וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד שמרה על הפסגה עם 2:3 על ולנסיה

בנזמה, ראמוס ורונאלדו כבשו במשחק סוער במסטאייה ושמרו על פער 3 הנקודות מברצלונה, שגברה 0:4 על סראגוסה

פגרת הנבחרות שנערכה בשבוע האחרון לא עשתה טוב לנבחרת ספרד, אלופת העולם ואלופת אירופה. ה"לה רוחה", שטיילה בשלב המוקדמות כל הדרך ליורו 2012, הפסידה בוומבלי 1:0 מול אנגליה ואחר כך עשתה את כל הדרך לקוסטה ריקה כדי לסיים שם בתיקו 2:2 מביך ועם הרבה מזל. לשחקני הנבחרת העייפים אין בכלל זמן לנוח, וכבר היום (שבת) רובם התייצבו לפתיחת המחזור ה-13 בליגה הספרדית.

האלופה ברצלונה לא התקשתה להביס את סראגוסה 0:4 ועקפה זמנית את המוליכה ריאל מדריד, שהחזירה לעצמה את יתרון שלוש הנקודות בפסגה עם 2:3 גדול בולנסיה בהמשך הערב. במשחק המוקדם גברה ויאריאל 0:1 על בטיס.

ולנסיה - ריאל מדריד 3:2

העטלפים האמינו ביכולתם להצטרף כחברים מן המניין לצמרת האקסלוסיבית של הלה ליגה, אבל שוב נותרו אובדי עצות מול הקבוצה של ז'וזה מוריניו, שניצחה 3:6 במסטאייה בשנה שעברה ושוב עצרה את הדהירה של המקומיים. ריאל, שהאריכה את רצף הניצחונות שלה בכל המסגרות ל-11, עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-20 אחרי בישול נהדר של צ'אבי אלונסו לקארים בנזמה, שפתח במקום גונסאלו היגואין.

בדקה ה-72 היה נדמה שהסיפור נגמר כשמסוט אוזיל הרים קרן מדויקת לראש של סרחיו ראמוס שנגח את השני, אבל רוברטו סולדאדו צימק בבעיטה נהדרת אחרי שהשתלט על הדיפה של איקר קסיאס. ארבע דקות לאחר מכן כבש כריסטיאנו רונאלדו את שערו ה-18 ב-18 משחקים העונה כשחלף על פני דייגו אלבס ובעט מזווית קשה פנימה.

סולדאדו לא ויתר והשלים צמד שבע דקות לסיום, שהאריך את המתח אבל לא הצליח לחלץ נקודה עבור המקומיים, שראו שער נוסף של סולדאדו נפסל שתי דקות לסיום בשל נבדל.

ברצלונה - סראגוסה 0:4

רובם המכריע של שחקני ברצלונה היו בין המטיילים הבכירים השבוע, כששחקני נבחרת ספרד עשו את כל הדרך לקוסטה ריקה ואילו ליאונל מסי וחאבייר מסצ'ראנו שיחקו במוקדמות בדרום אמריקה. כל זה לא הפריע לברצלונה למגר בקלילות את המדשדשת בתחתית.

ברצלונה, שעדיין לא ספגה שער ביתי במסגרת הליגה העונה, עלתה ליתרון כבר בדקה ה-18 כשג'רארד פיקה הגיע ראשון לכדור חופשי של צ'אבי ונגח פנימה. דקותיים לפני המחצית, ליאונל מסי קיבל מסירת פז מססק פברגאס, שנמצא בכושר מצוין. הארגנטינאי, שסופסוף סיפק משחק טוב בנבחרת ארגנטינה, הרשית בקלילות את שערו התשיעי בקריירה מול סראגוסה, כדי להוריד את הבלאוגראנה רגועה להפסקה.

בדקה ה-54 הגיע הרגע הגדול של קרלס פויול. הרמה של פברגאס נחתה על הראש של קייטה, זה הוריד לבלם ופויול, עם הרבה נחישות, הצליח לכבוש את שערו הראשון מזה 13 חודשים. דויד וייה השלים את החגיגה עם נגיחה מקרוב בדקה ה-74 אחרי הרמה של איסק קואנקה.

ויאריאל - בטיס 0:1

ניצחון ליגה שלישי בלבד העונה לויאריאל, שעוקפת את בטיס ומעפילה עד למקום העשירי בטבלה. בטיס ממשיכה את התקופה האיומה שלה ואחרי פתיחת עונה שכללה ארבעה ניצחונות רצופים, בקבוצה מסביליה סגרו היום משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון והם בהחלט יכולים להתחיל לחשוש מירידה. בטיס לא ניצחה כבר ארבע שנים ב"אל מדריגל" וגם היום זה לא קרה אחרי ששער בודד של בורחה ואלרו במתפרצת בדקה ה-21, לאחר בישול של מרקו רובן, סידר לצוללת הצהובה את הניצחון החשוב.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully