וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס מעדה עם 1:1 ביתי מול קליארי

הביאנקונרי אמנם עלו לפסגה, אך החמיצו הזדמנות להלחיץ את מילאן לפני הדרבי. אודינזה הפסידה 3:2 לגנואה, לאציו ניצחה

המחזור ה-18 בליגה האיטלקית המסקרנת ניסה לצאת אמש (שבת) לדרך, אלא שהמשחק בין קטאניה לרומא לא הגיע לסיומו, זאת לאחר גשמים עזים באצטדיון בסיציליה. היום השמש כבר יצאה מעט והיריבה העירונית של רומא, לאציו, השיגה 0:2 חשוב על אטאלנטה ונצמדה לצמרת. מי שקיוותה לנצל את הדרבי המילאנזי לטובתה היא יובנטוס, אך קליארי הקשתה עליה את החיים וכפתה עליה 1:1 בטורינו. מילאן תוכל לפתוח פער של שתי נקודות אם תנצח את אינטר. מי שאיבדה מעט גובה היא אודינזה, שהפסידה 3:2 לגנואה. פאלרמו (ללא ערן זהבי) הפסידה 1:0 לקייבו.

יובנטוס - קליארי 1:1

הגברת הזקנה קיבלה הזדמנות גדולה לא רק לחזור לפסגה אלא גם להלחיץ את מילאן, אבל מעדה עם תיקו ביתי מאכזב מול קליארי שהציב אותו במקום הראשון עם יתרון נקודה בלבד לפני הדרבי המילאנזי. יובנטוס לא הפסידה העונה וגם פתחה את המשחק הזה ברגל ימין, כשסטפן ליכשטיינר בישל למירקו ווצ'יניץ' בדקה השביעית, בסיום התקפה קבוצתית נהדרת. קליארי החזיקה מעמד עם ראג'ה נאינגולן המועמד ליובה, ובדקה ה-48 ניצלה בלבול בהגנת המארחים כדי להשוות משער ראשון העונה של אנדראה קוסו, שירה בשמאל לרשת של ג'יג'י בופון. גם מרקו בוריילו, שנכנס להופעת בכורה בדקה ה-81, לא הצליח לסדר ניצחון ליובנטוס.

גנואה - אודינזה 2:3

הזברטה הודחו מהגביע באמצע השבוע, וספגו מהלומה נוספת עם איבוד היתרון במראסי וההפסד הכואב. אודנזה דווקא החלה נהדר את המשחק, כשדמיאנו פרונטי נגח בדקה ה-14 את הראשון שלו זה כמעט ארבע שנים. אלא שגנואה פתחה במכבש על שערו של סמיר הנדנוביץ', שנאלץ להוציא כדור מהרשת בדקה ה-49, כשאנדראס גרנקוויסט השבדי כבש מקרוב. שתי דקות לאחר מכן כבר הושלם המהפך, עם שער שני העונה של בושקו ינקוביץ'. רודריגו פלאסיו כבש את השלישי בדקה ה-71, כשאודינזה צימקה עם פנדל של אנטוניו די נטאלה בדקה ה-75, לאחר הרחקתו של מרקו רוסי המקומי.

לאציו - אטאלנטה 0:2

מתחילת העונה התבלטה לאציו לטובה בין כל קבוצות הצמרת. הביאנקוצ'לסטי נשארו צמודים לפסגה והיו ההפתעה החיובית של הסיבוב הראשון, אלא שכל זה נעצר מעט לאחרונה והגיע לשיא עם תבוסה 4:0 לסיינה החלשה במחזור הקודם. היום לאציו חזרה למסלול ונותרה קרובה לצמרת. זה אומנם לא היה כדורגל שוטף במיוחד, אבל לפחות ההגנה תפקדה הפעם ומנעה מאטלאנטה, שלא ניצחה כבר יותר מחודשיים, להגיע ליותר מדי מצבים. מי שהכריע את המשחק הוא הרנאנס, שבדקה ה-20 ניצל הכשלה ברחבה על סטפן ראדו ושלח את הפנדל פנימה. האורחת קיוותה לחזור, אבל התקווה די נגמרה עם הרחקתו של סטפנו לוקיני בצהוב שני בדקה ה-52. בתוספת הזמן מירוסלב קלוזה עשה את מה שהוא יודע, השתחרר ברחבה והכפיל את התוצאה.

קייבו - פאלרמו 0:1

ערן זהבי המתאושש מפציעה שוב לא נכלל בסגל של פאלרמו, שרשמה משחק שישי ללא ניצחון, מהם ארבעה הפסדים. קייבו הייתה טובה יותר ושמרה על הבית עם שער קל של פאולו סמארקו בדקה ה-50, אחרי הפקרות בהגנת פאלרמו. קייבו נותרה עם הפסד ביתי אחד בלבד העונה, בעוד הסיציליאנים עם מאזן עלוב של שלוש נקודות חוץ. האם מאוריציו זמפאריני יחליף מאמן נוסף?

משחקים נוספים

צ'זנה - נובארה 1:3
לצ'זנה: אדריאן מוטו (20 ו-39 בפנדל), לאנדרו רינאודו (45, עצמי). לנובארה: טקיוקי מורימוטו (88)

פארמה - סיינה 1:3
לפארמה: ג'ונתן ביאביאני (24), פרנצ'סקו וליאני (66), סבסטיאן ג'ובינקו (90). לסיינה: פאולו גרוסי (80)

פיורנטינה - לצ'ה 1:0
ללצ'ה: דויד די מיקלה (66 בפנדל)

יוטו נגאטומו הולך להיות כוכב

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully