וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה 0:4 את קטאניה

שערים של זלאטן איברהימוביץ', רוביניו, עצמי של לודי ואחד של זאמברוטה סידרו לרוסונרי עלייה למקום השני. לאציו-פארמה 0:1

המחזור ה-10 בליגה האיטלקית נפתח כבר אתמול (שבת), אבל היום הוא צבר תאוצה עם שישה משחקים, בעוד משחקיהן של גנואה מול אינטר והקרב המסקרן בין נאפולי ליובנטוס נדחו בשל מזג האוויר הסוער. מי שניצלה עד תום את מזג האוויר היא מילאן, שדרסה 0:4 את קטאניה, וטיפסה עד למקום השני. גם אודינזה עשתה את העבודה שלה עם 1:2 ביתי על סיינה. לאציו גברה 0:1 על פארמה. קייבו הפתיעה את פיורנטינה עם 0:1.

מילאן - קטאניה 0:4

הרוסונרי פתחו את העונה רע עם שלושה משחקים ללא ניצחון? מאז, ובעיקר אחרי ההפסד ליובנטוס, מילאן חוזרת לעצמה ובגדול והיום השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, 0:4 על קטאניה בבית ועלתה עד למקום השני בליגה.

הרוסונרי עלו ליתרון בדקה השביעית לאחר שרוביניו הוכשל מאחור ברחבה על ידי דוידה לנזפמה. זלאטן איברהימוביץ' בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:1. מילאן כבשה את השני בדקה ה-24 לאחר שקיבל מסירה ארוכה מהנפיל השבדי, השכיב את השומר שלו ושיחרר בעיטה מושלמת לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. השלישי של מילאן הגיע בדקה ה-69 משער עצמי של פרנצ'סקו לודי. הרביעי של מילאן הגיע בדקה ה-72 כשהפעם הכובש היה ג'אנלוקה זמברוטה שהגיע ראשון לריבאונד לאחר בעיטה חופשית ודחק פנימה.

אודינזה - סיינה 1:2

הקבוצה הביתית חזרה למקום הראשון בליגה דרך לא מעט קשיים, אבל בסופו של דבר הצליחה לנצח 1:2 את סיינה ולהתאושש מההפסד המשפיל בליגה האירופית לאתלטיקו מדריד (4:0). אודינזה עלתה למקום הראשון בליגה באופן זמני עם 21 נקודות, בזכות שערים של דושאן באסטה וכמובן אנטוניו די נטאלה, פרנצ'סקו בולצוני רק צימק לאורחת. סיינה נותרה במקום התשיעי עם 13 נקודות.

לאציו - פארמה 0:1

אחת הקבוצות הכי לוהטות היא זו של אדוארדו רייה, שהשיגה הערב את ניצחון הליגה החמישי בששת משחקיה האחרונים. לאציו ניצחה 0:1 קשה במיוחד את פארמה משער של ג'וזפה סקולי אי שם בדקה ה-85. הקבוצה מהבירה, שניצחה ביום חמישי בליגה האירופית את פ.צ. ציריך, עלתה באופן זמני למקום השני בליגה עם 21 נקודות, ממש כמו של אודינה המוליכה.

תוצאות נוספות

קייבו - פיורנטינה 0:1
כבש לקייבו: לוקה ריגוני (66)

אטאלנטה - קליארי 0:1
כבש לאטאלנטה: חרמן דניס (81)

צ'זנה - לצ'ה 1:0
כבש ללצ'ה: קואדראדו (66)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully