וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "אנחנו לא מספיק טובים כדי לשחק כמו ספרד"

מאמן נבחרת אנגליה מנמיך ציפיות לפני המפגש מול אלופת העולם: "אי אפשר לשחק בנגיעה בלי איכות גבוהה במיוחד"

נבחרת אנגליה מתכוננת למשחק הידידות המסקרן שלה מול ספרד בוומבלי בשבת, ופאביו קאפלו התייחס הבוקר (חמישי) לציפיות הגוברות מנבחרתו ברחבי הממלכה.

"זה מבחן קשה, אבל מבחינתי המשחק הזה הוא בעיקר הזדמנות לראות מה כמה מהשחקנים הצעירים שלי שווים", אמר המאמן הוותיק. "בנוסף חשובה העובדה שהמשחק נערך בוומבלי, כי לאחרונה שיחקנו טוב יותר בחוץ מבבית. בוומבלי שוב יהיה עלינו לחץ להצליח ואני רוצה לראות איך השחקנים יגיבו לכך מול הקהל שלנו".

על הפערים בין שתי הנבחרות אמר קאפלו: "יש לנו שחקנים טובים, אבל הם לא מספיק טובים כדי לשחק בסגנון בו ספרד משחקת. אי אפשר לשחק בנגיעה אחת אם אין לך מספיק איכות בקבוצה על מנת להחזיר בכדור 65 אחוז מהזמן כמו ברצלונה".

על מצבה של אנגליה לקראת יורו 2012 אמר קאפלו: "הזמנים בהם אנגליה הייתה נמצאת באופן קבוע בין הנבחרות הטובות בעולם חלפו. אני חושב שעשינו עבודה די טובה בשנים האחרונות, אבל רק שליש משחקני הפרמיירליג הם אנגלים, וזה מקשה על הכל".

"כרגע אנחנו במצב טוב מבחינה פיזית", הוסיף האיטלקי. "הבעיה שלנו לקראת היורו היא שבסיום העונה השחקנים באנגליה כבר מותשים, מכיוון שהם רצים המון במשחקי הליגה הקשים".

ההכנות ליורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully