וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "סוארס בושה לליברפול"

מאמן יונייטד על האורוגוואי שסירב ללחוץ את ידו של אברה: "אסור לאפשר לו לשחק בקבוצה". דלגליש: "אתם מגזימים"

מנצ'סטר יונייטד עלתה זמנית למקום הראשון בטבלת הפרמיירליג, אבל הניצחון היום (שבת) 1:2 על ליברפול כלל לא עמד במרכז העניינים של המשחק. הקריאות הגזעניות של לואיס סוארס לעברו של פטריס אברה בסיבוב הראשון עשו את שלהן, ובמפגש המחודש ביניהם שוב נתקלנו בתקרית מכוערת.

עוד לפני תחילת המשחק, כששחקני הקבוצות לחצו ידיים אחד עם השני, סוארס לא לחץ את ידו של אברה וזכה לתגובה כעוסה של דויד דה חאה, שדחף את ידו של האורוגוואי כשהוא בא ללחוץ לו את היד. גם בסיום ארעה מיני תקרית, כשאברה התגרה מעט בסוארס. במשחק עצמו, ווין רוני הבקיע צמד מהיר בדקות 47 ו-50, וסוארס צימק עשר דקות לסיום.

"לא האמנתי שזה קורה", אמר אלכס פרגוסון בתגובה לאירוע לחיצת הידיים שלא הייתה. "פשוט לא האמנתי. הייתה לי שיחה עם פטריס הבוקר, והוא אמר לי: 'אני הולך ללחוץ את היד שלו. אין לי במה להתבייש ואני רוצה לשמור על הכבוד שלי'. ואז סוארס מסרב. הוא בושה למועדון שנקרא ליברפול. לשחקן הזה אסור לאפשר לשחק שוב בליברפול. עם ההיסטוריה שיש למועדון, בעצם המעשה הזה הוא גרם למהומה. אני מאוד מאוכזב מהבחור הזה. זה היה נורא מה שהוא עשה".

ווין רוני העדיף להתייחס רק לנושא הספורטיבי, ואמר: "זה היה נהדר להבקיע את השערים. אנחנו גאים להשיג שלוש נקודות. זה תמיד נהדר להבקיע נגד ליברפול, ואני בטוח שהאוהדים של אברטון חוגגים הלילה". על תקרית לחיצת היד, אמר החלוץ: "כולנו מקצוענים ואנחנו צריכים להתמקד בעבודה שלנו על הדשא. המקרה הוא בין שני שחקנים, ואנחנו לא צריכים להתערב בזה".

קני דלגליש, מנגד, טען שלא הבחין בתקרית, וסיפר בסיום המשחק: "לא ידעתי שהוא לא לחץ את היד שלו. אני אקח את המילה שלך בנושא הזה, אבל אני לא יודע, לא הייתי שם, לא ראיתי את זה. זה בניגוד למה שאמרו לי". דלגליש סירב גם לבקר את השחקן שלו, והוסיף: "אני חושב שאתה מגזים ואני חושב שזה לא לעניין להאשים את סוארס על כל מה שקרה כאן היום. אני חושב שקהלי שתי הקבוצות התנהגו בסדר. לא הייתה בעיה בין הצדדים". מאמנה של ליברפול גם הזכיר שהמפגש עם יונייטד לפני שבועיים בגביע לא גרם לתקריות חריגות: "כששיחקנו בגביע לא קרה כלום מכיוון שלא היה כזה בילד אפ למשחק במשך 24 שעות בחדשות, ושום דבר כזה לא קרה".

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ליברפול 1:2

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully