וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה 1:5 את המבורג

האלופה רשמה ניצחון חוץ מרשים ויצרה ראש חץ משולש בפסגת הבונדסליגה, יחד עם באיירן ושאלקה. 2:3 ללברקוזן על מיינץ

מה תגידו על הצמרת הלוהטת בבונדסליגה? אחרי הפסדה של באיירן מינכן ביום שישי למנשנגלדבאך וניצחונה של שאלקה בשבת, הגיעה הערב (ראשון) תורה של האלופה דורטמונד לשחק, והיא לא התקשתה לפצח את המבורג עם 1:5 משכנע בחוץ. כעת לבאיירן המוליכה 37 נקודות, וכך גם לדורטמונד השנייה ושאלקה השלישית, כשרק הפרש שערים מפריד ביניהן. גלדבאך עם נקודה פחות במקום הרביעי. רותח.

דורטמונד חסרה את השוער רומן ווידנפלר, אבל השוער מיצ'ל לנגראק שמר על שער נקי וראה את חבריו חוגגים בחלק הקדמי. כבר בדקה ה-16 היה זה קווין גרוסקרויץ' שהכניע את ירוסלב דרובני אחרי בישול של שינג'י קגאווה. כאן החלה החגיגה הפולנית של יאקוב בלאשצ'יקובסקי ורוברט לבנדובסקי. 'קובה' בישל בדקה ה-37 ללבנדובסקי הנפלא, כבש בעצמו בדקה ה-58 (מאסיסט של חברו החלוץ) והשלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-76. לבנדובסקי הבקיע את ה-14 שלו בליגה בדקה ה-83, ולפאולו גררו הפרואני רק נותר לצמק שלוש דקות לאחר מכן עבור המבורג החבולה.

לברקוזן השישית השיגה ניצחון ביתי דרמטי 2:3 על מיינץ. המארחים כבר הוליכו 0:2 משער עצמי של זדנק פוספץ' (10) ונגיחה של מנואל פרידריך (35), אבל מיינץ איזנה בזכות צמד תוך שלוש דקות של אויגן פולנסקי (50) ומרקו קליגיורי (53). לארס בנדר הכריע את ההתמודדות עם נגיחה בדקה ה-70.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully