וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:2 את שטוטגרט

צמד של מריו גומז הוביל את הבווארים למהפך ולהבטחת אליפות החורף. רק 1:1 לדורטמונד מול קייזרסלאוטרן, 39 דקות לשכטר

המחזור ה-16 בבונדסליגה, אחד לפני האחרון לפני פגרת החורף הארוכה, ננעל היום (ראשון) עם המשחקים של שתי המוליכות. באיירן מינכן ניצחה 1:2 את שטוטגרט במשחק חוץ לא פשוט במיוחד ובזכות צמד של מריו גומז הנהדר. אבל עוד קודם לכן הצליחה קייזרסלאוטרן לסיים ב-1:1 בחוץ מול האלופה דורטמונד.

שטוטגרט - באיירן מינכן 2:1

כנראה שכל מה שיופ היינקס היה צריך זה שקלאס יאן הונטלאר יעבור את מריו גומז בראשות טבלת הכובשים של הליגה. חלוץ נבחרת גרמניה קיבל תיאבון, כבש צמד והוביל את באיירן מינכן למהפך ו-1:2 על שטוטגרט, שנותרה ב-10 שחקנים. לבווארים זהו ניצחון שני ברציפות, שמגיע לאחר שני הפסדים רצופים. באיירן שמרה על המקום הראשון והגדילה את הפער מדורטמונד לשלוש נקודות, כך שלמעשה הבטיחה את אליפות החורף.

דווקא שטוטגרט עלתה ליתרון בדקה השביעית כשהגבהה של כריסטיאן מולינארו מצאה את מרטין הרניק, שהוריד בנגיחה נהדר לכריסטיאן גנטנר, שבעט בנגיעה פנימה את ה-0:1. באיירן איזנה בדקה ה-13 כשהגבהה של רפיניה מאגף ימין מצאה את מריו גומז, שדחק מקרוב פנימה את ה-1:1 והשווה את כמות הכיבושים של קלאס יאן הונטלאר עם 14 שערי ליגה. המארחת נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-29 כשמולינארו הכשיל את אריאן רובן וספג כרטיס צהוב שני והורחק. המהפך הושלם בדקה ה-57 כשמסירת עומק של טוני קרוס מצאה את פיליפ לאהם, שיישר למרכז שם המתין מריו גומז שבעט פנימה את ה-1:2.

דורטמונד - קייזרסלאוטרן 1:1

הקבוצה של מרקו קורץ הצליחה להשיג תוצאה נהדרת מבחינתה, עם 1:1 מרשים במיוחד מול האלופה ועוד בווסטפאלן שטאדיון. קייזרסלאוטרן הייתה יכולה אפילו לנצח, אך החמצה של איתי שכטר בדקה ה-77 הותירה את התוצאה בעינה. החלוץ הישראלי קיבל הגבהה מקוסטנטינוס פורטינוס ונגח מחמישה מטרים היישר לידיו של רומן ויידנפלר. השדים האדומים עלו למקום ה-15, דורטמונד שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-31 בלבד. שכטר נכנס כמחליף בדקה ה-51.

דורטמונד עלתה ליתרון בדקה ה-27 כשמסירה של קווין גרוסקרויץ מצאה את שינג'י קגוואה, שבעט בקלות פנימה את ה-0:1. אך האלופה איכזבה והחמיצה מספר הזדמנויות מסוכנות במיוחד, כשנעצרה על ידי קווין טראפ והקורה. בדקה ה-60 הצליחה האורחת לאזן כשהגבהה הגיע לאולצ'אי שאהן דרך מגן דורטמונד והטורקי המצוין בעט מהאוויר לפינה כדי לקבוע 1:1.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully