וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: גרמניה הביסה 0:3 את הולנד

הנבחרת של לב ממשיכה להיראות מצויין. ספרד חילצה 2:2 מקוסטה ריקה, אורוגוואי ניצחה את איטליה, אנגליה את שבדיה

משחקי מוקדמות היורו מאחורינו מה שמאפשר לנבחרות שכבר הבטיחו את מקומן בטורניר האירופי בקיץ הקרוב לקיים סבב נוסף של משחקי אימון. במוקד המשחקים עמדה החגיגה של גרמניה, שהביסה 0:3 את הולנד, והבהירה שוב שהיא הנבחרת הכי איכותית שיש כיום ביבשת.

איטליה, שניצחה 0:2 את פולין לפני מספר ימים, נוצחה בבית 1:0 על ידי מחזיקת הקופה אמריקה אורווגאי, שהייתה הנבחרת הדרום אמריקנית היחידה (פרט לברזיל המארחת) שלא משחקת במוקדמות המונדיאל.

אנגליה, המעודדת מהניצחון על אלופת העולם ספרד, ניצחה 0:1 את שבדיה בוומבלי, בעוד צרפת נפרדה מבלגיה ב-0:0 ביתי ומאכזב במיוחד. ספרד הגיעה שבריתית אחרי ההפסד לאנגליה במשחק הידידות האחרון שלה, וכמעט ושוב הפסידה, כשמצאה את עצמה בפיגור שני שערים, שבע דקות לסיום, אך הצליחה לצאת איכשהו עם 2:2 מול קוסטה ריקה.

גרמניה - הולנד 0:3

מי שחשב שהנבחרת של יואכים לב מגמגמת אחרי ה-3:3 המאכזב מול אוקראינה ביום שישי, צריך לחשוב שוב. הנאציול מנשאפט דרסו 0:3 את הולנד משערים של תומאס מולר, מירוסלב קלוזה ומסוט אוזיל ונראו פשוט נהדר מול הנבחרת של ברט ואן מרוויק, שיכול להיות מודאג אחרי התבוסה.

בדקה ה-16 עלתה גרמניה ליתרון ראשון כשמסירה ארוכה של טוני קרוס המצוין מצאה את מירוסלב קלוזה, שיישר למרכז, שם המתין תומאס מולר שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-26 הצליחו שחקניו של יואכים לב לכבוש את השני כשהגבהה של מסוט אוזיל מצאה את קלוזה, שנגח מ-11 מטר פנימה את ה-0:2, איזו נגיחה יפהפייה. הגרמנים כבשו את השלישי במהלך קבוצתי מושלם בדקה ה-66 כשמסירת רוחב של מולר מצאה את אוזיל, שמסר לקלוזה והוא החזיר לקשר ריאל שדחק מקרוב את ה-0:3. הגרמנים שלטו על היתרון עד הסיום, ושוב הזכירו עד כמה עמוק ואיכותי הסגל שלהם.

איטליה - אורוגוואי 1:0

האזורי, שניצחו 0:2 את פולין במשחק האימון, ספגו הפסד בית מאכזב של 1:0 באולימפיקו ברומא מול מחזיקת הקופה אמריקה אורוגוואי, שעל רקע היכולת של ארגנטינה וברזיל - נראית הנבחרת הבכירה בדרום אמריקה.

הנבחרת האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית לאחר שמסירת רוחב של מרטין קסארס מצאה את סבסטיאן פרננדס, שבעט מ-10 מטר לפינה והכניע את ג'אנלואיג'י בופון בדרך ל-0:1. הנבחרת של אוסקר טבארס נותרה ב-10 שחקנים לאחר שאלברו פריירה ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-81 והורחק, אך גם כך לא הצליחה איטליה לאזן.

אנגליה - שבדיה 0:1

פאביו קאפלו דיבר אחרי הניצחון מול ספרד על כך שיהיו עוד מספר שינויים בהרכב של נבחרת שלושת האריות, ועלה למשחק האימון מול שבדיה בוומבלי עם שלושה שחקנים בלבד שפתחו גם בשבת: ג'ו הארט, פיל ג'ונס ותיאו וולקוט. גם זה הספיק לאנגליה כדי לרשום ניצחון 0:1 שני תוך שלושה ימים, כשהקורבן הפעם הייתה שבדיה.

בדקה ה-22 הצליחה אנגליה לעלות ל-0:1 כשמסירה כפולה בין לייטון ביינס לסטיוארט דאונינג נגמרה בהגבהה של האחרון אל עבר גארת בארי, שנגח והיה בטוח שכבש את השער ה-2,000 של אנגליה בכל הזמנים, אך הכדור פגע בדניאל מאיסטרוביץ' והשער נזקף באופן רשמי לחובתו. האנגלים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום וירדו עם ניצחון שני בשלושה ימים. אגב, לאנגליה זהו ניצחון ראשון על שבדיה אחרי 43 שנים, למעשה גם אז זה נגמר ב-0:1 כשאלף ראמזי ז"ל כובש את השער היחיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צרפת - בלגיה 0:0

לורן בלאן ושחקניו האריכו את רצף המשחקים ללא הפסד שלהם ל-17, אך סיימו ב-0:0 מאכזב במיוחד מול בלגיה הצעירה והמוכשרת בסטאד דה פראנס. צרפת עלתה בהרכב עם כל הכוכבים כמו הוגו לוריס, יאן מ'ווילה, פרנק ריברי ושאר השחקנים שאמורים להוביל אותה ביורו 2012, אך גם כך ועל אף שבעטה 13 בעיטות לשער (רק שלוש למסגרת) היא לא הצליחה לכבוש וסיימה ב-0:0.

קוסטה ריקה - ספרד 2:2

אפשר להסתכל על התוצאה הסופית ולחשוב שהמצב לא כזה גרוע, אבל צריך להבין: אלופת העולם היתה שניות מהפסד שני ברציפות, ובשונה מאנגליה, לה הפסידה רק לפני מספר ימים, הפעם פגשו הספרדים את קוסטה ריקה הבינונית, וכבר מצאו את עצמם בפיגור של שני שערים. איקר קאסיאס שפתח בהרכב שבר את שיא ההופעות של זוביזארטה, אבל ספק אם כך הוא היה רוצה לעשות זאת. כבר בדקה ה-31 העלה ברנס את הפורטו-ריקנים ליתרון מפתיעה, ושלוש דקות לפני ההפסקה הדהים מיודענו ג'ואל קמפבל את הספרדים וקבע 0:2 למארחים בהפסקה.

אלופת העולם ניסתה לחזור בכל הכוח, אבל פשוט לא הצליחה למצוא את עצמה במשך דקות ארוכות. רק בדקה ה-83 מצא דויד סילבה את הרשת, ונתן את האות ללחץ הספרדי להתחזק עוד יותר. קוסטה ריקה הצליחה לעמוד בפרץ. כמעט. בדקה ה-93 מצא דויד וייה את שער השיויון, והצליח להרגיע מעט את המערכת הספרדית, שנמנעת מהפסד שני ברציפות.

משחקים נוספים:

סלובניה - ארצות הברית 3:2
כבש לסלובניה: טים מטאבז' (26 ו-61), כבשו לארצות הברית: אדסון באדל (9), קלינט דמפסי (41), ג'וזי אלטידור (פנדל, 43).

אוקראינה - אוסטריה 1:2
כבשו לאוקראינה: ארטם מילבסקי (18), מרקו דביץ' (90), אלכסנדר קוצ'ר (הורחק, 81), כבש לאוסטריה: אלכסנדר קוצ'ר (עצמי, 71).

דנמרק - פינלנד 1:2
כבשו לדנמרק: דניאל אגר (57), ניקלאס בנדטנר (59), כבש לפינלנד: אלכסיי ארמנקו (18).

לוקסמבורג - שוויץ 1:0
כבש לשוויץ: גרניט חאקה (9).

יוון - רומניה 3:1
כבש ליוון: גאורגיוס קראגוניס (34), כבשו לרומניה: גבריאל טורז'ה (16), כריסטיאן טנסה (61), צ'יפציו (81).

פולין - הונגריה 1:2
כבשו לפולין: פאבל ברוז'ק (36), וילמוש ואנצ'אק (עצמי, 86)

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully