וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: דודו ביטון כבש בניצחון ויסלה

החלוץ הבקיע את ה-14 שלו העונה ב-1:2 על אודנסה. מליקסון (8 דקות) שב לשחק אחרי חודשיים. שאלקה וטוונטה עלו שלב

שאלקה, יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית, הבטיחה הערב (חמישי) את העלייה לשלב הבא אחרי ניצחון ביתי 1:2 על סטיאווה בבית י' בו משחקים הירוקים. מי שעוד נהנה מערב נהדר הוא דודו ביטון ששב להרכב ויסלה קרקוב וכבש בניצחון הפולנים 1:2 על אודנסה. גם מאור מליקסון שב למגרשים אחרי חודשיים ושיחק שמונה דקות. טוונטה ההולנדית הבטיחה את העלייה מבית י"א אחרי 0:0 עם פולהאם. בילבאו (1:2 על סלובן ברטיסלבה), סטוק סיטי (1:1 עם דינמו קייב) עלו גם כן לשלב הבא בעוד לאציו ופריס סן ז'רמן הסתבכו מאוד וקרובות להדחה מאירופה.

בית ד'

ואסלוי - לאציו 0:0

הביאנקוצ'לסטי המשיכו בקמפיין האירופי המאכזב והסתבכו מאוד בתמונת העלייה. המאמן אדי רייה העלה הרכב חזק, אבל חלוציו החמיצו שוב ושוב מול היריבה הרומנית. שתי הקבוצות צמודות עם שש נקודות, אבל לוואסלוי יתרון במפגשים הפנימיים ולפיכך היא תלויה בעצמה לקראת המפגש עם ציריך במחזור האחרון. לאציו שתארח את ספורטינג ליסבון תצטרך להשיג יותר נקודות מהרומנים במחזור הנעילה. ספורטינג, אגב, הבטיחה את ההעפלה מהמקום הראשון בבית.

ספורטינג ליסבון - פ.צ. ציריך 0:2
לספורטינג: ריקי ואן וולפסווינקל (15), ולרי בוז'ינוב (58)

בית ה' (הבית של מכבי תל אביב)

סטוק סיטי - דינמו קייב 1:1

הקבוצה של טוני פוליס, בעונת הבכורה של המועדון באירופה, הבטיחה את העלייה לשלב הנוקאאוט והצילה קצת מהכבוד של הקבוצות האנגליות המקרטעות במפעלים השונים. שער עצמי של מתיו אפסון בדקה ה-27 את דינמו ליתרון, אבל קנוויין ג'ונס כבש את שער השוויון ההיסטורי בדקה ה-81. דינמו תארח במחזור האחרון את מכבי תל אביב והתוצאה מבלומפילד פגעה אנושות בסיכוייה לעלות לשלב הבא. רק ניצחון של האוקראינים והפסד ביתי של בשיקטאש לסטוק בהפרש כולל של חמישה שערים יעלה את דינמו לשלב הבא.

בית ו'

רד בול זלצבורג - פריז סן ז'רמן 0:2

המיליונרים הצרפתים המשיכו את המומנטום השלישי אחרי ה-3:0 במארסיי בקלאסיקו ולא הצליחו להבטיח את העלייה במשחק באוסטריה אותו שפט לירן ליאני. יאקוב יאנטשר כבש את הראשון בדקה ה-20 ודושאן שבנטו הכפיל עם שער קריטי בתוספת הזמן. כעת השתיים צמודות עם שבע נקודות במקום השני כשלזלצבורג יתרון במשחקים הפנימיים. במחזור האחרון תארח סן ז'רמן את בילבאו, שהבטיחה את המקום הראשון, ותעלה רק אם תצבור יותר נקודות מזלצבורג.

אתלטיק בילבאו - סלובן ברטיסלבה 1:2
לבילבאו: אוסקר (15), מרקל סוסאטה (75), לברטיסלבה: פיליפ שבו (39)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בית י' (הבית של מכבי חיפה)

שאלקה - סטיאווה בוקרשט 1:2

הרויאל בלוז, שספגו סטירת לחי בדרבי הרוהר מול דורטמונד בשבת (2:0), הבטיחו את הכרטיס לשלב הנוקאאוט מהמקום הראשון בבית. הבלם היווני קיריאקוס פפאדופולוס נגח את הגרמנים ליתרון בדקה ה-25 לאחר הגבהה מצוינת של חוראדו מהאגף השמאלי. סטיאווה לא ויתרה והשיגה שוויון משער נאה של ראול רוססקו כעבור שמונה דקות, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לראול הנפלא שכבש את שער הניצחון בדקה ה-57 ושלח את שאלקה לשלב הבא.

בית י"א

אודנסה - ויסלה קרקוב 2:1

דודו ביטון שב להרכב ויסלה קרקוב והחזיר אותה לתמונת העלייה מהבית עם שערו ה-14 העונה בכל המסגרות. בדקה ה-20 קיבל החלוץ הישראלי הנהדר כדור מצוין מלוקאש גרגולה, הטעה מגן וירה כדור שטוח לרשת. שמונה דקות מאוחר יותר פרץ פטריק מאלצקי מקו מחצית המגרש וירה כדור אדיר לפינה הרחוקה כדי לעלות את ויסלה ל-0:2. רסמוס פאלק ינסן צימק בדקה ה-51, אבל לא עזר לדנים שסיימו את דרכם במפעל. ביטון, שהשלים 90 דקות, היה פעיל מאוד וקרוב עוד מספר פעמים לכיבוש. מאור מליקסון שב למגרשים אחרי חודשיים כשנכנס לשמונה הדקות האחרונות.

טוונטה - פולהאם 0:1

סגנית אלופת הולנד הבטיחה את המקום בשלב הבא ואת ראשות הבית בזכות שער דרמטי של מארק ינקו בדקה ה-89. פולהאם תלויה בעצמה במחזור האחרון וניצחון ביתי מול אודנסה יספיק לה כדי לעלות שלב. ויסלה זקוקה לניצחון ביתי על טוונטה ואיבוד נקודות של פולהאם.

בית י"ב

לוקומוטיב מוסקבה - שטורם גראץ 1:3
ללוקומוטיב: מייקון (62), דימיטרי סיצ'ב (72, פנדל), דניס גלושקוב (89). לגראץ: פלוריאן קיינץ (63)

א.א.ק אתונה - אנדרלכט 2:1
לא.א.ק: דימיטריס סילאמס (19), לאנדרלכט: גיום ז'ילה (4, 36)

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully