וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ויובנטוס נפרדו ב-3:3 נהדר

שער של סימונה פפה בדקה ה-80 השאיר את הביאנקונרי בלתי מנוצחים והגדיל את הפער בפסגה לשתי נקודות. צמד לפאנדב

מי היה זה שאמר שהליגה האיטלקית כבר לא מה שהייתה פעם? נאפולי ויובנטוס סיפקו הערב (שלישי) הצגת כדורגל נהדרת ו-3:3 שלא יישכח עוד הרבה זמן, במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-11 בליגה האיטלקית, שנדחה בשל מזג האוויר הגרוע. לא רק שישה שערים היו באצטדיון סן פאולו, אלא גם דרמה אדירה, בה הצליחה מוליכת הטבלה לחזור מפיגור 3:1 ל-3:3 בדקה ה-79 והגדילו את הפער בפסגה לשתי נקודות, כשאפילו אלסנדרו דל פיירו נכנס כמחליף בדקה ה-90 ורושם את ההופעה ה-700 בליגה האיטלקית.

שחקן נאפולי מארק האמשיק. רויטרס
איזו הצגה ענקית. האמשיק/רויטרס

הנאפוליטנים, שניצחו רק פעם אחת בששת משחקי הליגה האחרונים שלהם נעצרו על ידי יובה לאחר שניצחו אותם בכל ארבעת משחקי הבית האחרונים מולם. נאפולי עלתה למקום השישי עם 17 נקודות ויכולה בהחלט להיות מרוצה מהיכולת שהציגה מול הביאנקונרי, גם ללא אדינסון קבאני, ושהזכירה מאוד את הקבוצה שניצחה את מנצ'סטר סיטי ואת ויאריאל ועשתה תיקו מול באיירן מינכן ופחות את זו שפישלה בליגה.

מנגד, הקבוצה של אנטוניו קונטה, מוליכת הטבלה ומי שנחשבת אולי לפייבוריטית לזכייה בתואר, הוכיחה שחוץ מכדורגל נהדר וסגל עמוק ואיכותי יש לה דבר חשוב שכל קבוצה ששואפת לאליפות צריכה שיהיה לה: אופי. הגברת הזקנה שיחקה לא טוב במחצית הראשונה, בניגוד למחזורים האחרונים בהם שיחקה נהדר, אבל גם כך היא הצליחה לחזור מפיגור של שני שערים במגרש חוץ סופר קשה ובדקות האחרונות כדי לשמור על מאזן נקי מהפסדים ולהגדיל את הפער בפסגה לשתי נקודות.

מהלך המשחק

דקה 15: פנדל! פירלו ספק הכשיל מאחור את לאבצי ברחבה. האמשיק בעט את הפנדל פנימה, אך השופט הורה על בעיטה חוזרת בשל כניסה מוקדמת של אחד משחקני נאפולי לרחבה. האמשיק בעט את הפנדל החוזר לשמיים.

דקה 22: גול! כדור חופשי של נאפולי הגיע להאמשיק דרך ערבוביה ברחבה והסלובקי נגח מקרוב פנימה כדי לכפר על החמצת הפנדל. 0:1 לנאפולי.

דקה 26: פאנדב קיבל מסירת עומק, פרץ קדימה ונותר חופשי מ-18 מטר. המקדוני בעט חזק, אך בופון הדף.

דקה 41: גול! פירלו הרחיק כדור לא טוב, שפגע במאג'ו וחדר לרחבה, שם המתין פאנדב, שהסתובב ובעט נפלא לפינה הרחוקה את שער הבכורה שלו בנאפולי. 0:2 לקבוצה של מצארי.

דקה 48: גול! מסירת רוחב מצוינת של וידאל מצאה את מאטרי לא מכוסה והחלוץ האיטלקי הנהדר לא התקשה להכניע את דה סנטיס. 1:2 לנאפולי.

דקה 57: לאבצי פרץ באגף שמאל, עבר שני מגנים ובעט מזווית קשה, אך בופון קלט.

דקה 68: גול! מאג'ו הנהדר פרץ באגף ימין והעביר מסירת רוחב לפאנדב, שעצר, הקפיץ על הברך ובסיבוב בעט לקורה ופנימה. ביצוע מושלם של חלוץ ו-1:3 לנאפולי.

דקה 73: גול! מסירת רוחב של ווצ'יניץ' מאגף ימין מצאה את אסטיגריביה בפינה הרחוקה והוא הקפיץ מעל דה סנטיס פנימה. 2:3 ענק בסן פאולו.

דקה 78: ווצ'יניץ' פרץ נהדר מאגף שמאל, העביר לקייליני, שבעט לא מספיק חזק ודה סנטיס קלט.

דקה 80: גול! סימונה פפה פרץ מקו חצי המגרש דרך האמצע, ניסה למסור כדור שפגע בפרננדס וחזר אל הקשר האיטלקי שבעט פנימה. 3:3 מדהים!

הרכב נאפולי: מורגן דה סנטיס, הוגו קמפאניירו, סלבאטורה ארוניקה (פדריקו פרננדס, 76), פאולו קנבארו, גוקאן אינלר, וולטר גרגאנו, כריסטיאן מאג'ו, חואן סוניגה (אנדראה דוסנה, 86), אסקיאל לאבצי, מארק האמשיק, גוראן פאנדב (מריו סנטנה, 71).

הרכב יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, סטפן ליכשטיינר, אנדראה ברזאגלי, ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה פירלו, ארתורו וידאל, מרסלו אסטיגריביה (אלסנדרו דל פיירו, 90), סימונה פפה (מיקלה פציינצה, 86), מירקו ווצ'יניץ', אלסנדרו מאטרי (פאביו קוואליארלה, 90).

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully