וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות למליקסון וביטון בהפסד ויסלה

הקשר חזר להרכב לאחר הפציעה, אבל קבוצתו נכנעה בביתה 1:0 לפולוניה. בלגיה: 1:2 גדול ללירוי צעירי ומכלן על אנדרלכט

קשר ויסלה קרקוב, מאור מליקסון, שב הערב (שישי) להרכב הפותח לראשונה מאז הפציעה שהשביתה אותו לחודשיים מהמגרשים, אבל ויסלה שלו איכזבה עם הפסד ביתי 1:0 במשחק הצמרת מול פולוניה ורשה. האלופה, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, נותרה במקום הרביעי עם 27 נקודות והפער מהמוליכה שלאסק וורוצלאב, שתשחק ביום ראשון, עשוי לצמוח ל-10 נקודות. פולוניה שלישית עם ארבע נקודות יותר.

מליקסון היה פעיל מאוד ועשה לא מעט פעולות חיוביות, אבל סבל מאוד מהמשחק האגרסיבי של שחקני היריבה שלא הפסיקו לבצע עליו עבירות. דודו ביטון שב גם הוא להרכב ושיתוף פעולה בין שני הישראלים כמעט הוביל לשער כבר בדקה התשיעית, אבל הבעיטה של הקשר נבלמה. בהמשך, התנהל משחק ברוטאלי ומלא עבירות, כאשר ויסלה התקשתה לייצר מצבים. המארחים נראו טוב יותר במחצית השנייה, אבל בדקה ה-57 איבדו את הבלם ג'וניור דיאס בכרטיס אדום.

האורחת החלה ליזום ובדקה ה-83 גם מצאה את הרשת. כדור חופשי מהאגף הימני הוסט נשלח לעברו של פאבל שולטס שהמשיך לרשת באדיבותו הרבה של שוערה האסטוני של ויסלה, סרגיי פארייקו. בתוספת הזמן הורחק גם מאצ'יי סאדלוק שחקנה של פולוניה וממש לפני השריקה היה ביטון קרוב מאוד לשוויון, אבל הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה. שני הישראלים, אגב, השלימו 90 דקות.

פודבסקידז'ה של לירן כהן פתחה את המחזור ה-17 בפולין בניצחון ביתי 0:1 על בלחאטוב. הקשר הישראלי שיחק 90 דקות והוחלף בתוספת הזמן, כשבדקה ה-58 הוא בישל לסבסטיאן זיאיקה את שער הניצחון. העולה החדשה המפתיעה מטפסת זמנית למקום השמיני עם 23 נקודות.

* לירוי צעירי פתח בהרכב מכלן והשלים 90 דקות ב-1:2 הביתי והמפתיע של קבוצתו על מוליכת הטבלה אנדרלכט במשחק שפתח את המחזור ה-17 בבלגיה. דויד דסטרום העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-17, מתיאס סוארס איזן בדקה ה-60 ואלסנדרו קורדארו כבש את שער הניצחון כעבור 12 דקות. הקשר הישראלי ספג גם כרטיס צהוב.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully