וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 1:1 בין צסק"א מוסקבה לריאל מדריד

דרמה אדירה בלוז'ניקי: רונאלדו כבש בדקה ה-28, אבל ורנבלום השווה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן והותיר את מוריניו בהלם

לא כך קיוותה ריאל מדריד להתחיל את המסע שלה בשלבי הנוקאאוט לעבר אליפות אירופה העשירית. הבלאנקוס התארחו הערב (שלישי) במוסקבה הקפואה אצל צסק"א מוסקבה וכבר הובילו משער של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-28, אך ספגו עמוק בתוך תוספת הזמן מרגלי פונטוס ורנבלום והסתפקו ב-1:1 במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. ריאל הייתה טובה יותר והשיגה את שער החוץ, אבל תחזור מאוכזבת למדריד ועם מעט לחץ לקראת הגומלין, לאחר שסיימה משחק ראשון העונה בליגת האלופות ללא ניצחון. צסק"א שוב לא מפסידה ליריבה ספרדית.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב במשחק מול צסק"א מוסקבה. רויטרס
יצטרך לעבוד קשה גם בגומלין. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ז'וזה מוריניו ערך ארבעה שינויים בהרכב, כשהעלה את אלברו ארבלואה, פאביו קואנטראו, סמי חדירה וחוסה קאייחון במקום רפאל וראן, מרסלו, אסטבן גראנרו וקאקה. למרות ההתלהבות של צסק"א בפתיחה והחילוף המאולץ של קארים בנזמה שנפצע ופינה את מקומו לטובת גונסאלו היגואין, ריאל השתלטה על מרכז המגרש והחלה לבטא את עליונותה הטכנית עם התקפות מהירות מהאגפים. בדקה ה-28 הגיע השער הראשון, כשזוראן טושיץ' לא הצליח לסכל הגבהה של קואנטראו וראה את רונאלדו מנצל זאת עם בעיטה לרשת. גם בקור של רוסיה, ריאל מצאה את האיש החם.

החבורה בלבן המשיכה לגלות עדיפות מול היריבה שלא ערכה משחק רשמי מאז תחילת דצמבר, אבל השוער המקומי סרגיי צ'פצ'וגוב, לו היה חלק מסוים בשער, מנע מריאל להגדיל את היתרון ובסך הכל הציג יכולת טובה מאוד בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות. גם ביום חלש של סיידו דומביה, צסק"א לא ויתרה לרגע על האפשרות להשוות, ובדקה ה-93 באה על שכרה עם השער הדרמטי מאין כמוהו של ורנבלום השבדי, בהופעת הבכורה שלו במועדון אליו הצטרף בינואר. אחרי שניצח פעמיים את צסק"א במוסקבה עם 0:1 קטן, מוריניו מגלה שהעיר האדומה לא תמיד מאירה פנים.

מהלך המשחק

דקה 7: שניקוב דהר באגף שמאל והעביר כדור רוחב, דזאגוייב המשיך מהאוויר החוצה כשהיה תחת לחץ.

דקה 16: בנזמה נפגע במהלך ניסיון בעיטה לשער, היגואין נכנס במקומו. מוריניו יקווה כי לא מדובר בפציעה חמורה.

דקה 17: חדירה ורונאלדו החליפו מסירות והכדור הגיע להיגואין, שבנגיעה הראשונה שלו בעט חזק וסחט עצירה מצ'פצ'וגוב. חדירה ירה את הריבאונד, אבל השוער הרוסי הגיב באינסטינקט נפלא גם לניסיון השני.

דקה 28: גול! טושיץ' שירד לעזרת ההגנה הרחיק רע עם הראש הגבהה של קואנטראו לעבר צד ימין של הרחבה, ורונאלדו ירה כדור מדויק ברגל שמאל מ-14 מטרים לרשת. צ'פצ'וגוב רק נגע בכדור, 0:1 לריאל מדריד.

דקה 44: צסק"א ממשיכה להיות דומיננטית במרכז המגרש, אבל לא מסכנת את השער מעבר לבעיטות לא מדויקות מרחוק, דוגמת זו של אלדונין שחלפה גבוה מעל השער.

דקה 45: ריאל יצאה להתקפת נגד מהירה, אוזיל סיים עם בעיטה חלשה לידיו של השוער.

דקה 52: קאייחון הטעה שני שחקנים במהלך גדול ומזווית קשה בעט ונעצר אצל צ'פצ'וגוב.

דקה 62: הנה כדור ראשון של צסק"א למסגרת. מוסא בעט שטוח, קסיאס קלט.

דקה 76: ראמוס עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן ונגח לידיים של השוער. מיד יצאה ריאל להתקפה נוספת, ורונאלדו נעצר על ידי צ'פצ'וגוב באחד על אחד.

דקה 82: הונדה הפתיע עם כדור חופשי לעבר המסגרת, קסיאס הדף.

דקה 84: רונאלדו קיבל מתנה מהגנת צסק"א, ובעט ממצב נהדר החוצה. החמצה גדולה של הכוכב הפורטוגלי.

דקה 90+3: גול! איזו דרמה בלוז'ניקי. אחרי שתי נגיחות של צסק"א בתוך הרחבה, הערבוביה הסתיימה עם בעיטה של ורנבלום השבדי מחמישה מטרים אל הרשת של קסיאס. 1:1 מדהים!

הרכב צסק"א מוסקבה: סרגיי צ'פצ'וגוב, ואסילי ברזוצקי, סרגיי איגנשביץ', גאורגי שניקוב, אלכסיי ברזוצקי, יבגני אלדונין (קייסוקה הונדה, 68), פונטוס ורנבלום, זוראן טושיץ' (תומאש נסיד, 82), אחמד מוסא (סקו אוליסה, 64), אלן דזאגוייב, סיידו דומביה.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, סרחיו ראמוס, פפה, פאביו קואנטראו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה, מסוט אוזיל (ראול אלביול, 85), חוסה קאייחון (קאקה, 75), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (נפצע - גונסאלו היגואין, 16).

האם ריאל מדריד הנוכחית יכולה ללכת עד הסוף?

סיידו דומביה רוצה להיות היורש של דידייה דרוגבה

רביעי בליגת האלופות: אינטר במארסיי, באיירן בבאזל

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully