וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: "רובין ואן פרסי רוצה לעבור לברצלונה"

על פי דיווחים בספרד, החלוץ ההולנדי של ארסנל מאס במחסור בתארים ומעוניין להתאחד בקיץ עם חברו הטוב ססק פברגאס

הרכש הגדול הבא של ברצלונה כבר על הכוונת? חלון ההעברות של חודש ינואר ייסגר היום, אבל בספרד כבר מתעסקים בקיץ הקרוב וטוענים היום (שלישי) שהחלוץ ההולנדי הנפלא של ארסנל רובין ואן פרסי מאוד רוצה להתאחד עם חברו הטוב ססק פברגאס ולעבור לשחק בשורות אלופת אירופה. הטענה היא שואן פרסי התייאש מהמצב אצל התותחנים ובגיל 28 הוא מעוניין להוסיף כמה תארים לארון הפרטי.

עוד לפני חג המולד הודו בארסנל שהדיבורים עם ואן פרסי לגבי חוזה חדש ייאלצו להידחות לקיץ, כשבקבוצה טענו אז שהבקשה הגיע דווקא מכיוונו של השחקן. בעיתוני ברצלונה טוענים בעקשנות כי הסיבה העיקרית לכך שואן פרסי, שהפך לקפטן ארסנל עם עזיבתו של פברגאס, סירב לשבת לדיבורים על חוזה חדש, היא רצונו למצות את אופציית המעבר לברצלונה בסיום העונה.

החוזה של ואן פרסי באצטדיון האמירויות יסתיים ביוני 2013 ולאחר שראה את ההצלחה של פברגאס בנואו קאמפ וכיצד הוא זכה עם ברצלונה בשלושה תארים תוך חצי שנה (סופר קאפ מקומי, סופר קאפ אירופאי ואליפות העולם לקבוצות), יותר מאשר זכו השניים בכל שנותיהם במדי התותחנים, הוא התקנא והחל לחשוב על מעבר.

באנגליה כבר היו דיבורים על מעבר אפשרי של השחקן לסיטי עוד בחלון ההעברות הנוכחי, אבל הדבר לא התמשש וייתכן שלקראת הקיץ הוא יפעיל על ארסנל מכבש לחצים, כפי שעשו בקיץ הקודם פברגאס וסמיר נאסרי, כאשר גם הקבוצה עשויה לרצות למכור אותו לפני שיהפוך לשחקן חופשי.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully