אנדרה וילאש בואש הלחוץ, שקרקע את פרננדו טורס, זרק למערכה את מייקל אסיין ופרנק למפארד, שגם הם לא השכילו להשיג את השער. למזלה של צ'לסי, אשלי קול הציל את הרביעי מהקו תשע דקות לסיום והשאיר סיכוי לגומלין. נאפולי ממשיכה את מסע הקסם האירופי ועל הדרך משלימה את נקמת הכדורגל האיטלקי בזה האנגלי.

מהלך המשחק

דקה 6: קנבארו שלח כדור ארוך נהדר לעבר לאבצי, שנתקל ביציאה מתוזמת היטב של צ'ך.

דקה 10: אינלר שלח בכדור עומק את קבאני, שבעט חזק וראה את צ'ך הודף מצוין עם הרגל.

דקה 12: בוסינגווה הפצוע מתח את שריר הירך, קול שגם הוא לא כשיר במאת האחוזים נכנס במקומו.

דקה 18: דה סנקטיס יצא רע ופספס את הכדור מול מאלודה, אבל קמפניארו עם התחבושת המוזרה היה שם כדי לחפות עליו וגם להיפגע פעם נוספת.

דקה 19: לאבצי שלח את מאג'ו שהגיח מצד ימין ובעט כדור חד, צ'ך הנפלא שוב הדף. השוער של צ'לסי מחזיק את האורחים במשחק.

דקה 27: גול! סטארידג' העביר כדור לכיוון הרחבה אותו קנבארו אמור היה להרחיק בקלות, אבל הקפטן פגש לא טוב את הכדור ואיפשר למאטה לכבוש מקרוב מול דה סנקטיס. בניגוד למהלך המשחק, 0:1 לצ'לסי.

דקה 36: דה סנקטיס יצא רע לכדור קרן, לואיז נגח מעליו החוצה.

דקה 38: גול! קבאני החליף מסירות עם לאבצי, שברח למיירלש ומ-18 מטרים סובב כדור מדויק לפינה השמאלית של צ'ך, שהפעם לא יכול היה להושיע. נאפולי משווה, 1:1.

דקה 42: ראמירס הצליח להיכנס לרחבה ולהגיע למצב בעיטה, אך החטיא את המסגרת ברשלנות מ-10 מטרים.

דקה 45: אינלר התקדם ומ-25 מטרים בעט כדור חזק שחלף מעל השער.

דקה 45+2: גול! אינלר הכניס כדור נהדר שעבר בין הגנת צ'לסי לשוער, קבאני הקדים את קייהיל ועם הכתף הכניע את צ'ך. מהפך, 1:2 לנאפולי.

דקה 51: דרוגבה הגביה לרחבה, סטארידג' הוריד ומאלודה ירה מ-18 מטרים לידיים של דה סנקטיס.

דקה 57: נאפולי יצאה למתפרצת אחרי בעיטה חלשה של מאטה מן העבר השני, אבל לאבצי שנותר חופשי אחרי מסירה טובה של קבאני בעט החוצה ברגל שמאל.

דקה 60: מאלודה מצא את דרוגבה, שהשתלט על הכדור ברחבה ונבלם ברגע האחרון לקרן על ידי ארוניקה.

דקה 65: גול! קמפניארו מצא בכדור ארוך את קבאני, לואיז פספס וצ'ך שיצא לא טוב ראה את האורוגוואי משאיר קטנה ללאבצי שהגיע מאחור וירה פנימה בין המגנים. 1:3 גדול לנאפולי.

דקה 81: זה היה צריך להיות הרביעי. האמשיק הטעה את איבנוביץ' והעביר כדור רוחב, קבאני פספס ומאג'ו הגיע ובעט, אבל קול הציל ממש מקו השער.

דקה 90: דרוגבה השאיר עם החזה ללמפארד, שבעט חזק וסחט עוד עיצרה מדה סנקטיס.

הרכב נאפולי: מורגן דה סנקטיס, הוגו קמפניארו, פאולו קנבארו, סלבטורה ארוניקה, כריסטיאן מאג'ו, וולטר גרגאנו, גוקאן אינלר, חואן סוניגה, מארק האמשיק (גוראן פאנדב, 82), אסקיאל לאבצי (בלרים דזמאילי, 74), אדינסון קבאני.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', דויד לואיז, גארי קייהיל, ז'וזה בוסינגווה (נפצע - אשלי קול, 12), ראמירס, ראול מיירלש (מייקל אסיין, 70), פלורן מאלודה (פרנק למפארד, 70), חואן מאטה, דניאל סטארידג', דידייה דרוגבה.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully