וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר גברה על לאציו 1:2

מיליטו ופאציני הפכו פיגור והעלו את הנראזורי למקום הרביעי. צמד לזאלטן ב-0:3 של מילאן בנובארה, אודינזה ופאלרמו ניצחו

הסריה A סגרה היום (ראשון) סיבוב. אחרי שיובנטוס הבטיחה בשבת את המקום הראשון, מילאן שמרה על הסטטוס קוו בצמרת עם ניצחון חוץ 0:3 בנובארה והיא רחוקה נקודה אחת מהגברת הזקנה. גם השלישית אודינזה במנצחות אחרי 1:2 על קטאניה. אינטר עלתה למקום הרביעי אחרי שהפכה פיגור וגברה 1:2 על לאציו, שירדה למקום החמישי. מנגד, נאפולי ממשיכה לאבד גובה בעקבות 1:1 בסיינה. פאלרמו, ללא ערן זהבי הפצוע, שבה לנצח עם 3:5 ביתי על גנואה.

נובארה - מילאן 3:0

ביום רביעי נפגשו השתיים בסן סירו והרוסונרי נזקקו ל-120 דקות כדי לנצח 1:2 ולעלות לרבע הגמר. הפעם זה הלך כבר הרבה יותר קל. אחרי מחצית מאופסת כבש זלאטן איברהימוביץ' את ה-13 שלו העונה בדקה ה-57 אחרי בישול של מסימו אמברוסיני. רוביניו, שפתח על חשבונו של פאטו הפצוע, סגר עניין בדקה ה-74 עם שער ליגה ראשון מאז נובמבר, זלאטן הוסיף את השלישי בתוספת הזמן ומילאן שמה מאחוריה את ההפסד בדרבי.

אינטר - לאציו 1:2

הדהירה המצוינת של אינטר נמשכת והנראזורי סופרים כבר שבעה ניצחונות ליגה רצופים. הביאנקוצ'לסטי נראו טוב במחצית הראשונה. תומאסו רוקי בעט לקורה ממצב נוח ובדקה ה-30 כבר גלגל פנימה לאחר בישול של כריסטיאן לדסמה. אלא שדקה להפסקה דאבל פס ארגנטינאי הסתיים בבישול של ריקי אלברס לדייגו מיליטו שאיזן. שער הניצחון הגיע בדקה ה-63. הגנת לאציו קפאה על מקומה וג'מפאולו פאציני ניצל מיקום רע של השוער פדריקו מרקטי והקפיץ מעליו לרשת. עד לסיום הספיקו מירוסלב קלוזה וג'יבריל סיסה להחמיץ ממצבים קורצים. אינטר עולה למקום הרביעי, לאציו יורדת לחמישי.

סיינה - נאפולי 1:1

הפרטנופי ממשיכים לאבד גובה ואחרי תיקו שני ברציפות, הם רחוקים 12 נקודות מהפסגה ושמונהמהמקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האליפות. עמנואלה קלאיו נגח את שער היתרון של סיינה בדקה ה-67, אבל גוראן פאנדב ענה בשער נגיחה משלו ארבע דקות לסיום.

אודינזה - קטאניה 1:2

הזברות הקטנות התאוששו מההפסד לגנואה וההדחה מהגביע ושמרו על קשר עין עם הפסגה כאשר ביום רביעי תצא הקבוצה למשחק חוץ מול המוליכה יובנטוס. מריאנו איסקו כבש לשערו הוא בדקה ה-20 ואנטוניו די נטאלה הבלתי נגמר הכפיל שמונה דקות בתוך המחצית השנייה וכעת הוא חולק את המקום הראשון בטבלת המבקיעים יחד עם זלאטן. פרנצ'סקו לודי האורח צימק בפנדל בתוספת הזמן.

פאלרמו - גנואה 3:5

מזל טוב לרוסאנרו, שהשיגו ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקי ליגה וארבעה הפסדים רצופים. המאמן בורטולו מוטי, ששמועות דיברו על עזיבתו, שחרר הרבה אוויר בזכות הצגה גדולה של שחקניו. דווקא האורחת עלתה ליתרון בזכות שער של רודריגו פלאסיו (13). אלא שאז נכנס פבריציו מיקולי הוותיק לפעולה. בדקה ה-26 הוא בישל לאיגור בודאן את השוויון וכעבור 11 דקות נגח מתיאס סילבסטרה את השני. מיקולי הוסיף בישול שני לאנדראה מנטובאני והוריד את פאלרמו ל-1:3 בהפסקה. פלאסיו צימק בפנדל (59), אבל אז מיקולי כבש (75) ובישל את החמישי לג'וליו מיליאצ'ו (84). בוסקו ינקוביץ' חתם את התוצאה הסופית דקה לסיום.

תוצאות נוספות:

לצ'ה - קייבו 2:2
ללצ'ה: אנדראה אספוזיטו (30), דויד די מיקלה (90). לקייבו: אלברטו פאלוסקי (2, 24)

בולוניה - פארמה 0:0

קליארי - פיורנטינה 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully