וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ עצבני: "איך לא הרחיקו את באלוטלי?"

מאמן טוטנהאם זעם אחרי ההפסד לסיטי: "באלוטלי בעט בכוונה בפארקר". אוהדי ארסנל נגד ונגר: "עומד מאחורי החילופים שלי"

אכזבה גדולה נרשמה הערב (ראשון) בטוטנהאם, לאחר ההפסד הכואב 3:2 למנצ'סטר סיטי. טוטנהאם רחוקה עכשיו כבר 8 נקודות מסיטי המוליכה, ויכולה לראות את עצמה מאוכזבת: התרנגולים חזרו מפיגור 2:0, השוו ל-2:2, וכבר כמעט כבשו שער ניצחון בדקה ה-91 כשג'רמיין דפו החטיא כדור ממטר אחד. לעומת זאת, שגיאה של לדלי קינג הביאה לפנדל די מיותר על מריו באלוטלי עמוק בתוספת הזמן, והחלוץ האיטלקי כבש מהנקודה הלבנה וקבע 2:3 לסיטי בדקה ה-95.

מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ טען בסיום שלסיטי הגיע פנדל, אבל האשים את באלוטלי בכך שבעט בראשו של סקוט פארקר ואמר שהגיע לו אדום. "זה אכן נראה כמו פנדל, אבל השחקן שכבש את הפנדל לא אמור היה להיות על הדשא", אמר רדנאפ בסיום, "הוא בעט לסקוט פארקר בראש. הוא עושה את זה לעתים די תכופות. זה לא בסדר. הוא תפס אותו, ואז בעט בו בכוונה עם העקב וגרם לו לחתך בראש. אתה לא יכול להתחמק מדברים כאלה בכדורגל, והשופט היה חייב לראות את זה.

"הוא פשוט בעט לו בראש", המשיך רדנאפ הכעוס, כשהביקורת מופנית גם לעבר השופט המהולל הווארד ווב, "כולם ראו את זה. אני בטוח שהמצלמות קלטו את זה. שאף אחד לא יתרץ או יספר אחרת".

רדנאפ מתעקש שמאבק האליפות עדיין לא סגור, למרות הפער: "המשחק הזה רק הוכיח לי שאנחנו טובים כמו כל קבוצה אחרת. הם לא היו יותר טובים מאיתנו הערב. היינו קרובים מאוד, היינו על סף ניצחון. אני גאה בשחקנים ומרוצה מהיכולת שלהם. יש לנו פה קבוצה טובה".

מנגד, בצד של סיטי נרשמו לא מעט עצבים על הקווים. המנג'ר רוברטו מאנצ'יני נראה זעוף לאורך כל המשחק, אחרי השער הראשון של נאסרי הוא נפנף בידיים בכעס במקום לחגוג, וגם בשער האחרון של באלוטלי האיטלקי רק שחרר אנחת רווחה ולא נראה צוהל.

"כשאתה בפסגה, אתה לומד להבין שאם לא תיקח את מקסימום הנקודות, היריבות יתחילו להדביק אותך", אמר בסיום עוזר המאמן דייויד פלאט, "בגלל זה שלוש הנקודות שלקחנו היום הן קריטיות, במיוחד אחרי שטוטנהאם חזרה מפיגור 2:0 וכמעט כבשה שער בדקה ה-90. זה חשוב בגלל שזה היה נגד יריבה שלנו למירוץ".

מריו באלוטלי נשאל בסיום על העצבים בבעיטת הפנדל האחרון והמכריע בדקה ה-95. "שום לחץ", ענה האיטלקי, "הייתי רגוע, כמו בכל פנדל רגיל".

בדקה ה-95: טוטנהאם הפסידה 3:2 למנצ'סטר סיטי

טוטנהאם תדרוש 150 מיליון ליש"ט עבור גארת בייל

ארסן ונגר: "אני לא צריך להסביר כל חילוף שלי"

ומנגד, בצד השני של העיר, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שיבח את חניכיו אחרי הניצחון 1:2 על ארסנל. מי שזכה למירב המחמאות היה דני וולבק, שכבש את שער הניצחון ליונייטד בדקה ה-81. "הוא נהדר", אמר פרגי והוסיף: "מוסר העבודה שלו, התנועה שלו, תמיד רואים אותו מעל הכתף של שחקן ההגנה כשהוא מוכן לרוץ. האמת היא שהוא יכול היה להבקיע חמישה שערים היום. מהבחינה הזאת אפשר להגיד שזה לא היה היום שלו, אבל הוא הבקיע את השער החשוב במשחק ובגיל 20 הוא נראה פשוט מצוין".

על המשחק עצמו אמר פרגוסון: "הגענו להמון מצבים. האמירויות זה מקום שקשה לשחק בו וארסנל היא קבוצת צמרת. להגיע לכל כך הרבה מצבים ולהבקיע רק פעמיים נגדם היה די מאכזב. אבל אמרנו לפני המשחק שהדבר החשוב ביותר הוא לא לתת למנצ'סטר סיטי לברוח. כדי לעשות את זה נצטרך לנצח בארבעה משחקי חוץ מאוד חשובים וזה היה אחד מהם".

הביקורות כלפי מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, היו סביב החלפתו של אלכס צ'מברליין באנדריי ארשבין בשליש האחרון של המשחק, חילוף שהתקבל בשריקות בוז מצד הקהל באיצטדיון האמירויות, שמאבד את הסבלנות כלפי המאמן הצרפתי.

בראיון ל"סקיי ספורט" בסוף המשחק הודה המנג'ר בטעות טקטית כשאמר: "במצב של 1:1 נראה היה שאנחנו בדרך לניצחון אבל בסופו של דבר, טעות טקטית אחת גרמה לנו להפסיד את המשחק. אני לא רוצה להרחיב על זה, אבל טעות אחת של חוסר ריכוז יכולה לעלות לך ביוקר".

סביר להניח שונגר התייחס לשאננות של ארשבין, שאפשר לאנטוניו ולנסיה לחדור לרחבה כדי להתחיל במהלך שהביא לשער הניצחון של מנצ'סטר יונייטד. ונגר הוסיף: "אני יכול להבין את האוהדים שלא אהבו את החילוף, במיוחד בגלל שהוא לא עבד, אבל צריך להבין שהוא (צ'מברליין) היה מותש. מדובר בקפטן נבחרת רוסיה שהחליף שחקן בן 18. על זה מוחים? בואו נהיה רציניים. אני מנג'ר כבר 30 שנה וביצעתי 50 אלף חילופים, אני לא צריך להסביר כל אחד מהם".

על התוצאה של המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד אמר ונגר: "זה מעמיד אותנו בסכנה (בקרב על המקום הרביעי), זה היה משחק שלא יכולנו להרשות לעצמנו להפסיד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully