וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הפסידה 3:1 לבולטון

האדומים עם הפסד שני בשלושה מחזורים ורחוקים 6 נקודות מהמקום הרביעי וצ'לסי, שסיימה ב-0:0 בנוריץ'. תבוסה לניוקאסל

המחזור ה-22 באנגליה, שנפתח היום (שבת), מבשר על שני משחקי ענק: מנצ'סטר סיטי נגד טוטנהאם וארסנל מול מנצ'סטר יונייטד, אבל שניהם יתקיימו ביום ראשון. לפיכך משחקי יום שבת יתמקדו במאבק על המקום הרביעי ובקרבות התחתית. מי שפתחה את המחזור עם תוצאה מאכזבת במיוחד הייתה צ'לסי, שסיימה ב-0:0 מול נוריץ' בחוץ. גם ליברפול זייפה והפסידה 3:1 לבולטון, גם ניוקאסל איכזבה והובסה 5:2 על ידי פולהאם.

נוריץ' - צ'לסי 0:0

מה יהיה עם הבלוז של אנדרה וילאש בואש? צ'לסי, שכבר רשמה שני ניצחונות ליגה ברציפות והגדילה את הפער מארסנל המגמגמת לארבע נקודות, לא הצליחה לשמר את המומנטום ונעצרה עם 0:0 מתסכל במיוחד בחוץ מול נוריץ'. צ'לסי אמנם נותרה במקום הרביעי, אבל התותחנים יוכלו לצמק את הפער מהם לשתי נקודות בלבד אם יצליחו להפתיע ולנצח את מנצ'סטר יונייטד. מה עוד שהצמרת הגבוהה שוב מתרחקת מהמיליונרים של רומן אברמוביץ'.

לזכותה של צ'לסי ייאמר שהיא שלטה במשחק באופן ברור (58 אחוזי החזקה בכדור), הגיעה למספר הזדמנויות מצוינות והכתיבה את קצב המשחק עם 20 בעיטות לשער ושש למסגרת. אבל כשחלוץ השפיץ הבודד שלך הוא פרננדו טורס, שכנראה פשוט לא מסוגל למצוא את הרשת, ודידייה דרוגבה מבלה עם נבחרת חוף השנהב באליפות אפריקה, קשה לכבוש שערים. אפילו מול ההגנה החלשה של נוריץ' זה לא הספיק כדי לכבוש. גם רומלו לוקאקו, שהחליף את החלוץ הספרדי המאכזב, לא הצליח לשנות את מאזן הכיבושים של הקבוצה שלו.

בדקה ה-27 הגיע טורס להזדמנות הראשונה שלו לאחר מסירת עומק מצוינת של ראמירס, אך בעט עם הפאלש כדור שג'ון רודי הצליח להדוף בקצות האצבעות. זה עוד כלום לעומת המצב שהיה לחלוץ הספרדי בדקה ה-60, לאחר שכדור הגיע אליו מרחק שישה מטרים מהשער והוא בעט ברשלנות אומללה החוצה.

בולטון - ליברפול 1:3

מה עוד נשאר להגיד על המייטי רדס? אכזבה אחרי אכזבה אחרי עוד אכזבה. ליברפול ספגה הפסד שני בשלושת מחזורי הליגה האחרונים, כשהיא עם נקודה בודדה מתוך תשע, והמרחק שלה מהמקום הרביעי עומד כבר על שש נקודות. על המרחק ממנצ'סטר סיטי המוליכה כבר אין מה לדבר. מנגד, בולטון ממשיכה להתאושש מפתיחת העונה האיומה שלה, רשמה ניצחון שלישי בששת המחזורים האחרונים ועלתה למקום ה-17 עם 19 נקודות.

בולטון עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית כשמסירת עומק של דייויד נגוג מצאה את מארק דייויס, שפרץ קדימה ובעט מצוין מ-12 מטר לפינה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-29 הצליחה הקבוצה של אואן קויל לכבוש את השני כשמהלך קבוצתי נהדר נגמר בהקפצה נהדרת של כריס איגלס לנייג'ל ריו קוקר, שבעט מארבעה מטר חזק פנימה וזה 0:2 מפתיע למארחת. ליברפול חזרה למשחק בדקה ה-36 כשאנדי קארול הוריד בנגיחה כדור ארוך היישר לקרייג בלאמי, שנותר לבד מול אדם בוגדאן ובעט מצוין פנימה את ה-1:2. בדקה ה-50 הצליחה הקבוצה של קויל לכבוש את השלישי עם בעיטה נהדרת של גרטאר רפן סטיינסון וזה 1:3.

משחקים נוספים:

סנדרלנד - סוונסי 0:2
כבשו לסנדרלנד: סטפן ססניון (14), קרייג גארדנר (85)

וולבס - אסטון וילה 3:2
כבשו לוולבס: מייקל קייטלי (21), דייויד אדווארדס (31), כבשו לאסטון וילה: דארן בנט (פנדל, 11), רובי קין (51 ו-85)

אברטון - בלקבורן 1:1
כבש לאברטון: טים קייהיל (24), כבש לבלקבורן: דייויד גודוויל (72)

פולהאם - ניוקאסל 2:5
כבשו לפולהאם: דמיאן דאף (פנדל, 52), קלינט דמפסי (59, 65, 89), בובי זאמורה (פנדל, 68)

ק.פ.ר - וויגאן 1:3
כבשו לק.פ.ר: היידר הלגוסון (פנדל, 33), אקוס בושאקי (45), טומי סמית (81), כבש לוויגאן: הוגו רודאייגה (66)

סטוק סיטי - ווסט ברומיץ' 2:1
כבש לסטוק סיטי: קמרון ג'רום (86), כבשו לווסט ברומיץ': ג'יימס מוריסון (35), גרהאם דוראנס (90)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully