וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה 0:3 את קליארי

שערים של איברהימוביץ', נוצ'רינו ואמברוסיני סידרו לרוסונרי ניצחון 7 ב-9 משחקים וצימוק הפער מהפסגה לנקודה אחת

משחקי המחזור ה-20 בליגה האיטלקית נחתמו הערב (ראשון), כשהמשחק המרכזי הוליד ניצחון נוסף של מילאן, הפעם 0:3 קל בבית על קליארי. בינתיים, הרוסונרי נהנו לראות את יריבתם העירונית, אינטר, מפסידה 1:0 ללצ'ה מהתחתית ומאבדת גובה בצמרת. לאציו ניצחה 0:3 את קייבו וטיפסה על חשבונה של אינטר למקום הרביעי. פאלרמו של ערן זהבי ניצחה 0:2 את נובארה, הישראלי פתח על הספסל ונכנס לשחק בדקה ה-80.

מילאן - קליארי 0:3

אחרי שיובנטוס עשתה אתמול את העבודה שלה בצורה מרשימה עם 1:2 על אודינזה, הצליחו גם הרוסונרי לנצח ולהיצמד עוד מעט לגברת הזקנה. מילאן הביסה 0:3 את קליארי משערים של זלאטן איברהימוביץ', אנטוניו נוצ'רינו ומאסימו אמברוסיני ורשמו ניצחון שביעי בתשעת המשחקים האחרונים שלהם. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-43 נקודות, אחת פחות מיובה.

הרוסונרי עלו ליתרון בדקה ה-32 לאחר שזלאטן איברהימוביץ' הוכשל מרחק 24 מטר מהשער על ידי אלבין אקדל. החלוץ השבדי בעט את הכדור החופשי בצורה מושלמת לחיבורים וקבע 0:1. בדקה ה-39 כבשה מילאן את השני כשכדור ארוך מצא את איברהימוביץ', שהוריד על החזה לאנטוניו נוצ'רינו והחלוץ שהגיע מפאלרמו בקיץ בעט חתוך פנימה את ה-0:2. מילאן כבשה את השלישי בדקה ה-75 כשמסירת רוחב של אורפי עמנואלסון מצאה את מאסימו אמוברוסיני והקשר האיטלקי הוותיק בעט מ-16 מטר פנימה את ה-0:3.

לצ'ה - אינטר 0:1

הנראזורי איבדו את המקום הרביעי דווקא מול קבוצה שדורגה מתחת לקו האדום ערב המחזור. לצ'ה עדיין נותרה באזור המסוכן, אבל הצליחה להתקדם למקום ה-18. את השער היחיד במשחק הבקיע הקשר האורוגוואי גיז'רמו ג'יאקומצי, שנהנה ממסירת רוחב של מאסימו אודו והפציץ מתוך הרחבה. אינטר איבדה נקודות בפעם הראשונה אחרי חמישה ניצחונות רצופים. לצ'ה לעומתה, רשמ המשחק שלישי ברציפות ללא הפסד.

קייבו - לאציו 3:0

הקבוצה מרומא התאוששה מההפסד לאינטר במחזור הקודם וניצלה את ההפסד שלה כדי לחזור על חשבונה למקום הרביעי. הרננש כבש את השער הראשון ללאציו בדקה ה-21, ואחרי כמעט 70 דקות של הירדמות, קבוצתו חגגה על חשבון יריבתה בדקות הסיום של המשחק. מירוסלב קלוזה כבש את השער השני בדקה ה-88 ודקה לאחר מכן הוא השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק.

פאלרמו - נובארה 0:2

ערן זהבי פתח על הספסל ונכנס כמחליף רק בדקה ה-80, אבל חבריו לקבוצה הסיציליאנית הסתדרו מצוין גם בלעדיו מול נועלת הטבלה. ורשמו ניצחון שני ברציפות. איגור בודאן הקרואטי כבש את צמד השערים לפאלרמו בדקות 41 ו-72.

רומא - בולוניה 1:1

גם רומא יכלה לנצל את מעידתה של אינטר ולהיצמד אליה בטבלה, אבל בסופו של דבר היא תצטרך לברך גם על נקודת ליגה בודדת. מרקו די ואיו העלה את האורחיים מבולוניה ליתרון בדקה ה-56, אבל שש דקות מאוחר יותר רומא הרוויחה כדור חופשי ומיראלם פיאניץ' הצליח להשוות ממצב נייח ולקבוע את תוצאת המשחק.

גנואה - נאפולי 2:3

אחרי שהפסידה 5:3 במחזור הקודם, גנואה הייתה מעורבת בעוד משחק רב שערים, אבל הפעם ידה היתה על העליונה. למרות שהתוצאה מרמזת על משחק צמוד ודרמטי, המארחים מעיר הנמל כבר הובילו 0:3 מצמד של רודריגו פלאסיו (31 ו-70) ועוד שער של אלברטו ג'ילארדינו (36). אדינסון קבאני (80) ואזקיאל לאבצי (82) הצליח רק לצמק לנאפולי.

תוצאות נוספות:

צ'זנה - אטלאנטה 1:0
לאטלאנטה: מרקו רוסי (76)

פיורנטינה - סיינה 1:2

לפיורנטינה: סטיבן יובטיץ' (4), צ'זארה נטאלי (62). לסיינה: עמנואלה קלאיו (89, פנדל).

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully