וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס למוריניו: "לא היית שחקן, אז אתה לא מבין"

בלגן בריאל מדריד. המאמן התלונן שהשחקנים לא שומרים עליו בתקשורת, הם התפרצו: "לא יכול להיות שנבקיע ונרד לבונקר"

אחרי עוד הפסד ביתי בקלאסיקו, 2:1 במשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך, הבלגן בריאל מדריד מסרב להירגע. היום (ראשון), רגע לפני שהקבוצה מארחת את בילבאו למשחק במחזור ה-19 בלה ליגה (22:30, ספורט 5 ו-HD), עדיין מתעסקים במדריד בשבר שיצר ההפסד בחדר ההלבשה של הבלאנקוס, שלהזכירכם עדיין מובילים את הטבלה בפער של חמש נקודות.

אחרי שתקפו את פפה על אירועי המשחק וז'וזה מוריניו נזעק להגן עליו, מדווחים היום בספרד כי באימון הראשון אחרי הקלאסיקו מוריניו קרא לשחקנים במטרה לדבר על המשחק, אלא שמה שהחל כשיחה רגועה התפתח לקרב מילולי כבד בין המאמן לשחקנים.

במהלך המהומה, שחקנים רבים יצאו כנגד המאמן והדרך בה ניהל את המשחק מול ברצלונה, אבל אף אחד מהם לא דיבר כמו סרחיו ראמוס. הקפטן המשני של ריאל זעם על צורת המשחק של הקבוצה ולא התבייש להבהיר למוריניו את דעתו במילים חריפות. מסתבר שהקרע בין מוריניו לראמוס החל עוד קודם לכן, כשהמאמן ביקש משחקניו שיגנו עליו מול התקשורת. כבר תקופה ארוכה שמוריניו חש שהוא עומד לבדו מול התקשורת החותכת בספרד וכאשר הוא אמר לאחר ההפסד לברסה "להפסד יש אבא אחד", הוא ככל הנראה כיוון לשחקנים ובראשם לראמוס.

באותה אסיפה מדוברת, אמר מוריניו לשחקנים, תוך שהוא מביט בראמוס: "הרגתם אותי מול העיתונות" וראמוס לא נשאר חייב והגיב: "לא אדוני, אתה רק קורא את מה שאומרים בעיתון ולא את כל מה שבאמת אמרנו שם". מוריניו טוען שהשחקנים הספרדים מוגנים על ידי חבריהם בעיתונים ואילו הם זועמים על כך שהוא לא מרשה להם להתראיין ותומך בשחקנים הפורטוגלים: "אתה זה שזעמת על איקר שביקש סליחה מצ'אבי אחרי הקלאסיקו הקודם, אבל מה בדיוק עשה עכשיו פפה כלפי מסי?", תהו שחקני ריאל.

כשפנה מוריניו לנתח את שער השוויון של קרלס פויול, בנגיחה אחרי קרן בדקה ה-48, הוא האשים את את ראמוס, על אף שהתמונה מראה בבירור כי פפה היה זה שפיספס את הכניסה של פויול לתיבת החמש. לפני המשחק אמר המאמן לראמוס לשמור על פויול, אבל השחקנים שינו את הוראתו תוך כדי המשחק. מוריניו הזכיר זאת לראמוס ושאל אותו אם הוא רוצה להיות גם המאמן בעצמו ועל כך השיב הספרדי: "לא, אבל לפעמים תוך כדי המשחק צריך לעשות התאמות. בגלל שאף פעם לא היית שחקן, אתה לא מבין". בשלב זה, שחקני ריאל ובראשם צ'אבי אלונסו, ביקשו מראמוס להירגע.

על פי הדיווחים בספרד, שחקנים רבים בריאל איבדו אמון במוריניו, בעיקר לאור הסגנון ההגנתי שהכתיב מול ברצלונה. הם לא מבינים מדוע ריאל תמיד משנה שיטה כשהיא פוגשת את אלופת אירופה. "לא יכול שנבקיע גול ונלך לבונקר", הם אמרו אחרי המשחק. גם שיתופו של ריקרדו קרבאליו, שחזר היישר להרכב במשחק אחרי פציעה של ארבעה חודשים, היה תמוה בעיני השחקנים. למרות שהבלם אהוב מאוד בקבוצה, הם ראו זאת כזילזול בשחקני ההגנה האחרים.

אחרי המשחק, מוריניו החמיא רק לכריסטיאנו רונאלדו, מה שעורר זעם נוסף בקרב השחקנים. מסוט אוזיל, מרסלו וקאקה מאוד לא מרוצים ממקומם בקבוצה ונדמה שהבלגן בריאל רק הולך וגובר. ועוד יש להם משחק בנואו קאמפ ביום רביעי.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully