וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה-ברצלונה 4:1, ריאל מדריד-בילבאו 1:4

שלושה ימים לפני הגומלין בגביע, שתי הגדולות רשמו ניצחונות ליגה קלים: שלושער מרהיב לליאונל מסי, צמד לרונאלדו בפנדלים

בלה ליגה משלימים בסוף השבוע את המחזור הראשון, שלא שוחק בגלל שביתת השחקנים בפתיחת העונה. שלושה ימים לפני הגומלין ביניהן בגביע המלך, שתי הגדולות של ספרד עורכות ניסוי כלים בליגה. ברצלונה עשתה את העבודה עם 1:4 קליל על מלאגה בכיכובו של ליאונל מסי שכבש שלושער. בצל המתיחות במועדון, ריאל מדריד ניצחה 1:4 את אתלטיק בילבאו. התוצאה במשחקים של הגדולות הייתה זהה, אבל הקרב בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו על מלכות השערים ממשיך. בתחילת הערב מסי עוד הצליח לעקוף אותו ולהגיע למאזן של 22 שערים, אבל בסיומו, צמד של כריסטיאנו רונאלדו החזיר אותו לטופ עם 23 שערי ליגה העונה.

משחקי היום (ראשון) החלו עם 1:1 דרמטי במיוחד בין אוסאסונה לוולנסיה. מאיורקה עם דודו אוואט וללא תומר חמד גברה 0:1 על ראיו וייקאנו. לבנטה סיימה ב-0:0 מול סראגוסה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
לא מפסיק להרשים. ליאונל מסי/רויטרס

מלאגה - ברצלונה 4:1

שלושה ימים לפני קלאסיקו הגומלין בגביע המלך, ברצלונה ערכה הכנה ראויה במלאגה, שם התגברה על הקבוצה המקומית שלא ניצחה אותה מאז דצמבר 2003. פפ גווארדיולה השאיר על הספסל את קרלס פויול, צ'אבי וססק פברגאס כדי שינוחו לקראת ריאל מדריד, אבל גם בלעדיהם המשימה לא הייתה קשה במיוחד. ככה זה כשיש לך את ליאונל מסי בכושר נפלא.

מלאגה הופיעה אחרי שישה משחקים ללא ניצחון וללא ז'רמי טולאלן וחואקין הפצועים, ובדקה ה-33 ספגה את הראשון. מסי מסר לאנדרס אינייסטה שהמשיך שמאלה לאדריאנו. בינתיים הארגנטינאי כבר עשה דרכו לרחבה, סימן לברזילאי וקיבל כדור מדוד אותו הוא נגח פנימה. שער נהדר. לאחר ההפסקה עלתה בארסה נחושה במטרה לסגור עניין, ובדקה ה-48 אלכסיס סאנצ'ס הרשית אחרי שתי הצלות של ווילי קבאז'רו מול טיאגו אלקנטרה. שלוש דקות לאחר מכן השער השלישי היה שייך כולו למסי, שבמבצע אישי מבריק פילס את דרכו בין בלמי מלאגה וכבש את ה-21 שלו העונה בליגה (והשווה את המאזן של כריסטיאנו רונאלדו).

מסי היה קרוב לשלושער בדקה ה-74, אבל הבעיטה החופשית האדירה שלו פגשה את המשקוף ולא חצתה את הקו. נראה לכם שהוא ויתר? בדקה ה-81 לקח הארגנטינאי את הכדור, התעלה על המבצע הקודם, דהר לעבר השער תוך שהוא חולף על פני שני שחקנים, וסיים את הסלאלום באלגנטיות. שלושער רביעי למסי העונה בליגה, והוא בראש טבלת המבקיעים עם 22. מלאגה רק המתיקה את הגלולה ארבע דקות לסיום, כשהמחליף סלומון רונדון בעט לקורה ופנימה.

ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 1:4

המשחק בברנבאו נפתחו באווירה חגיגית כשאיקר קסיאס חגג את ההופעה ה-600 שלו במדי ריאל מדריד. האורחת, שספגה שתי חמישיות רצופות בברנבאו, לא הפסידה כבר שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות. היא אפילו הפתיעה בדקה ה-13 כשחאבי מרטינס בישל לפרננדו יורנטה, שבעט מהאוויר מחמישה מטרים פנימה. היתרון של הבאסקים החזיק מעמד במשך 12 דקות, ובדקה ה-25 מרסלו ביצע דאבל-פס עם קארים בנזמה וחדר לרחבה כדי לקבל את הכדור בחזרה ולכבוש. ריאל מדריד השוותה ל-1:1 וזו הייתה תוצאת המחצית.

שתי דקות מפתיחת המחצית השניה הבלאנקוס הרוויחו פנדל אחרי שקאקה הוכשל ברחבה. כריסטיאנו רונאלדו ניגש לנקודה הלבנה וכבש כדי לקבוע מהפך במשחק. 20 דקות לאחר מכן, מסוט אוזיל קיבל כדור לתוך הרחבה והוכשל על ידי אוסקר דה מרקוס, שגם קיבל כרטיס אדום בעקבות העבירה. השופט ביטל את השער שאוזיל הספיק לכבוש וקבע פנדל נוסף לריאל מדריד, כשרונאלדו שוב דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:3. בדקה ה-86 שם חוסה קאייחון את הדובדבן על הקצפת, כאשר סיים מתפרצת נהדרת שהחלה במסוט אוזיל ונמשכה בבישול נאה של גונזאלו היגואין למחליף, שמזווית אלכסונית בעט לפינה וקבע את תוצאת המשחק, 1:4 לריאל מדריד.

אוסאסונה - ולנסיה 1:1

הכתומים התאוששו מהתקופה הרעה שלהם בגביע המלך עם 1:4 על לבנטה, אבל לא הצליחו להמשיך בתנופה. אחרי משחק מנומנם הצליח רוברטו סולדאדו לפרוץ את הסכר בדקה ה-85, כשדחק בראשו ניסיון בעיטה של טינו קוסטה לרשת, אבל בתוספת הזמן מצאו המקומיים את התשובה כשלולו השלים מהלך שהחל בבעיטה חופשית בבעיטה קלה מקרוב לרשת.

ראיו וייקאנו - מאיורקה 1:0

דודו אוואט רשם את ההופעה ה-250 בליגה הספרדית וראה את חבריו משיגים שלוש נקודות חשובות מאוד במאבקי התחתית. אחרי ההפסדים לריאל מדריד בליגה ובילבאו בגביע וללא המאמן המורחק חואקין קפארוס, מאיורקה נראתה רע מאוד במחצית הראשונה, אבל הישראלי גילה יכולת טובה והשאיר את התוצאה מאופסת. השער הגיע מהעבר השני בדקה ה-57. צ'ורי קסטרו העלה כדור חופשי מימין והבלם איבן ראמיס נגח בעוצה למשקוף ופנימה וסידר למאיורקה ניצחון חוץ שני העונה. תומר חמד ישב 90 דקות על הספסל ולא שותף.

לבנטה - סראגוסה 0:0

הרביעית בטבלה ממשיכה לאבד גובה, והפעם סיימה בתיקו מאופס מול המדורגת אחרונה. דווקא סראגוסה, בין היתר עם הקשר אפוניו בהופעת בכורה אחרי שהושאל ממלאגה, הייתה קרובה יותר להבקעה, אבל לא הצליחה להכניע את גוסטבו מונואה. משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ללבטנה, שיכולה להתנחם בכך שיריבתה סראגוסה לא ניצחה כבר יותר משלושה חודשים.

בלגן בריאל מדריד, ראמוס התפרץ על מוריניו: ”לא יכול להיות שנשחק בונקר”

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully